ÖNEMLİ BİLGİ

9 4 0
                                    

ÖNEMLİ BİLGİ

Örgütte Askeri Sistem Nasıldır?
Örgütün Politikası Nasıldır?

Örgütte toplam on kolda askeri eğitim verilmektedir. Bu on kol ; Kılıç, Mızrak, Kalkan, Balta, Yay, Gürz, Hançer ve Fırlatmalık silah, Arbalet Ustaları, Silahsız dövüş öğrenim alanı, ve Strateji Bölümüdür. Strateji bölümleri hariç kalan dokuz bölümde eğitim gören askerler dört kademeye ayrılır [Silahı kullanım kapasitesine ve uzmanlığına göre] ;

l - Çaylak, Kalfa
ll - Silahı kullanmasını bilen
lll - Silaha hakim, savaş meydanına çıkabilir
lV - Çıkabilecek en üst seviye, uzman.

Askeri sistemde rütbeler Askerler - Komutanlar olarak ikiye ayrılır. Askerler ve Komutanlarda kendi arasında ayrılmaktadır. Askerler sırasıyla; Er, Onbaşı, Çavuş, Subay ve Teğmen olmak üzere beşe, Komutanlar da sırasıyla Yüzbaşı, Binbaşı, Albay, General ve Reis olmak üzere beşe ayrılır. Reis sadece bir tane olabilir. Reis, örgütün yöneticisi ve en üst rütbedir. General sayısı üçü geçemez. Savaş meydanında askerler savaşır komutanlar ise savaşlarda talimat verir. Komutanlar tarafından savaş dışında örgütün istikbali adına yeni fikirler ve yeni ideolojiler geliştirilir. Komutanlar zaman zaman savaşın içine dahil olsalar da asker kademesindekiler kadar savaşa dahil olmazlar. Komutanlar sahip oldukları rütbelerinin içinde tekrar kademelendirilirler. Bu kademeler; Normal, Kıdemli ve Üst düzey olmak üzere üçe ayrılırlar. Bunun amacı hızlı rütbe atlamamak ve ortak karar almaktır. Örgüt adına bir karar alınacak iken bir Albay kendisinden alt rütbe olan herhangi bir binbaşına sözünü geçirebilir lakin binbaşı üstdüzey ise bu konuda münazara yapmaları gerekmektedir. Eğer burada hem binbaşı hemde Albay üstdüzey ise albayın sözü geçerli olur. Münazaraya yer vermek şart değildir. Eğer aynı rütbedeki komutanlar aralarında bir tartışmaya girdiyse burada bir münazara ve fikir alışverişi şarttır. Ortak bir karara bağlanılamazsa son söz ortamdaki en yüksek kademeli komutana ait olur. Böyle bir durumda yine de alınacak karar her iki fikrede yakın olmalı veya en mantıklı olan olmalıdır. Söz hakkını kötüye kullanan komutanlar Reis, General ve Albaylar tarafından yargılanır. Komutanların rütbe atlaması, strateji bölümünde verilen derslerdeki başarı veya Albay/General/Reis rütbesindeki komutanlar tarafından rütbe atlatılacak kişinin savaş meydanında öne çıkması veya istikbal adına alınmış bir kararının başarılı olması sonucunda rütbe yükseltmesi gerçekleştirilir. Askerlerde ise bu durum talim ve savaşlarda oluşan başarı ile gerçekleşir. Bir kişi örgüte ilk katıldığında savaşçı olacaksa Er olarak yoluna başlar. Üç eğitim kolunda iki kademeye ulaşan bir er, onbaşıya terfi eder. Dört kolda üç kademeye ulaşınca çavuş olunur. Beş kolda üç kademeye ulaşan bir çavuş, subaylığa terfi eder. Askerlikteki en yüksek rütbe olan teğmen olmak için ise sekiz kolda üçüncü kademeye veya dört kolda dördüncü kademeye ulaşmak gerekmektedir.)

Muhtemel Olmayan Seçimler : Mutlak Kavga - Kuzeyin Nihai UyanışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin