03

842 44 36
                                    

Dayanamadım bir bölüm daha yazayım dedim büyük ihtimalle günde iki bölüm atıcam. Abimin arkadaşı kurgularına taktığım için dahada yazma isteği artıyor 😜
____
"Anne ben çıkıyorum"

Abimin öküz gibi sesinden onu duymamak mümkün değildi. Çocuğun öyle bir sesi vardı ki uzaktan duysam korkardım. Ama bazen sesi çok naif çıkıyordu.

Abim büyük ihtimalle arkadaş grubunun yanına gidecekti. Her zaman beraber takıldığı bir arkadaş çevresi vardı. Kıskanmamak elde değil. Kızlar arkadaş olunca bağları güçlü olmuyor ama erkekler kardeşleri gibi bağlanıyor.

İşte abimin grubunda da öyleydi. Birbirlerini kardeş gibi sayıyorlar.

"Tamam oğlum, ama geç kalma"

"Tamam"

"Selin benim hırkamı sen mi aldın?(!)"

"Olabilirde, olmayabilirde"

Kim abisinin kıyafetini giymez ki... Abimin hırkalarını bazen alıp giyiyordum ama sonra kirli sepetine atmıyordum. Şimdi diceksinizki niye atmıyorsun çünkü öbür konbinde ihtiyacım olabiliyor:))

Abimde benim parfümümü sevmiyor yıkamaya atıyor.

Bi anda kapım açıldı ve o korkuyla yatağımın üstünden düştüm.

"Yaa salak mısın Hani bu oda kız odasıya tıklayarak girmen lazım"

Telefonumu hafif hareketlerle kapattım. Öbür hattım açık olduğu için her an Arelden mesaj gelebilirdi.

"Zırvalamayı keste benim hırkam nerde"

"Hırkanın acelesi mi var git başka hırka giy Allah Allah"

"Kızım beni delirtme nerde hırkam(?)"

Benim konuşmamı beklemeden devam etmişti.

"Arel istedi o hırkayı giycekmiş hadi ver zaten onu vermeye gidiyorum. Beklemesin"

"Ama benim parfümüm üstüne boca olmış olabilir."

Sonlara doğru sesimi kızmıştım. Abim derin derin nefes almaya başladı. Şu anda bu evden sağ çıkmam imkansızdı. Helvamı lütfen çikolatalı yapın.

"Tamam bir şey olmaz sen ver hırkayı yıkar o"

"Tamam kapının arkasındaki askılıkta oradan al"

Abim kapımın arkasındaki askılıktan hırkasını aldı ve odamdan çıktı. Tabi kapıyı kapatır mı yok kapatmaz sabır çeke çeke kapıyı kapattım.

Demek abim sadece Arelle buluşucaktı.En son benim giydiğim hırkayı o giyecekti.

Selin kendine gel aa hasta gibi sevme şu çocuğu...

Hemen kafamı iki yana sallayıp kafamdaki düşüncelerden kurtulmaya çalıştım. Yatağın üstündeki telefonum çalmaya başlayınca şaşırmıştım çünkü bu hat annemin eskiden kullandıktan sonra benim kullanmam için verdiği hattı. Ama ben bu numaradan sıkılıp başka numaraya geçmiştim. Aslında eski arkadaşlarımı Bi nevi engellemiştim.

☆★☆★☆★☆★☆
❣️Oy ve yorum yapmayı unutmayın❣️

334 Kelime

☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin