Konu konuyu açtı derken bu sefer konu açan Areldi.
"Kızlar konuyu uzatmıcam direk soruyorum eğerki biliyorsanız cevap verin bana bir kaç gündür bir numara yazıyor büyük ihtimalle bizim mahalleden hiç benden hoşlanan ve bizim mahallede oturan birini tanıyomusunuz."
Oya ile birbirimize baktık işte şimdi sıçmıştık...
Ben konuyu batırmadan hemen Oya söze girdi. Bende başımı öne eğmiş masayı dikkatle izliyordum.
" Yok Arel abi hiç duymadık zaten ilk bize gelirdi duysaydık sana söylerdik yenge adayımızı"
Oya azıcıkta olsa ortamı yumuşatmak için konuşmasını dalgaya vurmuştu. Oya konuşurken iki çift göz benim üzerimdeydi bunu hissedebiliyordum. Birincisi abimdi ama ikinci çift göz kimindi? Başımı hafifçe kaldırdım. Abim ve Arel bakıyordu. Abim bana odaklandığından Arel'in bakışlarının farkında değildi.
Sarp abim Arel'in koluna hafifçe vurup abimi göstererek Arel'in önüne dönmesini sağladı.
"Eee Sara sen niye daldın?"
Konuşan kişi Sarp abimdi.Sank birşeyler biliyor gibiydi ve buda benim dahada stres olmamı sağlıyordu.
"Kim olabilir diye düşünüyordum. Aslında bulmamız çok zor de-ğil"
Sonda sesim titremişti. Nefesim yetmemiş ve sesim çökmüştü.
"Hmm.. peki kim olabilir?" Sarp abim kesinlikle bir şeyler biliyordu... Ama bilseydi illa bana bir şey söylerdi.
"Bilemiyorum artık Arel abim ne yaptıysa kızı kendisine aşık etmiş." dedim hafif ses tonuma alay ekleyerek.
"Ben ne yapmış olabilirim de kız bana aşık olmuş olucak" bu sefer Arel konuşmuştu.
Acaba ne yapmış olabilirsin... Mal yakışıklısın tam benim istediğim gibisin hadi sen söyle bana sana yazmayıpta ne yapacaktım.
"Bilemiyorum artık Arel abi orasını sen düşün." dedim.
"Bu arada kız yeni telefon numarası atmış. Yazarsan buradan yaz diye ya ne bekliyor ki bilmediğim kişiye aşık olmamı fln mı!?" Arel bellii bu mevzuyu kapatmayacaktı.
"Yazıcak mısın peki?" olaya abimde dahil olmuştu. Şuan olaya dahil olmayan Kaan abimdi oda telefona gömülmüş sırıtıyodu.
"Yazmıcam anonim olan o, o yazsın, kafam çok karşık. Ne yapacağımı bilemiyorum."
"Boşver sen kendi sevdiceğine yönel."
Oya ile beraber aynı anda
"AREL ABİNİN SEVDİĞİ KADIN MI VAR?!"
"Kızım ne yapıyorsunuz ya kulağımın içine ettiniz." Konuşan kişi tabikide abimdi.
"Evet var ama Arel bize söylemedi kim olduğunu yani bizde bilmiyoruz... Ama sarp biliyor. "dedi kaan abim.
"Hop hop niye şu anda ben yokmuşum gibi konuşuyorsunuz. Sevdiğim kadını ben Sarp'a söylemedim zaten o anladı"
"Öyle olsun bu seferlik affedelim zaten illa öğrenicez" Abim şuanlık konuyu boş vermişti.
Birazdaha oturduktan sonra herkes kalkmıştı. Abim Arel'in akşam uçakları vardı. Evden saat 24.00-01.00gibi çıkacaklarından annem Arel'in ailesini akşam yemeğine çağırmıştı. Annemler ve Seda Teyzeler dün akşam tatillerinde dönmüştüler.
Areller gelmeden bende hemen Arel'e yazdım.
Anonimciğim
Arel...
[15.48]Anonimciğim
geçen gün saçmalamış olabilirimAnonimciğim
özür dilerim 😟Anonimciğim
Arel üsten okuduğunu biliyorumAnonimciğim
cevap ver ya...Anonimciğim
daha ne diyimAnonimciğim
sende beni anla amaAnonimciğim
anlamıyorsun seni deli gibi sevdiğimiArel çevrimiçi...
Arel yazıyor...
★☆★☆★☆★☆★
❣️Oy ve yorum yapmayı unutmayın❣️
Kıyamadım oylar dolmadan attım
Hadi iyisiniz😉447 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)
ChickLit0 53*:Şşt yakışıklı naber 0 53*:Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye ne dersin??? 😏 0 53*:Benim kocam olarak 🙃 "Yazdım" "Sonunda dediğimi yaptın" "Öyle deme ya şu anda kalbim nasıl atıyo bilemezsin" Arkadaşım Oya 'nın ısrarları üzerine abim...