"Ya kızım gerçekten mal mısın?"
"Ya ne yapıyım Oya benim olduğumu anlamasın diye öyle dedim ama kendimi kendimden kıskandım"
"Sen gerçekten süzme bir salaksın"
"Öyle deme ya"
"Olan olmuş yapacak bir şey yok"
"Şimdi ben ne yapıcam?"
"Azıcık zaman geçsin mesaj at özür mesajı"
"Özür mü diliycem"
"Tabiki aptal kendinden kıskanmışın"
"Tamam derim o zaman"
"Hadi kalkta biraz sizin bahçedeki salıncakta sallanırız"
"Tamam"
Diyip çekirdek çöplermizi toplayıp çöpe attık. Sahil kenarına geldiğimizden evle arasında sadece 10 dk vardı. Bizde geri yolu yürüyerek gidecektik. Oyayla buluşup ona olayları anlatıp çekirdek çiklemiçtik. Bu gün abim ve Arel Ankara da ki okullarına gidecekti.
Bu da demek oluyordu ki 2 ay sonra anca görebilicem. Belki hafta sonu gelirlerdi.
Tabi bende ne olur ne olmaz diye Oyaya yeni hat aldırdım. Şimdi bu Arel gider abime gösterir fln abim görür Allah korusun. Arel'e de yeni hattın numarasını yazıp atmıştım. Yazmaksterse yazardı. Ya da ben yazacaktım.
Yolu neredeyse yarılamıştık. Ve o anda telefonuma mesaj geldi. Yazan kişi abimden başkası değildi.
Abim♡
Abicim neredesin???☆KALP BAĞIM☆
Eve geliyoruz, Oya ile sahile gitmiştikAbim♡
Kızım sana kurallı cümle anlatmadılar mıAbim♡
Onu boş verde gelirken cips kola vb şeyler alsanaAbim♡
Bizimkilerle oturuyoruz☆KALP BAĞIM☆
Bizim bahçede misiniz??? Bizim bahçedeyseniz almam biz oturucaz.Abim♡
Hadi alda sizide alırız aramıza☆KALP BAĞIM☆
Tamam ağlama alırımAbim♡
Sen birtanesin yaMesajı kalpleyip Oya ya döndüm hemen zaten Oya mesajları okumuştu. Ama yüzü asıktı acaba abisiyle mi kavga etmişti. Bunu sonra soracaktım. Dahada canı sıkılmasın.
Önümüzdeki bakkala uğrayıp 4 paket cips, 12 tane çikolata, 6 tane dondurma ve son olarakta çekirdek ve jelibon alıp çıktık.
Bizi evin arka bahçesinde koca bir çardak ve bahçe salıncağı vardı. Biz bahçeye girdiğimizde abimleri ön bahçede göremeyince arka bahçeye gittik. Tahmin ettiğimiz gibi arka bahçede çardakta oturuyorlardı.
Hızlı bir şekilde herkese dondurmalarını verdim. Dondurmalar eriyebilirdi.
"kızım sen bu işi biliyorsun" konuşan kişi Sarp abiydi.
"Boşuna mı sizinle çocukluğum geçti." dedim.
Cipsleri, çekirdek ve jelibonları açıp paketlerin üstüne koydum. Şimdi eve gidip tabak alamazdım.
Konu konuyu açtı derken bu sefer konu açan Areldi.
"Kızlar konuyu uzatmıcam direk soruyorum eğerki biliyorsanız cevap verin."
"Bana bir kaç gündür bir numara yazıyor büyük ihtimalle bizim mahalleden hiç benden hoşlanan ve bizim mahallede oturan birini tanıyomusunuz."
Oya ile birbirimize baktık işte şimdi sıçmıştık...
★☆★☆★☆★☆★
❣️Oy ve yorum yapmayı unutmayın❣️
Sınır koymak istemiyordum ama Oy sayıları düştü
SINIR: 10 Oy
❤️380 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)
ChickLit0 53*:Şşt yakışıklı naber 0 53*:Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye ne dersin??? 😏 0 53*:Benim kocam olarak 🙃 "Yazdım" "Sonunda dediğimi yaptın" "Öyle deme ya şu anda kalbim nasıl atıyo bilemezsin" Arkadaşım Oya 'nın ısrarları üzerine abim...