14

645 31 15
                                    

Arel çevrimiçi...

Arel yazıyor...

Arel
saçmalamış olabirsin

Arel
direkman saçmaladın

Arel
ya ben daha senin kim olduğunu bilmiyorum

Arel
gelmiş bana hesap fln soruyosun

Arel
Kusura bakma da adını sanını bilmediğim kişiye ne hesap veririm ya da

Anonimciğim
ya da ne Arel

Arel
boş ver önemli değil

Anonimciğim
biliyomusun gerçekten sana yazmam en büyük hataydı

Anonimciğim
dedim ki sevdiğim çocuğa yazayım

Anonimciğim
ama keşke yazmasaydım

Anonimciğim
uzaktan seni sevmek daha iyiydi

Anonimciğim
en azından denemiş oldum

Anonimciğim
pardon senide rahatsız ettim

Anonimciğim
ben mutlu olamadım bari sen mutlu ol sevdiğin kadınla

Anonimciğim
kendine iyi bak

(Arel kişisini engellediniz)

Arel
öyle demek istememiştim
(Gönderilmedi)

Arel
umarım sende mutlu olursun
(Gönderilmedi)

Arel
benim sevdiğim kadın varda işte senle ben gibi o kadınla çok imkansızız
(Gönderilmedi)

....
Zaten sevdiği kedın bile vardı ben niye beni sevsin diye uğraşıyordum ki. Artık Arelden vazgeçmem lazımdı. Artık kalbim bu acıya dayanamıyordu.

...
Anneme sofrayı hazırlaması için yardım ediyordum. Bu gün masadan erken kalkmayı planlıyordum. Arel'in yüzünü görmek istemiyordum. Onu gördükçe başka birini sevdiğini bildiğim için benim için gerçekten zor oluyordu.

Sofrayı kurduktan sonra kapı çalmıştı kapıyı annemle beraber açmaya gittik.Seda Teyze ve Ahmet amca girdikten sonra arkalarından Arel de girmişti. Seda Teyze ve Ahmet Amcayı annem içeriye kadar eşlik etmek için kapıdan ayrılmıştı.

Kapıdan Arel ile baş başbaşaydık. Arel'in elinden poşeti aldıktan sonra içeri geçmesi için önünü açtım ama Arel bana bakıyordu sanki bir şey dicekti ama diyemiyordu.

En sonunda kendisine gelip içeri girdi bende poşetin içindeki içecekleri buzdolabına koydum. Annemler büyük ihtimalle 20-25 dk sohbet edip öyle masaya geçecektiler. Ve bu zamandada içecekler az da olsa soğurdu.

Bende içecekleri buzdolabına koyduktan sonra salona geçtim. Babam ve Ahmet Amca tekli koltuklara oturmuştu. Annem ve Seda Teyze ise 2li koltuğa oturmuştu. Şu anda tek boş olan yer. Arel ve abimin yaanıydı.Aslında koltuk takımlarımız büyüktü 2 kişilik olan koltuk 3 kişilik kadardı ama annem bir ucunda Seda Teyze bir ucunda olduğundanyer ortalarıydı ve ben oraya oturursam Seda Teyze beni çok fena sıkıştırırdı.

Abim 3 lü koltuğun en köşesinde Arel ise abimin yanındaydı yani bu durumda Arel'in yanında oturmak durumunda kalıyorudum.Ben uzaklaşırım derken evren bana inat dahada yakınlaştırıyordu.

"Sara öyle durmasana gel otur" dedi Arel bende zorunlu olarak yanına oturdum.

Tahmin ettiğim gibi 20 dk sonra masaya geçmiştik. Bu süre zarfında ise abim, Arel ve ben hiç konuşmamıştık.

Yemek boyunca ne zaman Arel'e gözüm kaysa onunda baktığını görüyordum.

★☆★☆★☆★☆★

❣️Oy ve yorum yapmayı unutmayın❣️
Bu günün ikinci bölümü🖤

385 Kelime

☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin