10

678 32 21
                                    

Nisan ayındayız ya bu sıcak nedir sananda ağustostayız sanar.Yatağımdan kalktım. Dün akşam sıcak olduğundan terlemişim hemen odamda bulunan lavaboya gittim. Duş almak için duşakabinin çeşmesine açtım. Su tam ılık olucak şekilde çeşmenin kolunu çevirdim. 10-15 dk duş almıştım.

İlk defa bu kadar erken çıktım genelde çok uzun saatler banyo yapardım bazen 1 saati bulurdu.

Üstüme beyaz crop giydim. Altıma işe siyah eşofman altı olan şortumu giyip odamdan çıktım.

 Altıma işe siyah eşofman altı olan şortumu giyip odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alt katta inip mutfağa gittim. Kendime her sabah ki gibi kahvemi yaptım. Evden takırtı sesi geliyordu. Abim bu saatte uyanmazdı.Annem ve babam da evde değildi. Ses dahada yakınlaştı. Hafif korkuyla arkamı döndüm.

Karşımda üstü çıplak Arel'i görmeyi tahmin etmiyordum. Bi anda yerimden sıçradım. Arel hayla uyanamamış gibi uykulu gözlerle bakıyordu. Bu çocuk yakışıklılığndan gram eksilme yaşamıyordu.

"Selin sen burada ne yapıyorsun."

Bir anda Arel'i konuşmasıyla onun yüzüne döndüm neredeyse o geldiğinden beridir baklavalarını izliyordum.

"Ben kendime kahve yaptım, çok fazla ses mi yaptım. "

"Şahsen kahveyi ayılmak için yaptıysan boşuna yapmışsın... Beni süzerek zaten ayıldın. "

Son cümlesini sesiz bir şekilde söylemişti. Büyük ihtimalle benim duyacağımı sanmamıştı.

"Uykum hafiftir en ufak sese uyanırım."

Yaaa kocam ya diyoki evlenince fazla ses yapma öperek uyandır. Ses olucaksa bu bebeğimizin sesi olsun diyor. Yaaa şapşikk.

"Bilmiyordum sen git tekrar yat o zaman. "

"Artık uyuyamam hem sizin ev niye bu kadar sıcak?"

"Bizim ev akıllı sistem olduğundan belli bir ısıda tutuyor."

"Selin beni uyandırdığına göre yaptığının bedelini ödiceksin dimi?"

"Ne bedeli ya sanan da adam öldürdük."

"Ben rüyamın en güzel yerinde kalktım."

"Ne o yoksa sevdiğinlemi öpüşüyordun?"

Bu soruyu içim buruk bir şekilde sordum.

"Kızım sen müneccim misin?"

"Ne... Gerçekten mi?"

"Şimdi.. Olabilir öyle şeyler. "

"Tabi ne demezsin. "

"Gel gelelim sana vereceğim bedele. "

"Ne yaptırcan?"

"Bence bu gün öğlene kadar benim istediğim her şeyi yapabilirsin."

Dedikten sonra sağ gözünü kırptı.

Yapma be çocuk içim gidiyor.

"Tamam"

Diyebildim sadece. Arel yanıma geldi. Aramızda sadece bir adım vardı. Ve elimdeki kahveyi aldı. Ben o kahveden az önce onun gözlerine bakarak içmiştim. Yani benim içtiğimi biliyordu.

"Ama o kahveyi ben içtim ver onu ben sana yeni yaparım" dedim.

"Hayır gerek yok o kadar bekleyemem sen kendine yeni yap."

Öyle bir bakışım vardı ki side eye bakışı attım. Arel elindeki beni kahvemle mutfaktan çıktı.

Bu bölümün böyle olacağını kimse bilemezdi ani bir kararla böyle yazmalıyım dedim.
Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın ballar❤️😘
Gece yarısı yazar perileri gelince me
❤️😘❤️

392 Kelime

☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin