18

614 29 1
                                    

(Batu'unu Anlatımıyla)

Son bir ay benim için çok zor geçmişti. Hem Selinden ayrıydım.

Normal bir abi kardeş yerine biz Selinle daha çok sırdaşdtık. Ben ona herşeyimi anlatırdım o da bana tabi Selininki pek uzun sürmedi bana her şeyini anlatması.

Bi yöndende Seline de hak veriyordum. Çünkü Arel benim arkadaşımdı. Selin Arel'i seviyor diyip de kardeşimle aramı bozamazdım.

Şimdi diceksinizki nereden öğrendin? Selin bazı şeyleri saklamakta iyi olsada bazı şeyler de ise berbattır. Aslında yine güzel saklıyordu ama ta ki ben onu bizim arka bahçede otururken çağırana kadar. Arel'in bir kızı sevdiğini öğreninceki suratından tam net anlamıştım.

Onun öncesinde sadece şüpheleniyordum. Ve şüphelerim doğru çıkmıştı.

Yarın hafta sonuydu ve pazartesi, salı günleri ki hocalar hasta olduğundan Selin'e sürpriz yapacaktım. Hem iki üç gündür instgrama bir çocukla story atıyordu. Ve benim anlamadığım ise Arel buna aşırı sinir olmuştu. Ben kardeşimi sev demiyordum ama sevdiğin biri varken niye kardeşime umut veriyorsun pezevenk!

Arel'i her gördüğümde vurmak istiyordum.

"Bartu Uçağın kalkıcak hadi lan"

Ebesini si*tipimin çocuğu

Nefes al ver

"Geldim lan geldim"

"Niye sen bana son 1 aydır atar giderilsin? Bir şey mi oldu lan"

"Bir şey yok"

"İyi öyle olsun madem taksi aşağıda geldi, ha bu arada annenlere ve Selin'e selam söyle"

Ya sen ki sinde kardeşime selam söylüyor piç

Sakinim sakinim

"Tamam söylerim"

"Hadi görüşürüz"

El sallayıp çantamda alıp evden çıktığım gibi taksiye bindim.

223 Kelime

☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin