23

502 31 6
                                    

(Arel'in Anlatımıyla)

Otobüs biletimi aldıktan sonra gideceğimi Bartu'ya heber verip hazırlanmıştım.

Otobüse ise dün akşam binmiştim.

İzmir'e annemlerin yanına geldiğimde annemler çok mutlu olmuştu.

Gelmemin ardından 2 gün geçse bile ben hayla Sara ile konuşamamıştım.

Ama bu gün konuşmam lazımdı.

Hemen telefonumu açıp Sara'ya yazdım.

(Selin Sara'nın Anlatımıyla)

Arel Abi
Sara müsaitsen konuşabilirmiyiz?


İçtiğim su boğazımda kalmıştı. Yavaş gelin.

Saram
?

Arel Abi
konuşmamız lazım

Arel Abi
ben iki gün öce İzmir'e geldim

Arel Abi
müsaitsen gel parkta konuşalım

Saram
Birisine bir şey mi oldu Arel abi

Arel Abi
deme işte onu abi deme ya
(İletilmedi)

Arel Abi
yok birisine birşey olmadı sen parka gel ben sana söylicem

Saram
tamam 10 dk parkta olurum

Arel Abi
tamam

Mesaj kısmından çıkıp telefonumu kapattım. Acaba ne olmuştu. Anonimin ben olduğumu öğrenmişmiydi?

Öğrendiyse net sıçardım. Abim zaten biliyo onda sıkıntı yokta fena rezil olurdum.

Hemen gardıropumu açıp içinden kıyafet baktım.

Üstüme siyah crobumu ve altıma kotumu giyip hafif makyaj yaptım. Aşağı inip anneme haber verdikten sonra evden çıktım. Parka giderken yolda çekindiğim fotoğrafları instgrama attım.

(Görseldeki hac işaretine takılmayın kolye yok öyle düşünün)

(Görseldeki hac işaretine takılmayın kolye yok öyle düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

selinsara Hayat güzel ben güzelim daha ne olsun💅

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

selinsara Hayat güzel ben güzelim daha ne olsun💅


Paylaştıktan sonra instgramdan çıkıp telefonumu kapttım zaten parka da gelmiştim.

Arel banklarda oturmuş kafasını yere eğmiş elleri ile anlını ovarak yeri seyrediyodu. Kötü birşey yok demişti acaba ben üzülmiyim diyemi demişti ama kesin bir şey vardı. Hemen yanına gittim.

"Arel abi bir şey mi oldu?"

"Bir şey yok... Otursana"

"Tamam"

İkimizde bir müddet sessiz kalmıştık.

"Arel abi beni çağırdın buraya kadar önemli bir şey yok dedin ama belli bir şey var ve sen haayla susuyorsun!"

Sonlara doğru haffif bağırmıştım.

"Var lan! bir şey var! Olmaz dedim yanlış dedim. Ama siktiğim şeysi yanlış kişiye..."

Afallamıştım. Böyle bir şey diyeceğini hiç düşünmemiştim.

"A-Arel abi anlat istersen"

Sesim titremişti. Korkmuştum bu zamana kadar bağırmayan Arel bana bağırmıştı.

"Bu işte abi demen..."

Ne beni hiç o kadar... Nasıl yani hiç beni o kadar yakını olarak görmemiş mi?

Salak mı bu adam

Bazı şeyleri yanlış anlıyo olabilirmisin?

YA NE YANLIŞ ANLIYCAM BİLDİĞİN BANA ABİ DEME DİYO SENLE O KADAR YAKIN DEĞİLİZ DİYO

Ayaklandım ve o da benle ayaklandı.

"BU KADAR YAKIN OLMADIĞIMIZI DÜŞÜNÜYOSAN HER ALLAHIN GÜNÜ BENLE KONUŞMASAYDIN BEN Mİ ISRAR ETTİM BENLE KONUŞ DİYE KONUŞMAK İSTEMİYORSAN SİKTİR GİT"

"Sara iyi misin?"

"Bana abi deme demedin mi sen az önce?"

"Dedim"

"sen demek ki beni o kadar yakın görmüyosunki öyle dedin bende diyorum ki ozaman görüşmeyelim ne gerek var"

"Sara ben onu o anlamda söylemedim"

"N-Ne anlamda söyledin o zaman"

"Sara bilmiyorum belki benim diyeceklerim senin için bir değeri yok ama benim içimde ertık kalmaması lazım."

"Sara ben sana tutuldum kızım"

"ne"

Dibilmiştim sadece sadece koca bir "ne" lan sen benle dalga mı geçiyon piç

Ben iyiyce sokak ağzına bağladım. Hep bunlar abimin yüzündendi.

Ya ben şu anda ne diyorum ya

SEVDİĞİM ADAM BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYOR VE BEN KENDİ İÇİMDE ABİME Mİ KIZIYORUM

"Sara bir şey demicek misin?"

"Sonuçta sende haklısın kaç senelik abi dediğin adamım"

"H-Hayır sadece biraz düşünmem lazım"

"Gerçekten mi?"

Arel'in gözlerimi parlqmıştı yoksa mutluluktan gözleri mi dolmuştu.

Ya şamşik yaa ben bunu yerim ama

"hıhı düşünücem"

Hafif bir sırıtmayla söylemiştim.

Helloooo nasılsınız?

Bölümlerde okunma sayısı 80-200 arasında ama oylar 5 tane fln yorumlar desen son zamanlarda 0 bundurum gerçekten beni çok üzüyor.

Lütfen satır aralarında yorum yazın ve oy verin emeğimin karşılığını almak istiyorum.

Kendinize iyi bakın😘

551 Kelime

☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin