"Ne yapıyorsunuz siz burada"
Bu gelen ses abimin sesinden başka bir şey olamazdı. Abimle her şeyimizi birbirimize söylesek bile bazı şeyler söylenemiyordu. Arel'i sevmeye başladığım gün anladım her şeyin söylenemeyeceğini. Arel'e yazmaya başladığımdan beridir abime karşı vicdan azabı vardı içimde. Sanki abime ihanet ediyormuş gibi hissediyordum ama kalp dinlemiyor ki kimi seveceğini ne zaman aşık olacağını elimde olsa
Gine Arel'i severdim
Büyük ihtimal yine Arel'e aşık olurdum elimde olsa.Sanki hızlı atan kalbim değilmiş gibi soğuk kanlılıkla abime cevap verdim. Kendimde en sevdiğim özelliklerden biriydi. Sanki hiç bir şey olmamış gibi davranmak.
"Benim perçemim önüme gelmiş Arel abide perçemimi geriye attı"
"Tamam öyle olsun Arel gel senle biz ps oynayalım"
"Tamam"
Arel abimin peşinden giderken bi an abim durdu ve bana baktı.
"Sara yemek ne zamana olur?"
"Yarım saate olur, olunca ben sizi çağırırım. "
"Tamam"
Diyip abimde Arelle birlikte kendi odasına geçti. Abimin PS 5 olduğundan Arel bize her gelişinde fifa oynarlardı.
Bende hemen mutfağa geçip et soteyi yapmaya devam ettim. Et sotenin yanında pirinç pilavı yaptım. Annem yemek yaparken yardım ettiğimden neredeyse bütün yemekleri yapmayı biliyordum.
Et sote ve pilavda olunca abimleri çağırmak için abimin odasına gittim.
2 saat sonra...
Yemeklerimizi yedikten sonra abim ve Arel sofrayı kaldırmama yardımcı olmuştular.Abimle Arel salona geçerken bende bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirmiştim. Yemek masasının üstünü ve mutfak tezgahını sildikten sonra salonda nihayet geçebilmiştim.
Elim hızlı olduğundan bütün işleri 15 dk da hallettimiştim.
Şimdi abim ve Arel film ararken bende mısır patlatıyordum.Babam abim ve benim için abur cuburlarımızı koymak için mutfağa küçük bir dolap yaptırmıştı.
Bende o dolaptan iki cips ve 3 tane çikolata aldım. Cipsleri cips için olan tabağa koydum. Aklıma gelen şeyle hemen dolabı açıp içinden çekirdek aldım.En sevdiğim şeylerden biride çekirdekti.Çekirdeği kaplara koyduktan sonra mısırda mısır kovasına koyup salona götürdüm.
Ellerimin hepsi doluydu. Bunu gören Arel ise hızla ayağa kalkıp elimdekileri orta sehpaya koydu. Bende elimdekileri orta sehpaya koyduktan sonra abimin yanına oturdum. Abimde kolunu benim omzuma koyup beni kendisine çekti. Şu an abimin göğüsünde yatıyordum.
Millet sevgilisinin göğüsünde yatar bense abimin.
Abim korku filmi seçmişti. Film çok ama çok saçmaydı. Üçümüzde filmi beğenmemiştik.Zaten film bitinceye hepimizin uykusu gelmişti.
Arel misafir odasında kalacaktı. Ve misafir odasının yatağında yastık fln yoktu.
"Selin ben nerede yatıcam"
"Misafir odasında Arel abi eğer sen dersenki abinle kalırım diye oraya hazırlarım ben senin için bir şeyler"
"Yok yok ben misafir odasında kalırım. Abin geceleri horluyor"
"Ben horluyorum öyle mi?"
"Evet horluyosun"
"Sara ben horluyormuyum?"
"Şimdi şöyle ki... Horluyosun"
"Tamam be ne haliniz varsa görün"
Abim bize trip atarak kendi odasına geçti. Bende misafir odasını Arel 'e gösterdim. Arel' in üstünü değiştirmesi için odadan çıkarken yatağın üstüne çarşaf olmadığı aklıma geldi.
Hemen yatak odasına gidip çarşaf, yastık ve pike aldıktan sonra misafir odasına gittim. Kapıyı tıklamadan içeri girmiştim.
Karşımdaki şeyle şaşırıp kalmıştım.
☆★☆★☆★☆★☆
❣️Oy ve yorum yapmayı unutmayın❣️
Bu sefer bölümü daha uzun yaptım 😉369 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)
ChickLit0 53*:Şşt yakışıklı naber 0 53*:Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye ne dersin??? 😏 0 53*:Benim kocam olarak 🙃 "Yazdım" "Sonunda dediğimi yaptın" "Öyle deme ya şu anda kalbim nasıl atıyo bilemezsin" Arkadaşım Oya 'nın ısrarları üzerine abim...