(Selin'in Anlatımıyla)
Abimi aşırı özlemiştim normalde görüntülü konuşup özlemimi giferirdim ama bu sefer abim çok yoğun olduğundan konuşamıyorduk bile. Abimi gördüğüm ilk yerde Arel den hoşlandığımı hatta aşık olduğumu söylicektim.
Telefondan şarkı açıp masamın üstüne koydum. Annem ve babam dışarıda yemeğe gitmişlerdi. Ben ise evde tek olduğumdan evde canım sıkılıyordu. Ve bende bu yüzden kıyafetlerimi topluyordum.
...
Yarım saattir odamda kıyafetlerimi topluyordum. Son kıyafeti elime alıp katlıycaktim ki kapı çaldı bende hemen elimdekini katlayıp aşağa kata indim kapıyı açmak için.
Annemler gelmiştir diye kim diye bakmadan direk açtım.
Şu an riyadamııydım abim karşımda çantası ile duruyordu. Hemen abinin omzuna atladım ve yanağını öptüm hıphozlı.
"Birileri beni özlemiş"
"Tabi özlerim aradığın sorduğun yok"
"Öylemiymiş, ayakta kaldım ve senin ağırlığına daha çok yere basınç uyguluyorum."
Abimin dediği ile kucağından indim. İçeri geçmemesi için kapıdan çekildim.
"Ee fıstık ne yapıyorsun evde?"
"Şarkı açtım odama topluyordum"
"iyi iyi, Annemler nerde?"
"Restoranta gittiler"
"hmmm tamam"
5 Saat Sonra...
Abim geldikten sonra Annemler ise 2 saat sonra gelmişti. Yemek yedikten sonra abimle onun odasına geçmiştik ve şu anda abimin odasında açtığımız filmin sonunu izliyorduk.
5 dk sonra...
Film bitmişti ve bende bilgisayarımın şarj aletini topluyordum.
"İyi geceler abi ben yatıyorum"
"Selin Bi gelsene abicim senle bir şey konuşmam lazım"
"Tani abi"
"Bak Selin annemi babamı kandırıyor olabilirsin ama beni kandıramazsın ben seni nasıl yalan söylediğinide nasıl oyunculuk yaptığınızda biliyorum. Tıpkı senin Arwl'sevdiğini bildiğim gibi -"
"Abi-"
"Sözümü bölme Selin, senin hoşlandığını daha önceden anlamıştım. Şimdi sana küsmicem ya da ceza fln vermicem ama benden bir daha birşey saklamazsan"
"Tamam abi, ııı... Abi peki ben çok mu belli ediyorum?"
"Hayır sadece ben seni çok iyi tanıyorum"
Hafif burukça gülümsedim. Abimi seviyordum ve sırf bir erkek için abimden vazgeçmiştim. Ama yaptığım bir hataydı.
Abimin yanağından öpüp odasından çıktım.
4 gün sonra ...
Abim bu gün gidiyordu. Artık abimde bildiğinden bir şey olsa abime söylicektim. Abimde Arel'i orada dövecekti. (Kötü kadın gülüşü jsnsonep)
Abim çantasını hazırlayıp odasından çıktı. Bende abimin çantasını aldım.Abim kapıya doğru gitti tam kapıyı açacaktım ki arkasını dönüp yavaş bir şekilde abim bana sarıldı.
"Görüşürüz abi Arwl'i kulağını çek gidince"
"Tabii benim işime gelir jsjpensl"
"Ya abi ya"
"Görüşürüz ben seni ararım yine"
Abim annem ve babamlada vedalaştıktan sonra bende onla vedalaştım.
...
Abim gitti ve kapıyı kapatıp odama çıktım.
370 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)
ChickLit0 53*:Şşt yakışıklı naber 0 53*:Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye ne dersin??? 😏 0 53*:Benim kocam olarak 🙃 "Yazdım" "Sonunda dediğimi yaptın" "Öyle deme ya şu anda kalbim nasıl atıyo bilemezsin" Arkadaşım Oya 'nın ısrarları üzerine abim...