CemreDurgun396 bu bölüm sana gelsin azıcık ortalık karıştı ama yinede uzun bir bölüm oldu😁
Geçebiliriz bölüme❤️
Bu sefer sınır koydum geçerseniz hemen gelir bölümler hepsi sizin ellerinizde💖
Sınır:
5 oy 20 YorumBaşlamadan önce şu şarkıyı açın
Aybüke Albere - Gül Güzeli
Bölüm bitmeden şarkı biterse tekrar başa alın😊Bu gün Arel'e kararımı açıklayacaktım.
Zaten kararım belliydi ama hemen yatağımdan kalkıp lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp ihtiyaçlarımıda giderdikten sonra kendime kıyafet seçmek için dolabıma gittim.
Kot tişört giysem çok sade olurdu.
Üstüme adidas fermuarlı swet giyip altıma eşofman giysem gitsem.
Çok mu keko gibi olurdum.
Allah'ım sen bana yardım et yarabbim
En iyisi pileli etek üstü crop.
Dolabımdan hemen siyah pileli eteğimi çıkarıp yatağımın üstüne koydum.
Üstüne ise beyaz crobumu çıkarıp koydum.
Geceliklerimi çıkartım altıma eteğimi giydim. Üstümdeki südyen siyah olduğundan beyaz yarım atlet giyip üstüme crobumu giydim.
Crop ya da dar bir tişört giyersem altına her zaman yarım atlet giyiyordum. Südyen olunca çok sexsi oluyordum. Şaka şaka südyen giyince südyenin kenarları belli oluyordu ve bu görüntüden hoşlanmıyordum.
Crobumuda giydikten sonra aşağı indim.
Annem kahvaltı sofrasını hazırlıyordu. Hemen annemin yanına gidip yanağından öptüm.
"Naber sultanım"
"Sanada güneydın kızım"
"Günaydın"
"Hayrola bu ne güzellik"
"Ben her zaman güzelim anne"
"Tabi tabi nereye böyle"
Gel şimdi yalan söyle
"Arel abim bana bir şey verecekmiş ondan vereceği şeyi aldıktan sonra Oya ile gezicez"
Mantıkken yalan söylememiş oluyordum. Nasıl olsa kalbini verecekti. Ama Oya ile konuşup bu gün buluşmamız lazımdı hem olay değerlendirmesi yapardık.
"İyi iyi ne verecekmiş acaba?"
"Bende bilmiyorum ki"
Diyip masaya oturdum hemen benim ardımdan abimde gelmiş masaya oturuyordu en son ise babam da gelince hep beraber kahvaltı yapmaya başladık.
Kahvaltı faslı bittikten sonra evden çıktım.
Güzelim🤍
Ben parka doğru gidiyorumDamat Adayı
Tamam bende şimdi çıkıyorumHemende cevap verirmiş +1 puan
Parka gidene kadar telefonumla ilgilenmiştim. Parka geldiğimi görünce telefonumu kapattım. Bana yakın olan banklardan birine oturup Arel'i beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)
ChickLit0 53*:Şşt yakışıklı naber 0 53*:Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye ne dersin??? 😏 0 53*:Benim kocam olarak 🙃 "Yazdım" "Sonunda dediğimi yaptın" "Öyle deme ya şu anda kalbim nasıl atıyo bilemezsin" Arkadaşım Oya 'nın ısrarları üzerine abim...