Hellooooo!!
Nasılsınızzz??
Wattpade giremeyenler olduğu kadar girenlerde var o yüzden arkadaşlar okuyup geçmeyin oy verin yorum yapın:)
Yaptığınız yorumları okumak hoşuma gidiyor :)
BU SEFER SINIR KOYMAYACAĞIM ÇÜNKÜ BAZI KİŞİLER GERÇEKTEN OKUYOR OY VERİYO O YÜZDEN BU BÖLÜM ONLARA İTHAF EDİYORUM
SINIR KOYMADIM DİYE OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN:)
"Olmaz Arel! "
"Niye olmasın güzelim, beraber otururuz aynı evde"
"Arelcim biliyormusun bilmiyorum ama annemlerin onaylayacağını hiç sanmıyorum."
"Selinnn!!!Beni deli etme ısırırım vallahi"
"Bende istiyorum ama..." dedin hafif cilveyle.
"Selin sanada bir şey denmeye gelmiyo"
"Yaa tamam.Demiyorum bi şey...İki goygoy yapıyorum şurada..."
Üniversite sınavına girmiştim.
Hatta sonuçlarda bir hafta önce açıklanmıştı.
Arel ise Ankara'yı yazmamı ve beraber aynı evde kalabileceğimizi söylüyordu ama her şey istediği gibi olmuyordu.
Zaten aklımda Ankara'yı yazmak vardı ama aynı ev de kalmayı ailem izin vermeyeceğini bildiğim için Arel'e umut vermek istemiyordum.
Hatırlatırım ki Ankara da neymiş deniz, olmayan yer, ben Ankara'yı yazmam... diyordun
Şimdi olaylar değişti. Hem sen niye bana köstek oluyon
...
Arelle sahil buluşmamızdan sonra eve gidip duş alıp uyumuştum.
Annemlere akşam yemeğine beni kaldırmamalarını söylediğim için duştan sonra hemen gidip yatağımda uyumuştum.Hava gerçekten aşırı sıccaktı.
Havada güneş olmamasına rağmen hava sıcaktı. Nem çok fazlaydı.
...
Yazar'ın Anlatımıyla
Selin sabah güneşinin ilk ışıklarıyla uyanmıştı.Eli direk olarak telefonuna gitti. Ama telefonunu koyduğu yerde bulamadı.
Selin hafif gerilmişti. Hemen yataktan kalkıp yere baktı telefonu yerde de değildi. Acaba saat kaç? İçinden geçirdi Selin.
Ama şuanda ilk yapması gereken şey telefonunu bulmaktı.
Hemen odasındaki lovoboya hidip ihtiyaçlarını giderip lovobodan ve odasından çıkıp merdivenden aşağı indi. Merdivenden inerken bi yandan da saçını bağlıyordu.
Saçını tokasına tutturup salona geçti.
Salonda babası oturuyordu. Ama babası ev hali gibi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)
ChickLit0 53*:Şşt yakışıklı naber 0 53*:Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye ne dersin??? 😏 0 53*:Benim kocam olarak 🙃 "Yazdım" "Sonunda dediğimi yaptın" "Öyle deme ya şu anda kalbim nasıl atıyo bilemezsin" Arkadaşım Oya 'nın ısrarları üzerine abim...