20

585 29 3
                                    

Bartu'nun Anlatımıyla

Evden ayrılmam benim için zordu. Heleki Sara dan ayrılmak... biz Sara ile hiç bir zaman abi kardeş olmamıştık. Her zaman Sara ve ben hep dost gibiydik. Belkide buydu bizim bu sevgimiz.

Sara ile benim aramda 3 yaş vardı. Ve biz bu 3 yaşı hiçe alarak arkadaş hatta dost olmuştuk birbirimize.

Şuana kadar Sara benden bir şey saklamazdı ya da ben... Ama insan aşık olunca onu birine anlatamıyordu. Sara'yı gayet iyi anlıyordum. Benden saklamasına kızmış olsam bile bende ondan aşık olduğumu saklamıştım.

Bana bir gün sende aşık olucaksın deseler inanmazdım. Ben aşka inanmıyordum.

_

Sonunda uçağım Ankara'ya varmıştı. Son zamanlarda Arel'e karşı tavrım değişmişti. İkidebir bütün işlerinde ya eksik arıyordum ya da ikidebir kardeşim onu sevdiğini bldiğim için ve onun başka birini sevdiğinden ona kızıyordum. Orda kardeşim üzülürken o burda eğleniyordu.

Havalimanından çıkıp taksi aramaya başladım. Sonunda taksi bulabilmiştim. Şoför arabadan inip valizimi bagaja koydu bende arka koltuğa oturdum. Şoföre evin adresini verdikten sonra arkama yaslandım. Evle havalimqnı arasında büyük ihtimalle 30 fln vardı.

Sonunda eve ulaşmıştı taksi. Taksiden şoförle indim şoför bagajdan bana valizimi verip yanımdan ayrılmıştı.

Valizimide alıp eve geçtim.

Evde kimse yoktu. Büyük ihtimalle Arel'in dersi vardı.Valizimi odama koyup üstüme rahat eşofmanlarımı giyip mutfağa gittim. Dolaptan bardak alıp arıtıcıdan su doldurup içtim. Bardağı tezgaha bırakıp salona geçtikten sonra direk telefonumu çıkartıp Arel'e mesaj attım.

Ev Ark.
Nerdesin lan

Piç
Sağane laa

Ev Ark.
Düzgün cevap versen ölürsün dimi

Piç
dersteyim salak

Piç
hem sen bana tripli değilmiydin

Piç
walla son zamanlarda çok garipsin

Ev Ark.
sus gerzek

Ev Ark.
siktir git lan

Ev Ark.
gelirken pizza al

Piç
nasılda götün tutuşunca istiyon jsjeıwkwl

Ev Ark.
kardeşim seni sevmese ben sana yapacağımı bilirdimde sen dua et
(İletilmedi)

Sohbetten çıkıp koltuğa uzandım. Tamda yanımda kumalda vardı. Bu olay her zaman gerçekleşmez. Tam yatarsınız bi bakarsınız ki kumalda yok. Tamda sinir olunacak şey.

Kumaldayı elime alıp açma tuşuna bastım ama televizyon açılmadı. Bir kaç defa daha denedikten sonra Arel'e saydırmaya başladım. En son fark ettiğim şeyle...

Meğersem televizyonun fişi prize takılı değilmiş. Arel'e boşa küfür etmiştim bu durumda.

Ama o hak etmişti benim kardeşimin aşk acısı çekerken o burda gülüyordu, piç pezevenk...

Arkadaşlar oy ve yorum yapmayı unutmayın yorum sayısı çok düşük bari toplam verilen oy sayısıyla yorumları eşitleyelim🤗

Sizin yorumlarınızı okumak beni mutlu ediyor lütfen oy ve yorum yapın😘❤️

382 Kelime




☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin