Abimin mesaj attığı günden bu yana iki gün geçmişti. Abim iki gündür Arel de kalıyordu. Annem ve babam Arel'i tanıdığı için izin veriyor
Okulların açılmasına son üç gün vardı. Nisan ayında olan bir haftalık tatildeydik.
Abim ve Arel pazar akşamı Ankara da oturdukları eve gidecektiler.Abim ve Arel üniversite için aynı şehri tutturunca Ankara da ev almışlardı .
Arel'i annesi Seda Teyze ile annem çok yakın arkadaştı. Tabi annelerimiz böyle olunca Arel'i babası Ahmet Amca ile babamda kaynaşmışlardı.
Bu yüzden de Arelle abimin ayrı bir eve çıkmaları daha kolay olmuştu.
İkiside büyük mallık etmişti. Mis gibi İzmir de yaşıyoruz. Hiç deniz olmayan Bi yere gidilir mi?
Tabi sırf Arel'i göremiyorsun diye değil bu söylediklerin.
Birazcık oda olabilir. Azıcık ucundan.
Annem, babam, Sevda Teyze ve Ahmet Amca 2 günlüğüne kafa dağıtmak için Antalya 'ya gidiyordu. Tabi böyle olunca Arel evde tek olduğundan ve kendisi yemek yapamayacağından Arel bu iki gün bizde kalacaktı.
Kapıda abimle dikilmiş annem ve babamı uğurluyorduk bir yandan ise Seda Teyze ve Ahmet Amcayı.
"Hadi görüşürüz çocuklar" (Seda)
"Kızım bu oğlanlar sana emanet" (Ahmet)
"Tabi, bende o iş." dedim gülümseyerek.
Ben, abim ve Arel annemlerin arkasından el sallıyorduk.
"Ben bi kaç eşyamı alıyım geliyorum"
"Tamam Arel abi"
Hafif tebessüm ederek karşı müstakil evlerine girdi. Bizim oturduğumuz sokaktaki her ev müstakildi.
(O sokaktaki evler böyle)
Abimde içeri geçince kapıyı kapatıp içeri girdim. Akşam için yemeği pişirmek için mutfağa geçtim.
Yarım saattir mutfakta yemek yapıyordum. Eti tam tavaya koyacakken zil çaldı. Elim kirliyken kapıyı açmaya gittim. Dirseğimle kapı kolunu çevirdim. Bunu yapmak başarı isteyen bir şeydi.
Kapıyı uzun uğraşları sonucu açabilmiştim. Tahmin ettiğim gibi Arel gelmişti. Kapının önünden çekilip Arel'in geçmesini sağladım. O anda perçemim tam önüme geldi Arel de bunu görmüş olacak ki kirli ellerimle saçıma sürmeyeyim diye kendisi perçemimi kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Ne yapıyorsunuz siz burda? "
☆★☆★☆★☆★☆
❣️Oy ve yorum yapmayı unutmayın❣️303 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Abimin Arkadaşı☆ (TEXTİNG)
Chick-Lit0 53*:Şşt yakışıklı naber 0 53*:Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye ne dersin??? 😏 0 53*:Benim kocam olarak 🙃 "Yazdım" "Sonunda dediğimi yaptın" "Öyle deme ya şu anda kalbim nasıl atıyo bilemezsin" Arkadaşım Oya 'nın ısrarları üzerine abim...