Keyifli okumalar dilerim.
ASENA
KATİL HASTANE
Üç genç, terk edilmiş hastane binasının içine girerken, içlerinden yaş olarak büyük ama cesaret olarak oldukça zayıf olan Halil, korkusuna yenik düşerek arkadaşlarını tekrar uyarma gereği duydu. Dinlemeyeceklerini biliyordu ama yine de son bir kez uyarmak için kendine engel olamadı. İçindeki huzursuzluğun kaynağı karşısında duran korkunç hastaneydi.
"Sıla, Berk gelin vazgeçelim. Bu hastane hakkında hiç iyi şeyler duymadım. Gece gece durduk yere başımızı belaya sokmayalım."
Dedi ama karşısında heyecanlı bir şekilde elindeki kamerayı ayarlamaya çalışan Sıla gülerek "Halil, çok korkuyorsan sen burada bekleyebilirsin." dedi.
Berk ise hastanenin kilit vurulmuş kapısını açmaya çalışıyordu.
On yıllarca hizmet veren hastane garip ölümlerin ardından kapatılmış, daha sonrada uyuşturucu içmek isteyenlerin veya evsizlerin barınağı haline gelmişti. Ortadan kaybolan evsizler ve uyuşturucu içerken vahşice kendini öldüren gençler yüzünden emniyet müdürlüğü bu eski hastanenin tüm kapılarını iyice kilitlemiş ve güvenlik önlemlerini artırmıştı. Belli aralıklarla polis devriyeleri hastaneyi kontrol etmeye gelirlerdi.
Sıla'dan duymak istediği cevabı alamayan Halil, tek başına geçenin bir yarısı dışarıda beklemeyi göze alamadı. Berk biraz zorlandıktan sonra kapı kilidini açmayı başardı ve "Benim elimden hangi kilit kurtulabilir ki? Gençler mükemmel bir maceraya hazırsanız içeri buyurun." Diyerek kapıyı araladı.
Sıla, kameranın oynat tuşuna bastıktan sonra büyük bir keyifle içeri doğru girmeye başladı. İçeri girerken kamerayı kendine çevirip "Onlarca insanın ölmesine sebep olan kapatıldıktan sonra da evsizlerin, bağımlıların gizemli ölümlerine neden olan sabıkalı hastaneye giriyoruz. Bakalım onca insanı öldüren gizemli şey ne?" Dedikten sonra kamerayı kapıdan içeri karanlığa doğru çevirdi ve yürümeye başladı. Berk hemen onun arkasından içeri girip elindeki feneri yaktı. Halil biraz tereddüt etse de arkadaşlarının peşinden hastaneye girdi. Hızla çarpan kalbinin sesini duyacaklar diye çok korkuyordu. Bir kız kadar cesur olamadığı için içten içe kendine kızıyordu. Yine de hastaneye girmenin bir hata olduğu gerçeğini inkar etmiyordu.
Giriş, geniş bir hole açılıyordu. Duvarlarda garip yazılar, yerlerde her çeşit çer çöp vardı. Yıllar önce elektriği kesilmiş yürüyen merdivenlerden aşağı doğru indiler. Eksi birinci katta psikiyatri bölümü onun bir alt katında da morg vardı. Ölümlü vakaların geneli bu katlarda olduğu için önceliği bu kata vermişlerdi. Psikiyatri bölümü uzun ince ve U şeklinde bir koridordan oluşuyordu. Koridorun sağ ve sollarında birçok muayene ve tedavi odası vardı.
Sıla kameranın ışığından faydalanırken Berk ve Halil de ellerindeki fenerlerin cılız ışığından yararlanarak önlerini görmeye çalışıyorlardı.
"Arkadaşlar, katil hastanenin işlediği cinayetlerin büyük bölümü bu psikiyatri bölümünde gerçekleşmiş. Bir kısmı da bir alt kattaki morgda. Katili bulurken her saniyesini kayda alarak sizlere sunuyorum. Abone olup, sayfamı arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın."
Sıla, video kaydına konuşmasını yaptıktan sonra uzun koridordan geçip sola döndü ve muayene odasının kapısını yavaşça açmaya başladığında paslanmış kapı menteşeleri bebek ağlamasına benzer bir ses çıkararak açıldı.
Sesi duyan Halil neredeyse altına kaçıracaktı. Kameranın küçük ekranına bakan Sıla, kamerayı odada gezdirirken ekranda bir iki saniyelik garip bir görüntü yakaladı. Yakaladığı görüntüyü tekrar görmek için kamerayı bir daha çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ AŞKIN YARAMAZ ÇOCUKLARI
Genç KurguBüyülü ve fantastik bir aşkın iki zıt karakteri. Yaşamaktan zevk almayan Sena'yı bir gün biri ziyaret eder. Bu ziyaretçi Sena'nın odasındaki aynadan çıkıp gelir ve diğer dünyadan geldiği söyler. Sena'yı diğer dünyaya gönderirken aynadan çıkıp gelen...