Eddig baromi jó a buli. Annak ellenére is, hogy egy idiótának éreztem magam, mert hagytam meglógni a világ legcsinosabb lányát. Úgy döntöttem, hogy most nem foglalkozom ezzel, mert nincs rá hatásom. El engedtem a dolgot és azt csinálom, amihez a legjobb érzékem van. Meghódítani azt a lányt, aki ma a legszimpibb itt nekem. Meg is van már a kiszemelt. Egy elsőéves, Naominak hívják. Külsőre olyan, mint egy Barbie. Gyönyörű, hosszú szőke haja és világos kék szeme megigézi az embert. Hosszú, vékony lábai megmozgatják a fantáziát. És kerek, formás idomai megmozgatják az ember férfiasságát. Az a segg, ami hozzám dörgölőzik megőrjít. A farkam már ébredezik is, ahogy öltáncot lejt nekem. Kezem a csípőjén pihen és óvatos mozdulatokkal átveszem az irányítást. Már vágyódok nagyon is utána, egyre kevesebbnek érzem ezt. Magam felé fordítom és szenvedélyesen megcsókolom mire ő válaszul belenyög a számba és rámarkol a farkamra, ami már teljes pompájában ágaskodik. Elszakadok tőle és a füléhez hajolok.
– Mi lenne ha elmennénk hozzám, szépségem? - kérdem kissé elgyengült hanggal és megfogom a kezét azzal a céllal, hogy el kezdem húzni őt kifelé.
– És a többiek? - kérdi kissé aggodalmaskodva.
– Hát... Őket is nem viszem haza - próbálom viccesre venni a dolgot.
– Nem is arra gondoltam, csak szólok nekik, hogy lelépek - nevet aranyosan.
– Oké, csak ne várass meg nagyon szépségem - kacsintok rá és elengedem a kezét.
Néhány perccel később már látom is ahogy a csinos kis csípőjét ringatja felém. Addig odaszóltam Noahnak, hogy lépek és, hogy lehetőleg majd ne nyisson ránk. Oda intek a többi haveromnak, akik elismerő pillantást vetnek a mai kapásomra. A haza út tíz perc séta volna, de inkább a taxi szolgálatot választom, ha már van is üresen várakozó a ház előtt. A hátsó ülésen alig tudom kordában tartani ezt a kis ribit. Már ezen a két perces szakaszon is annyira jól kényeztetett a kezével, hogy alig bírtam ki, hogy ne élvezzek el. Gyakorlott vagyok már ebben, de most nagyon kanos vagyok. És nagy szükségem van rá, hogy kicsit ki tudjam üríteni a fejem. Kifizetem a fuvart, elköszönünk a sofőrtől, és már kint is vagyunk a szeptemberi, hűvös éjszakában. Naomi rám néz, szemében vágy ég és már nagyon kíván ő is engem. Nem váratom tovább, gyorsan felviszem a lakásba. Bemegyünk a szobámba és máris le vagyok lökve az ágyra. Egy igazi kis vadmacskát hoztam haza. Már hámozza is ki a testemet a ruhákból. A pólómat az ágy mellé ejti és ég a szemében a vágy miközben a nadrágomat veszi le. Ez a csaj nagyon be van idulva. Ahogy lehúzza a boxeremet ágaskodó farkammal találja szembe magát, amit már azonnal be is vesz tövig a szájával. Hangosan felmordulok, mire válaszul csak még gyorsabban és még mélyebbre vesz. Kezeivel közben simogat, ahol ér. Ez a lány igazán odaadó szexpartner. Kezeimmel a melleit kezdem kényeztetni, mire felnyög szopás közben. Hmm, ez tetszik, nagyon is. Imádom, amikor orális kényeztetés közben hallom a hangját, úgyhogy átveszem az irányítást és kiszállok alóla. Szépen levetkőztetem, közben mindenhol csókokkal halmozom el a testét. A számba veszem kívánatos mellbimbóját, amely csak a kényeztetésre várva ágaskodik. Édes nyögdécselésének hangja betölti az egész szobát. Lefekszem az ágyra és magamra emelem, így most hatvankilences pozícióban kényeztetjük egymást. Egyre hangosodó nyögéseink jelzik, hogy már nem bírja egyikünk sem sokáig. Ez a lány csodákra képes a szájával és nem mellesleg a puncija friss és nagyon szűk. Már benne akarom érezni magam.
– Édes, hagyjuk abba. Már nem bírom így sokáig - kérem elszakadva finom puncijától.
– Hát akkor menj el a számba - mondja lihegve.
– A-a. Benned akarok lenni mikor elmegyek, és akkor is amikor te elmész édesem.
– Én nem... nem lehetne, hogy csak így csináljuk Theo?
Abba hagyok mindent és szépen lefordítom magamról, így háttal fekszik nekem és nem is szándékozik felém fordulni. Hmm, nem akar beszélni a dologról. Ma este most először veszek észre rajta bizonytalanságot.
– Hé, kislány. Mi a baj? - hajolok be mellé.
– Semmi, csak... bocs, hogy elrontottam az estédet - szegény lánynak tele a szeme könnyel.
– Ugyan már! Nem rontottál el semmit de mondd el, hogy mi a baj. Miért nem akarsz szexelni velem? Talán bántott valaki téged ezelőtt? - óvatosan felültetetem és magam felé fordítom.
– Nem, dehogyis!
– Hát akkor? - kérdem türelmesen.
– Én... én akarok csak félek. Még soha senkivel nem jutottam el idáig sem és még szűz vagyok - válaszol szégyenkezve.
Nem szólok semmit. Erre nem számítottam, tapasztaltabbnak tűnt az eddigi mozdulatait tekintve. Volt már dolgom egyszer szűz lánnyal, de akkor még én is az voltam. Nem tudom, hogy akarok-e neki első lenni. Túl nagy felelősség és tekintettel arra, hogy nem akarok a továbbiakban semmit tőle lehet, hogy jobb ötlet volna hagyni a dolgot, de csak nem hagyhatom őt így haza menni. Csessze meg!
– Figyi Naomi! Akarod, hogy folytassuk ott ahol abba hagytuk?
– Igen - válaszol félénken. Az eddig magabiztos lánynak nyoma veszett. Nem hagyhatom annyiban a dolgot. Oda lesz minden önbecsülése, ha most elküldöm.
– Oké, akkor folytassuk. Csak addig megyünk ameddig neked is kényelmes - emelem magam felé az állát, hogy a szemembe nézzen. Bólint. – Ha készen állsz rá, hogy lefeküdj velem, akkor jelezd és megígérem, hogy nagyon óvatos leszek veled és nem fog annyira rossz lenni, mint amilyennek gondolod. De azt is tudnod kell, hogy én nem randizom senkivel sem. Szóval én nem akarlak kihasználni és nem haragszok meg ha úgy döntesz, hogy most inkább elsétálsz méltóságteljesen - mutatóújját a számra teszi és játékos mosoly bújkál az arcán.
– Nem mondták még, hogy túl sokat beszélsz? - hmm, visszatért a magabiztossága.
– De, néha megkapom - nevetek fel kínosan.
– Akarom folytatni és el akarom veszíteni. Csak félek, mert elijesztettek a társaim de úgy hallottam, hogy te figyelmes vagy. Ezért veled akarom és utána ígérem, hogy nem esek szerelembe - meglep az őszintesége de tetszik.
– Jól van. Akkor essünk neki újra, de ha bármi is rossz akkor szólj azonnal.
Bólint, ledönt az ágyra és már el is foglalja a helyét rajtam. Kicsit mindkettőnknek alább hagyott a kedve de nincs semmi veszve. Naomi ügyesen visszaállított és ő is hamar benedvesedett és kéjes sóhajokkal jutalmaz meg szopás közben. Óvatosan bedugom a középső újjamat és úgy folytatom a nyalást. Egyre hangosabb nyögései jelzik, hogy ez tetszik neki. Türelmesen várom, hogy akar-e többet vagy elvihetem a számmal, mindent beleadok és tudom, hogy már az orgazmus határán táncol. Mostmár csak az ő döntése, hogy beéri-e ennyivel. Hirtelen abba hagyja a szopást és hátra pillant a lábai közt rám.
– Theo, készen állok. Tegyük meg.
A szívem gyorsabban kezd dobogni. Nem szoktam de most izgulok. Ez a lány készen áll arra, hogy nekem adja az ártatlanságát, ami a mai világban már nem bír akkora jelentőséggel, hogy kivel veszítik el, de mintha neki eddig mégis számított volna. Nem kérdezek csak követem a mozdulatait. Sokan úgy szeretik, ha a lány alul fekszik, de én nem szeretem azt a pózt. Az én farkam kis görbülete miatt hátulról tudja a legjobb élvezetet nyújtani.
– Állj négykézláb édes. Ha álljak le, akkor szólj - nem mond semmit csak teszi, amit mondok. Látom rajta, hogy feszült és ez rám is átragad, úgyhogy apró puszikat nyomok a hátára, hogy egy kicsit oldódjon, közben felhúzok egy óvszert.
Gyengéd mozdulatokkal kényeztetni kezdem a farkam hegyével. Tetszését kifejezve nyögdécsel. Óvatosan kezdem becsúsztatni, mire hangosan felszisszen de nem állít le. Simogatom a popóját és egyre belljebb hatolok, érzem, hogy nehezen fogad be, de a jó előjátéknak köszönhetően elég sikamlós. Érzem, ahogy átszakítom az ellenálló hártyát, mire feljajdul de nem állít le.
– Cssss, mindjárt jó lesz. Már a nehezén túl vagy - suttogom előre hajolva és szép lassan kezdek ki-be mozogni, ami egyre könnyebb kezd lenni. Már kezd ő is óldódni és kezdi élvezni a dolgot. És én is, nagyon is. Ilyen szűk punciban még sosem voltam.
– Na? Jobb már? - kérdezem vággyal teli hangon.
– Aha, jobb - nyögi.
– Jól van kislány. Csináld magadnak az újjaddal. Izgasd a csiklódat, hogy tudj te is elmenni.
Nem mond semmit csak szót fogad és ahogy hozzá ér a csiklójához összehúzódik belül. Gyorsítok a tempón, mire mindketten felnyögünk. Kezdi ő is érezni a jót, és ennek nagyon örülök.
– Édes Istenem! De szűk vagy!
Érzem, hogy egyre inkább össze szűkül, ami azt jelenti, hogy mindjárt elmegy. Én sem bírom már sokáig, de kitartok, amíg kell. Nem is kell sokat várnom. Egy kis sikítás hagyja el Naomi száját, jön a jól ismert összerándulás és utána a lüktetés, ami nálam is eléri, a célt. Akkorát élvezek, hogyha nem lenne rajtam óvszer, ebből tuti gyerek lenne. Fáradtan és kielégülve zuhanunk mindketten az ágyra. A kezemet a tarkóm alá téve nyújtok biztonságos helyet Naominak a karomon, de ő nem bújik oda.
– Na? Nem bújsz ide?
– Azt hiszem inkább nem - vonakodik.
– Naa! Gyere, bújj ide. Meglátod milyen jó lesz.
– Ahhoz kétség sem fér, de pont ez a baj. Minden este így akarnám a történtek után tölteni az estémet. Téged be kéne itt tiltani. Hány lánnyal fekszel le egy hónapban? Öt, hat? Abból minimum három szerelmesen sír utánad otthon - mondja viccesen.
– Figyelj, én előre szóltam, hogy nem fogunk randizni ezután.
– Tudom, nincs is ezzel gond. Nem magam miatt aggódok, hanem azok miatt, akik szex után elfogadják a karodon a helyet, ott elalszanak és utána vége. Másnap este meg úgy fekszenek le, hogy tudják, hogy valami hiányzik az életükből, mégpedig te. Te brazil félisten. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy én most sétálok el méltóságteljesen, amíg még ura vagyok az érzéseimnek és ez nem a te hibád. Nagyon jó voltál, és igazad volt... tényleg nem is volt ez olyan rossz - ad egy puszit az arcomra és felöltözik.
– Majd valamikor még összefuthatnánk - hebegem- habogom, holott ettől szoktam óvakodni. Teljesen zavarba hozott és nagyon meglepett, hogy így ellen áll a végén.
– Nem- nem Theo. Ez ennyi volt, és köszönöm, hogy rávettél, hogy meg merjem tenni. Köszönöm, hogy nem táncoltál vissza, mint a többiek.
– Kihasználtalak?
– Ugyan, kicsi Theo. Én használtalak ki téged.
Elgondolkodok és igaza van. El akart ijeszteni, de én nem hagytam magam, és pont ez volt a célja. Elmosolyodom, felállok és megölelem őt.
– Te kis szörnyeteg. Előre sajnálom, azokat a srácokat akik a csapdádba bele sétálnak - mondom nevetve, ő is nevet.
– Szia Theo, jó éjszakát.
– Jóéjt Naomi.
Elmegy én meg visszafekszem. A kis ártatlanság, mi? Akaratlanul is Isára tévednek a gondolataim. Vajon ő milyen? Vajon ő is szűz még? Vagy hány pasija volt? Milyen lehet az ágyban? Ő is ilyen kis szörny, mint ez a Naomi? Becserkész és utána faképnél hagy? Vagy egyenes és őszinte? Netán hazudós?
Visszaterelem a gondolataimat a ma este történtekre és hitetlenül felnevettem, hogy ez velem történt. Kihasznált ez a lány és bármilyen hihetetlen is, de nem haragszom rá. Jól telt és nem is akar a feleségem lenni. Kaptam egy új becenevet is, amin majd Noah jót mulathat, ha meghallja. Én pedig aludhatok el egyedül annak ellenére, hogy valakit haza hoztam magammal.
YOU ARE READING
Jégre fel!
Teen FictionAz egyetemisták élete a tanulás mellett teli s tele van élményekkel. Bulik, közös programok, új barátságok és kapcsolatok kialakítása. Főként ha New York-ba mész egyetemre, ugyanis itt mindenki megtalálja a magának való elfoglaltságot. Itt van péld...