Nos aznap ahhoz képest a munkanapom elég gyorsan eltelt. Minden rendben volt Hyunjin egyre többször hagyta rajtam a szemét nemtudom ez miért esik jól ha csak rágondolok. Most jelenleg vasárnap van, a hét utolsó napja. Holnap meg kezdődik minden előről. Nem akarok ezen agyalni mert megint eszembe jut a seggfej főnököm aki elég dögös. Miket gondolok? Nemtudom még a fejembe se hogy mikor kell befogni. Jisung szerint túl sokat beszélek és túl sokat agyalok. De könyörgöm máskor meg azt mondogatja, hogy használjam az agyam de ha meg használom az már baj? Na mindegy is. Gondolataimból Jissung telefonhívása rántott ki.
- Szioka Jiss köszönöm
- Sziuss Lixie mit is köszönsz meg?
- Éppen agyaltam amikor hívtál
- Pedig mondtam, hogy ne agyalj annyit nem tesz jót a mentális egészségednek
- Ahjjj már mindig ezzel jössz, tudok magamra vigyázni
- Nem, nem tudsz ezért kéne végre találnod valakit Lix aki vigyáz rád és szeret
- Én megpróbáltam Jiss tudod mi lett a vége
3 exem van. Eleinte kedvesek voltak megértőek, törődtek velem. Elhittem minden szavukat igazi álom volt. Túl szép hogy igaz legyen. Mindegyik kihasznált valami miatt a pénz miatt, ismeretség, munka stb. Viszont az utolsó exem akire 3 kibaszott hónapot pazaroltam az összesnél kegyetlenebb volt. Kim Sanghoon amikor vele jártam szűz voltam ami azóta se változott. Akart már velem többször is említette a sexet de én még korainak éreztem és visszautasítottam. Egy ideig megértő volt aztán amikor ismételten elutasítottam erőszakossá vált neki lökött a falnak, mindenféle mocskot mondott rám. Majd otthagyott azzal a mondattal hogy: "Senki nem fog rád várni ennyit nem vagy olyan különleges". Ezután az eset után ali jöttem ki a sötét szobámból. Nem ettem ittam rendesen Jisung és a családom viszont végig mellettem volt. Azon a napon megfogadtam, hogy soha nem leszek szerelmes.
- Nem arra a gyökérre gondolta Lix de mindegy menjünk el shoppingolni
- Minek?
- Mi az hogy minek? Hogy kikapcsolódj
- Jó felőlem mehetünk
- Találkozunk az ajtód előtt
Elkészülődtem ez annyit jelent hogy egy kis korrektort kentem a szemem alá illetve eltüntettem a szeplőim meg persze az elmaradhatatlan szempilla spirál. Kiléptem a kis lakásból ahol Jisunggal találtam szembe magam. Bezárom a lakást majd felé fordulok.
- Felix most legszívesebben nyakon vágnálak
- Most miért?
- Mert takarod a szeplőid. Pedig szépek
- Jólvan Jiss inkább menjünk - indultam meg Jissung fejcsóválva jött utánam
Úgy döntöttünk, hogy gyalogolunk mivel egyikünknek sem volt kedve buszozni. Olyan jó 25 perc után meg is érkeztünk mondjuk lehet több volt mint 25 mert Jisungnak meg kellett állni macskázni. Már a pláza.nevezetű épületbe vagyunk éppen kitaláljuk merre is menjünk.
- Na Lix reggeliztél?
- Nem - ezt be kellett ismernem
- Oké akkor először kajálunk. Nemérdekel hogy már 11:00 óra
- Rendben van főnök
- Helyes. De ugye nem vársz buksisimit?
- Hagyjjjjj
Megkajáltunk egy kicsit majd elmentünk ruhákat nézegetni. Tetszett egy farmernadrág de a seggemen nem jött fel. Nemhiszem el de tènyleg akárhogy próbálkoztam nem ment. Pedig még ugráltam is.
- Mi van már Lix - hallom Jisung hangját fülkén kívülről
- Nem jön fel a seggemre
- Hadd nézzem - azzal a lendülettel el is húzta a függönyt
- Nyaaaaaa
- Hatth Lixie jó nagy bulád van az tény és való
Visszamentünk és nézegettük a ruhákat. Egyszercsak megláttuk Hyunjint és Minhót. Pròbáltam Jisungnak kézjelekkel jelezni hogy nehogy ide merje őket hívni de úgy látszik hiába.
- HAHÓ ITT VAGYUNK - lengette a kezét és ordított
- Nem értesz a kézjelekből?
- Tudod hogy nem
- Ja mostmár tudom......
Hyunjinék ide is értek nagy örömömre. Jisung végig szemezett Minhóval. Istenem mi lesz itt.........
YOU ARE READING
From enemy's to lovers
FanfictionA Lee és a Hwang maffia család régóta viszályban élnek, de Hyunjin apja halála után eltervezi, hogy békét köt. De vajon mi sül ki ebből a békéből újabb háború? FIGYELMEZTETÉS: !!!Omegaverse!!! !!!Depresszió említése!!! !!!Trágár szavak!!! 🔞+18 ( de...