Felix szemszög:
Másnap reggel nagyon fáradt voltam ugyanis elég rosszul aludtam. Ez most már mindig így lesz? Örök trauma? Akkora karikák vannak a szemem alatt, hogy még a gucchi is meg irigyelné. Gondolatmenetemből a finom illatok szakítanak ki, ami a konyhából jön. Amikor hirtelen realizálom, hogy Hyunjinnál vagyok az agyamat hirtelen elöntötték a tegnap esti képek. Ahogy simogatott, ahogy a kezével ott érintett ahol csak lehetett és a csók....nem volt ellenemre, ami fura és ijjesztő az utolsó barátom óta nem éreztem ezt, pedig az se volt tegnap. Egy kicsit félek, hisz elhívott randira én hülye meg belementem úgy, hogy nem is ismerem. Lehet rossz ötlet volt vagy nem? Istenem nemtudom. Döntésképtelen vagyok túl komplikált ez az egész. Mielőtt tovább agyalnék a dolgon inkább lemegyek megleni mik is ezek a finom illatok. Azthiszem palacsinta, anya régen amikor még otthon laktam minden szombaton palacsintát csinált reggelire. Csakhogy most nem anya állt a konyhába palacsintát csinálni hanem Hyunjin. Még pizsamába volt,de a haja hibátlanul nézett ki, mintha nem is most kelt volna fel, ellenben velem akinek a haja kócosabb bármelyik madárfészeknél és akkora táskák vannak a szemem alatt, hogy a gucchinak vagy louis vuttonnak is lehetne adni. Kéne egy kávé vagy egy energiaital vagy mindkettő.
- Van kávé? - szólaltam meg elgyötört hangon
- Neked is jóreggelt - forgatott szemet, amit figyelmen kívül hagytam, s inkább leültem az asztalhoz tik tokozni
- Nem hallom - mondta szigorúan
- Jóreggelt! - mondtam halkan, hogy végre békén hagyjon
- Na végre! Amúgy van kávé ha szeretnél. Hogy iszod?
- 3 cukorral és egy kis tejjel - válaszoltam
- Biztos, hogy 3? Miért kell így teli cukrozni? Innád inkább feketén - mondta el véleményét amit senki nem kérdezett de mindegy is, inkább nem mondtam semmit csak vártam. Amikor végre kész lett a palacsinta és a kávé is és rám nézett homloka ráncba szaladt.
- Úgy látom nem aludtál valami jól
- Hát jól látod, egész este a történteken járt az eszem, nem akarok hazamenni
- De a többiek átnézik a házad, nyugodj meg
- És ha újra megpróbálják? Hyunjin nagyon félek
- Nyugi csináltatok biztonsági rendszert(kamera, telefonról irányítható zár stb.)
- Jó és köszönöm. Mit kérsz cserébe?
- Semmit csak egy randit tőled, de már tegnap beleegyeztél szóval elégedett vagyok. itt a lakásod átnézése eltart egy darabig nekem van egy kis lakásom én szivesen odaadom.
- Köszönöm szépen, de ezt nem fogadhatom el, hisz így is túl sokat tettél már értem
- Nem tesz semmit, naaa ugyan már nem kéresd magad
- Jó oké mennyit kérsz?
- Semmennyit
- Nem, szó sem lehet róla, hogy rajtad élősködjek s, hogy csak teher legyek
- Lix nem vagy teher sem élősködő
- Jól van elfogadom, köszönöm - ezután csak ettünk tovább
Miután a reggelinket elfogyasztottuk Hyunjin segített összepakolni, majd a pár napig otthonomként szolgáló házhoz vitt. Nem volt nagy, de kicsi se egy személynek pont elég. Az udvaron nem volt sok minden pontosabban csak egy madáritató. Amikor beléptem a házba, szinte otthon éreztem magam, olyan kis picuri, mint az én lakásom. Ez nagyon tetszik benne. A konyha nincs összeenyitva a nappalival. A konyha mellett van fürdőszoba a fürdőszoba mellett pedig egy szoba mind kettő a nappaliból nyílik. Hyunjin elment dolgozni nekem, pedig szabit adott, viszont a randit megtartjuk csak aztmondta pihenjek...jó vicc egy omega randi előtt sose pihen vagy csak én vagyok ilyen elcseszett. Fel kell hívnom Jisst. Tárcsazom is a fiú számát. Nem kellett sokat várnom, hogy felvegye.
- Szia - csengett az ismerős hang a vonal végéről
- Haliii, baj van - tértem is át a lényegre
- Tudom, Lix szörnyű ami történt, de miért a főnököt hívtad és nem engem
- Téged akartalak csak félre nyomtam
- Gondoltam, és mesélj hogy vagy
- Ahhoz képest, hogy el akartak rabolni? Szarul. De van itt ennél sokkal komplikáltabb ügy
- Na mi az a komlikáltabb ügy
- A főni elhívott randira
- Aha és ez a komplikáltabb ügy? - feleli szárazon
- Igen
- Tehát ha jól értem majdnem elraboltak azóta is traumád van és biztos megint hibáztatod magad és tuti, hogy megint kellettek a nyugtatóid de neked az a komplikált ügy, hogy a porcelán bőrű elhívott randira? - lepődött meg
- Jó lehet egy picit túloztam
- Egy picit? - kérdezett vissza Jiss
- Inkább segíts!!! Biztos, hogy jó amiért ilyen gyorsan belementem, hisz az alfák szeretik a "vadászatot" nem kéne kéretnem magam? Mi van ha azthiszi, hogy könnyen kapható vagyok? -gondoltam már megint mindent túl
- Ne gondold túl van valami ami eltereli a figyelmed a történtekről plussz végre randizgatsz Jimmy óta két legyet ütsz egy csapásra - Jimmy a volt barátom akit még Ausztráliából ismertem azért szakítottunk mert nem akartam vele lefeküdni, azt mondta a barátaim előtt, hogy nem bírja ki tovább mellettem, mert elviselhetetlen vagyok, ami nagyon fájt, viszont vitatkozni nemtudtam vele.
- Hyunjin megadta a címet hol vagy, érted megyek Minhoval és megyünk shoppingolni
- De nektek nem dolgozni kéne?
- Kémek vagyunk Lix és a többiek Jeongin kivételével aki vigyázz az épületre a lakásodnál vannak nekünk azt mondta a főnök, hogy pátyolgassunk téged
- Ohhh akkor shoppingolunk?
- Shoppingolunk
Sajnálom ez most egy kicsitebb rész, mint az előzőek, de igérem nem sokáig húzom az agyatokat, és holnap megpróbálom hozni a kövi részt ami már végre a randiról fog szólni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
From enemy's to lovers
ФанфикA Lee és a Hwang maffia család régóta viszályban élnek, de Hyunjin apja halála után eltervezi, hogy békét köt. De vajon mi sül ki ebből a békéből újabb háború? FIGYELMEZTETÉS: !!!Omegaverse!!! !!!Depresszió említése!!! !!!Trágár szavak!!! 🔞+18 ( de...