17. rész

192 13 1
                                    


Felix szemszög:

 A kis kínos incidens után felhívtam VOLNA a szerelőt ha tudtam volna a szám, de hogy én vissza se megyek az is biztos, így arra a döntésre jutottam, hogy lemegyek Jeonginhoz. Recepcióként biztosan tudja a fontosabb telefonszámokat.  A lifttel készülök indulni utamra amikor is nem nyílik hiába meg nyomom a gombot. Ezt nem hiszem el, hogy ez is bedöglik! Ma minden el akar romlani? Direkt büntet az univerzium? Csináltam valami rosszat? Talán az univerzum tudja, hogy 2 napig bírtam a diétát a 30 nap helyett. Szuper ettől a munkahelytől kezdek becsavarodni. Közbe megindítom a testemet a lépcső felé. Nagy meglepetésemre a recepción se Jeongin, se Changbin nincsen. De akkor hol vannak? Megint nekem kell mindent csinálni. Bementem a pult mögé kicsit kutakodni hátha találok valami telefonkönyvet vagy valamit. Pár órámba beletelt, de megtaláltam de ez olyan vastag mire átnézem estig itt ülök. Végülis mindegy ez a nap már úgysem lehet rosszabb. Szerencsémre viszont hamarabb megtaláltam a keresett telefonszámot, mint hittem, mert Jeongin könyvjelzőket rakott a fontosabb telefonszámokhoz(Pl.: rendőrség, mentő, szerelő, fodrász....stb) mondjuk a fodrászt nem nagyon értettem miért olyan fontos egy maffia cégnek de mindegy. A szerelő melletti számot be is ütöm a telefonba. (Írói megj.: sorry nemtudom, hogy kávégéphez milyen szerelőt lehet hívni) 

- Jó napot kívánok! Én Lee Felix vagyok és azért telefonálok önnek, mert a Hwang cégnél a kávégép elromlott

- Jó napot magának is! Maguk a venom igaz? - mondta ki a fickó az alvilágba ismert nevünket

- Elnézést de maga kicsoda?

- Csak egy egyszerű tájékozott szerelő

- Jól van végülis a telefonkönyvbe volt a száma, tudja merre kell jönni?

- Persze. Nem most járok ott először

- Akkor biztos nagyon megbízik magában a főnököt

- Az? Az még a saját fiában sem bízna ha lenne neki

- Ezt hogy érti?

- Mindegy, megyek, Hyunjinnal meg vigyázz míg nem késő - és letette nagyszerű

Ez a fazon kicsit fura volt nem akarom, hogy ennél is jobban összezavarjon valamiért mégis érdekel Hyunjin titka. Tudtam, hogy a jóképű kinézete csak álca amúgy is minden jó pasi rejteget valamit. De nem hinném, hogy Hyunjin rossz ember lenne, hisz az apja halála nem lehetett neki könnyű, vagy lehet ez a titka, hogy.....Nem Felix ez baromság túl sok filmet néztem. Nem egy jött-ment szerelő miatt fogok itélkezni afelett az alfa felett aki a fizetésem adja. Ezt a témát itt ezzel le is zártam. A következő szám amit felhívtam a karbantartó volt ugyanis a lift is elromlott. Ez valamivel könnyebben ment és a fasziturnó isabb volt. Mindegy ezután mentem keresni a közelben egy kávézót. Hála még találtam egyet egy 20 perc séta után. Beléptem a helyiségbe, nagyon hangulatos verseny és volt a légkör. Amíg a sorba álltam megpillantottam Jeongint és Changbint. Oda is intek nekik, ők pedig felém közelednek.

- Szia Lix - köszönnek egyszerre

- Sziasztok! Hát ti?

- Mi tudod Felix ezt hívják randinak - mondta pimaszul Changbin

- A főnök tudja? - kérdezem, mert relytély hogy engedte el őket

- Szabadnapunk furgon

- Ezért nem láttalak titeket

- Hűha Sherlock mennyi kellett, hogy et összerakd? - gúnyolódott Jeongin

- Fogd be!

- Naaa miért vagy olyan morci? - kérdezte Changbin

- Mert a főnök miatt órákon át telefonáltam utánna meg ide kellett jönnöm neki kávét venni

- legalább pénzt adott? - kérdezte Changbin

- Nem

- Köcsög - mondja IN

- Bunkó - vágja rá Changbin is

- seggfej - csatlakozom én is, majd mindannyian elnevetjük magunkat

- Na de nekünk Binnel mennünk kell, te meg vedd meg a lovagodnak a kávéját szia - más bármit mondhattam volna elmentek

Amikor végre sorra kerültem egyből rendeltem magamnak egy kávét mert ha már a főnök nem fizeti akkor ez a minimum, hogy magamnak is veszek. Meg persze a főninek is rendeltem egy Americanot. Mindkettőt úgy viszem a kezembe, mint egy győztes kupát. Ezért már nekem max egy fizetésemelés. Mikor az épületbe beértem a szerelő már szerelte is a kávégépet, közbe az orra alatt egy káromkodás félét mormol. Felmentem az emeletre a főnök irodája felé, ott a karbantartó munkáját figyeltem egy kicsit olyan élvezettel szereli a liftet, hogy jó ránézni a lelkes arcára. Mivel teli volt a kezem azt sem tudtam, hogy nyissam ki az ajtót, mert most nem kéne nekimenni. De ekkor a lelkes karbantartó egy pillanatig rámnéz, majd megszólal.

- Te vagy Felix ugye?

- Igen, de honnan tudja a nevem?

- Apukád miatt nagyon híres vagy ám

- Ezt jó tudni. nem ha nem veszi tolakodásnak megkérdezhetem a nevét?

- Persze Kim Juwon örülök a találkozásnak - fogtunk kezet

- Hadd segítsek - nyitotta ki nekem az ajtót

- Köszönöm szépen

Ennek a kis ismerkedésnek mosolyogva mentem be a főnök irodájába. A szeder illat megcsapja az orrom es most valamiért ellazít. Talán mert fáradt vagyok, vagy talán azért mert annyira szexi ahogy engem figyel....nem vagyok normális hogy gondolkozhatok ilyeneken? Szedd össze magad Felix! Ez a meghitt, boldog, nyugodt pillanatom addig tartott, amíg nem láttam mit szürcsölget. Az energiaitalt amire azt mondta nem iszik idézem "iyen szutykot". Hogy tehette? Én meg rohangáltam neki a pohárra még a nevét is ráírtam. Miért veszem fel ennyire? Miért esik sarul? Ez csak egy hülye kávé. De mégis megszólalok.

- Maga mégis mit művel - kérem számon

- Dolgozom - fordul a gép felé

- Nem, mit iszik?

- Az energiaitalt amit hoztál

- Maga most csak szórakozik velem? Nem azt mondta, hogy nem iszik ilyen szutykot? - akadok ki

- Nem is de most csak ez volt itt és nem volt más választásom. előtt a nyugodt és engedelmes Felix jobban bejön

- Hát sajnálom, ha nem felelek meg az igényeknek. Kell a kávé vagy nem.

- Vegyél vissza Felix - nézz rám szúrós szemekkel

- Sajnalom. Kéri a kávéját uram? - vettem vissza hogy örüljön meghát jó lenne ezt a munkát megtartani

- Máris jobb na látod tudsz te ha akarsz, gyere ülj le igyuk meg közösen úgy látom magadnak is vettél

- Oké. De nem azért, mert maga mondja hanem mert én is ezt akarom

- Ahogy akarod - mosolygott rám

- Nem lesz kicsit sok a koffein? Az előbb ivott meg egy doboz energiaitalt

- Estig bent leszek, szóval nem árt a koffein, de ha neked is jó akkor amikor végzel gyere és elmehegyünk sétálni

- Van választásom - forgatok szemet

- Nincs




Tudom megigértem a minsungos részt, de megcseréltem a sorrendet. De ne aggódjatok nem sokára az is következik. Addig is jó hétvégét nektek. minimális hosszú hétvége.






From enemy's to loversWhere stories live. Discover now