A tik tok videó készítés egyébként katasztrófa volt kezdődött ott, hogy kb. 30 percet vett igénybe a trend kiválasztás és ha mindez nem lenne elég Jisung vagy ötször ha nem többször rontotta el. De ha nem Jisungg akkor Jeongin. Ugyhogy ezt a videót egy óráig csináltuk. Természeteseen nem raktuk ki csak magunknak tartottuk meg(privát videó). Ezek után nem igazán tudtuk eldönteni, hogy mit is csináljunk. Szerencsére Jeongin előállt az életmentő ötlettel.
- Szerintem csináljunk fake callt (kamu hívások, telefon betyárkodás)
- Benne vaggyok - mondtuk kórusba
A hívások elég viccesre és szórakoztatóra sikeredtek. Volt olyan aki ránk nyomta a telefont, de volt olyan is akivel beszélgettünk mindenféle faszságot. Egy idős néninek beadtuk, hogy a vegyesbolttol hívtuk, hogy akciós holnaptol a csirke farhát, szegény most mindennap a boltba fog járni. Az utolsó ilyen hívásunknál járunk.
- Halloooooo - szól bele Jisung
- Jisung? Te vagy az? - szólalt meg az a mindannyiunk számára ismerős hang
- Baszki ti nagyon hüje idióta gecik, ez a főnök - jelentette ki Seungmin
- Azt tudom nem kell hüjének nézni
- Mindannyian ottt vagytok? Baj van? Felixszel van valami? Jól vagytok?
- Igen főnök jol vagyunk csak ez ilyen prank call
- Na, adok én majd nektek olyan prank callt, hogy megemlegetitek, majd a fizutokbol levonom
- Neeee - obégattunk kórusba
- De téma lezárva, további szép napot nektek
- Magának is - raktuk le
- Azért az nem fura, hogy aggódott Lixért? - tette fel Seungmin ezt az érdekes kérdést
- Ugyan srácok megijjesztettük hogyne aggódott volna
- Lix nem látod jol, de talán majd rájösz - nem teljesen értettem Jisungot mire jövök rá?
Seungmin előhúzta a piát. Beszarás tényleg hozott na itt szerintem kitör a katasztrófa.....
Ez most sajna ilyen rövid rész lett sajnálom, igyekszem holnap az uj résszel❤️
Eredeti elképzeléseim szerint ezt a pizsi bulit egy résszé akartam összeféssülni csak nem jött össze. De sztem így se rossz. :)
YOU ARE READING
From enemy's to lovers
FanfictionA Lee és a Hwang maffia család régóta viszályban élnek, de Hyunjin apja halála után eltervezi, hogy békét köt. De vajon mi sül ki ebből a békéből újabb háború? FIGYELMEZTETÉS: !!!Omegaverse!!! !!!Depresszió említése!!! !!!Trágár szavak!!! 🔞+18 ( de...