26. rész

157 9 4
                                    


Jeongin szemszöge:

Szerelmes vagyok. Ezt már ki jelenthetjük, méghozzá Seo Changbinba vagyok szerelmes. Éppen ezért meg más miatt is, de főleg ezért gondoltam, hogy szervezek neki születésnapja alkalmából egy meglepi HB-t(házibulit). Egyébként Changbinnal 3 hete kavarunk és majdnem lefeküdtünk viszont én azt mondtam neki, hogy majd ha végre elvisz randizni. De visszatérve a bulira gyors küldtem körüzit mindenkinek, kivéve persze az ünnepeltnek. A tortát napokkal ezelőtt megrendeltem, de félő, hogy nem lesz kész. Remélem ezek után végre lesz bátorsága elhívni randira és belevágni egy kapcsolatba, ugyanis eddig nem volt még komoly kapcsolata és most fél, pedig általába nem harapok. Na mindegy közbe felhívtak, hogy kész a torta, így elindultam a kis cukrászda felé. A tortába egyébként semmi nagy szám nincs:, kék színű és Changbinról egy gáz kép van rajta, mert hát miért ne? A torta levendula ízű.  A cukrászdába érve találkozom Felix - el és Hannal.

- Sziasztok! Hát ti? - kérdeztem meglepődve

- Szia! - köszöntek kórusba

- Ammúgy nemsoká munka, tudod most délre kell menni - világosított fel Han ez teljesen kiment a fejemből addig kizárt, hogy kész legyek mindennel

- ÓÓÓ baszki elfelejtettem nem leszek kész az előkészületekkel - esek pánikba

- Hát hívd fel, hogy nemtudsz bemenni dolgozni - adta a tanácsot Felix

- Szerinted így hirtelen megengedné?

- Igen, viszont le fogja vonni a fizetésedből. Én most tudod mennyit kaptam? A szokásos havi 3801090(=1000000 Ft) von helyett csak 38011(=10000Ft) vont kaptam. - panaszkodott egy kicsit Felix

- Hű, akkor jobb lesz minél hamarabb felhívnom, úgy hogy megyek is, sziasztok!

Miután elköszöntünk egymástól indultam is haza a tortával, majd amikor haza értem gyors hívtam főnököm. Vajon ki lesz akadva? Nagyon félek. De ha egy szabit kiveszek az nem lehet akkora baj, nem? Mégis annyira izgulok, hogy kiborul vagy nem is tudom. Mindegy muszáj felhívni. Úristen, hogy én mennyit tudok drámázni, jesszus...

- Jónapot Jeongin! - hallom a főnököm kimért hangját

- Jónapot! Azért telefonálok mivel ma nem tudok bemenni dolgozni

- Tudod, hogy nem szeretem, ha későn szóltok, milyen  halaszthatatlan és sürgős dolgod akadt?

- Elnézését kérem uram! Csak tudja Changbin szülinapi buliját szervezem és egy kicsit el vagyok havazva, de neki ne mondja el kérem

- Én megértem és nem mondom el, de egy munkahely nem így működik, ez nem egy játszótér vagy egy bolt ahova akkor mész amikor akarsz, itt komoly elvárások vannak. - kezdi a hegyibeszédet

- Elnézést uram! Többé nem fordul elő

- Jólvan, most az egyszer elnézem, de levonom a fizudból

- Köszönöm, uram! 

- Nincs mit és nem szivesen - mondta majd ki is nyomta

Remélem tetszeni fog Binnek az ajándékom.  Egy pólót, parfümöt és bon-bont vettem neki. Tudom, hogy nem nagy dolog, de remélem, hogy értékelni fogja.  Arra mondjuk kiváncsi vagyok, hogy a többiek mit vettek neki. Biztos valami szuper menő dolgot, hisz az alfák ismerik egymást vagy náluk nem így van, a szülinapokat nem fújják fel ennyire? Nemtudom, de azt tudom, hogy az omegák mit vettek neki. Nagyon izgatott vagyok az este miatt. Viszont kiváncsi is vagyok Changbin reakciójára is. Remélem örülni fog neki, dehát miért ne örülne neki?

From enemy's to loversWhere stories live. Discover now