ChanMin kiadás!!!
Seungmin szemszöge:
A buli egész jó volt ahhoz képest, hogy Jeongin szervezte. Na jó ez nem volt vicces, belátom. Valljuk be őszintén, kurva jó volt ez a buli. A végén a HyunLix eltűnt mindenki tudja hova, utánna Changbin a tortakrémmel bekente a testét. Nagyon vicces volt, aztán IN lenyalta. A mázlista. Én mikor fogok kockahasakat nyalogatni? Soha. Azta van öniróniám. Ma a munkába csak délután kell bemenni, mert a főnök így látta jobbnak tekintve, hogy az egész banda másnapos. Elvileg a főnöknek a héten bejelenteni valója van. Kiváncsi vagyok mi az. A buli óta Changbin és Jeongin is randizott, igen jól hallottad már most, mint kiderült ők másnaposan is képes randira menni. Tisztelem őket. Olyan cukik együtt és én ritkán mondok ilyet, de ők összeillenek. Jó látni, hogy Jeongin boldog én már el is felejtettem milyen érzés a szívből jövő boldogság. Na jó ez így nem igaz, hisz a barátaim közelébe boldognak érzem magam. Inkább úgy fogalmazok, hogy elfelejtettem milyen az amikor egy alfa tesz boldoggá. Viszont nem panaszkodom ameddig van kezem magam is ki tudom elégíteni a vágyaim.
Hazudnék ha azt mondanám nem fáj a fejem, mert fáj, csak most kivételesen nem a piától, hanem Chantól. Mostanában olyan fura. Mindenhol ott van ahol én, figyeli minden egyes lépésem. Mostanába reggelente bevisz a munkába, majd haza is hoz. A munkahelyen kihúzza nekem a széket, hoz kávét, ha fáradt vagyok segít, hogy hamarabb végezhessek. Másszóval törődik velem ami furcsa és rossz, nem bízhatok benne! Minden okom megvan rá, kiszámíthatatlan, veszélyes(ahogy minden alfa) és félek. Félek, mert nemtudom pontosan mit is akar Chan. Nem szeretem a kiszámíthatatlan dolgokat. Szeretnék átlátni az emberek szándékain (Mondjuk szerintem ez nem csak Seungmin vágya), de mostanában nem megy. Főleg rajta nem látok át és ez idegesít. tehát mi a megoldás? Pontosan, távol tartani magam Channtól. Gondolatmenetemből az rángatott ki, hogy már 14:40 és 15:00 - ra bent kell lennem szóval el is indulok(igen eddig készülődtem). Már félúton vagyok mikor füttyögést hallok meg.
- Húha odanézzenek ki ez a dögös omega - hallom meg Chan hangját a kocsijából kikiabálva
- Az aki majd betöri az orrod - hű ez de harapósra sikeredett
- Milyen harapós kedvében van ma valaki - jegyezte meg ő is
- Mit akarsz Cris?
- 1. Ne hívj így, 2. Szállj be!
- Dehogy szállok, már félúton vagyok
- Naaaa Seungminnie, ne kéresd már magad
- Mindjárt ott vagyok
- Már pedig addig itt maradok amíg be nem szállsz
- Oké - folytattam az utamat amikoris arra leszek figyelmesen, hogy Chan szép lassan az én tempómba vezeti (az úton) mellettem a kocsit.
- Kopj már le!
- Tudod, hogy nem fogok - tudom, és idegesít, de akkor sem hagyom, hogy ő nyerjen. Valószínű ezt ő is látta, így leállította a kocsit, kiszállt, felkapott a vállára és betuszkolt a kocsijába
- Emberrabló is lehetnél - forgattam a szemem
- Á túl sexy vagyok hozzá - eszem megáll...
Kocsival tényleg nem volt messze, az út csendben telt tovább. Amikor megérkeztünk csak rohantam előre addig se kell Channal lennem, hiába hangzom gonosznak, meg van rá az indítékom. A recepció résznél láttam ahogy Changbin megdugja a szemével legjobb barátom, bámulatos. Odamormogtam nekik egy "sziát", majd mentem a Channal közös irodánkba. Chan amikor felért, mint mindennap ma is hozott nekem kávét amit halkan megköszöntem. Utánna kihúzta a székem, majd csendben dolgoztunk tovább. Hálisten. Ez a sok adminisztráció ez lesz a hallottas papiromon: Halálának oka: túl sok adminisztráció. Ebből a jó kis szarkazmusból Felix hangja rángatott ki.
YOU ARE READING
From enemy's to lovers
FanfictionA Lee és a Hwang maffia család régóta viszályban élnek, de Hyunjin apja halála után eltervezi, hogy békét köt. De vajon mi sül ki ebből a békéből újabb háború? FIGYELMEZTETÉS: !!!Omegaverse!!! !!!Depresszió említése!!! !!!Trágár szavak!!! 🔞+18 ( de...