11. rész

215 12 0
                                    

Annyira várom már, még csak 16:00 van de én már előkészültem mindennel, a háttérbe halkan zene szól a the rose back to me.  Annyira izgulok, mert most lesznek itt nálam először, jó Jisung nyilván többször volt már itt, de az más hisz őt régebb óta ismerem plusz itt lakik csak nem pont az én házamban eggyel felettem. Neki csak egy emeletet kell lejönnie ezért szerintem mindjárt itt lesz, mondjuk 18:00 -át beszéltünk meg, de mindenhova hamarabb jön a megbeszéltnél. Kiegészítjük legalább egymást én meg mindenhonnan elkések. Egyszerűen nemtudok időben elindulni akárhogy is igyekszem, próbálkozom. Egyszer például Olívia szülinapja volt és 15:00 helyett beestem 15:50 - kor, kiderült, hogy 16:00 - kor kezdődött a buli csak azért hívtak 15:00 - ra, mert tudták, hogy úgy is kések ezen jót röhögtünk a családom meg azóta is emlegeti. Annyira úgy tűnik, mintha kurva lassan telne az idő, nagyon sok ötletem van mára. A gondolataim be sem tudom fejezni ugyanis az ajtómon Jisung dörömböl miközben ordibál.

- HAHÓ LIX OTTHON VAGY?

- Szia Jiss - nyitottam ajtót a mókus kinézetű barátomnak

- Oh hath itthon vagy?

- Nem Jisung nem vagyok itt megevett a démon ami a szobámba a lelkemmel táplálkozik - forgattam meg pislogóim

- Jajj jólvan már Felix néha olyan pesszimista tudsz lenni

- Csak hüjeségeket kérdezel - közbe Jisung mintha otthon érezné magát egyszerűen csak besétál

- Hath látom szépen beengedted magad - jegyzem meg mosolyogva

- Ja, te amugy szerinted Seungmin tényleg hoz piát?

- Szerintem fix hiszen Seungminről beszélünk

- Igaz

- Van energiaital?

- Persze, szolgáld ki magad

- Nahát Lix én vagyok a vendég és csicskáztatsz ilyet....

- A vendég már túlságosan is jól ismeri ezt a házat

Jisunggal ehhez hasonló beszélgetéseket és vitákat folytattunk le. Egyébként kiváncsi vagyok, hogy a többiek csapatostól jönnek vagy majd szállingóznak, végülis meg fogom tudni. Közbe Jisung keres zenét és ha talál valami jót akkor elképesztően aranyosan vibol rá: táncol és énekel, bár inkább mondanám ugra bugrának, mint táncnak de mindegy is. Ahogy az óra ketyegett egyre jobban vártam már a többiek érkezését. Gondoltam, hogy amíg a kis csapatom nem óhajtozik ide fáradni addig olvasok. Igazán belemerülhettem a történetbe, mert arra eszmélek fel, hogy Jisung megböki a vállam.

- Hé Felix mostmár bármelyik pillanatban itt lehetnek

- Rendben van - azzal a lendülettel le is raktam a könyvet, pontosak, mert a csengő már meg is szólalt

[....]

Miután összegyűlt a csipet - csapat leültünk egy körbe a szőnyegemre teával a kezünkbe ugyanis direkt főztem magunknak a jó hangulatért. Azt kell, hogy mondjam ez bevált. Ilyenkor vagyok hálás a sorsnak, hogy ilyen barátokkal hozott össze akik elfogadnak annak aki vagyok és amilyen vagyok, számomra ez rendkívül fontos. Remélem, hogy egyszer, majd megtapasztalom a szerelem édes és mámorító pillanatait is. Szeretném végre tudni milyen az amikor az egész lényed odaadnád valakinek, mert eddig nem nagyon jártam sikerrel és őszintén szólva félek, hogy már nemtudnék senkiben sem bízni, szomorú, de ezt a gondolatmenetet inkább nem folytatom tovább. Apropó szerelem Jisungot ki kell fagassam.

- Egyébként Jiss hogy álltok minhóval?

- Hath izé...még csak alakul - pirul el

- De édes csak nem elpirultál a hős lovagodtól?

- Jólvan Felix elég lesz, különben is mi csak szivatjuk egymást

- Ja persze én meg heteró vagyok - szólalt fel Seungmin

- Érzem, hogy sütsz olyan meleg vagy - mondta Jeongin

- Amúgy Felix nem én bujkáltam a főnök irodájában az íróasztal alatt és még le is buktál - a kis sunyi nagyon ügyesen vágott vissza na majd párnacsatánál.....

- Húha mik voltak itt Seungmin le vagyunk maradva - mondta vicceskedve Jeongin

- Le - vágta rá bamba fejjel Seungmin

-Hé van kedvetek filmet nézni? - terelte Jis a témát talán nem fogom ANNYIRA elverni

-IGEN - vágtuk rá kórusba

Film terén az imádlak utálni mellett döntöttünk. Nagyon élveztem imádom a romcsi filmeket, igen anyuék is csodálkoztak, mindegy. Nem is Jisung lenne ha nem értetlenkedne a film alatt. Minden filmnél ezt csinálja. Ezért nem járunk moziba.....

- Most akkor ők csak kamuból vannak együtt? - értetlenkedett megint

- Igen, hogy a csajt ne tudják az exével összehozni a férfi meg féltékennyé akarja tenni a volt csaját, mert mindig a tiltott gyümölcs a legfinomabb - magyarázta el neki Seungmin

A film végeztével megállapodtunk abban, hogy mindannyian éhesek vagyunk. I.N annyira, hogy már Seungmint harapdálta, de Seungmin, mintha meg se érezte volna. Kezdem azthinni, hogy farkas vagy ilyenek és falkába szokott verekedni a kajáért Jeongin. A kaját persze tökéletesen elfogyasztottuk, legalább ehhez értünk. Arra gondoltam, hogy tik tok vidit kéne csinálni, ezt fel is vetettem a többieknek és a vártnál hamarabb bele is egyeztek.



Majd reményeim szerint még ma folytatom, de ha nem ma akkor holnap. Én személy szerint kifejezetten élveztem az imádlak utálnit, nemtudom ti hogy vagytok vele, nektek tetszett? Kiváncsi vagyok:)

From enemy's to loversOù les histoires vivent. Découvrez maintenant