7. rész

201 13 0
                                    

Tehát Hyunjinék ideértek nagy örömömre. Jisungot szerintem elvesztettük, mert nagyon bámul Minhóra mintha még nem látott volna embert. Eközben a főnököm aki a szigorú és komoly tekintettel szugerált engem. Már kezdtem azt hinni, hogy van rajtam valami amikor hirtelen megszólal.

- Lassan céges vacsi lesz amolyan talàlkozó féleség vegyetek öltönyt meg hozzá nadrágot ha már itt vagyunk gondoltam szólok

- Hmmm milyen jól teszed - forgattam meg a szemem

- Héka nekem öltönyöm sincs - pánikol be Jiss

- Gyere mókus majd én segítek neked - húzta el Minho

- Na szép itt hagyott, egyedül áruló

Hyunjin közbe eltünt majd visszajött egy ünneplő szettel ami őszintén undorító volt. De Hyunjin meg volt rola győződve, hogy ez nekem de jó lesz....

- Én ezt nem fogom felvenni

- Pedig direkt neked hoztam. Miért nem veszed fel?

- Több okból is:
   1. Undorító ez a szürke szin
   2. Van már elég öltönyöm
   3. A fekete jobban tetszik

- A-a nem kockáztatok hogy majd csili vili flitteres öltönybe jelenj meg

- Nem hordok olyan szarokat

- Na nyomás próbálni

- Ahjjjj jó

Bementem a próbafülkébe felvettem a nadrágot. Nemhiszem el már megint a seggemre nem jön fel ahjjj. Faszomba már. De legalább nem kell ezt az undorító színűt hordanom. Áldom az eget. Kidobtam a nadrágot és az öltöny majd megszólaltam.

- Kicsi a méret

- Ohh pedig ránézésre úgy tűnt jó

- Derékba jó is csak tudod....

- Ahha azthiszem értem, nagy a segged - kacsintott rám

- Nah ez már jo lesz a nagy seggedre

- Kérem szépen ne mondjon már nekem ilyeneket

- A-a munkahelyen kívül tegezz nyugodtan cukorborsó - valamiért jólesett, hogy így hívott de ezt nyilván nem vallom be neki.

Végül sajnos vagy nem sajnos találtunk nekem méretet. A szine is tetszett. Szürke volt de fekete és kék szinek között. Nem engedhetem meg magamnak hogy beleszeressek azt nem élném túl. Mégegy sérülés .......nem kockáztatok inkább gyűlölöm. A pénztárnál mielőtt még reagálhattam volna Hyunjin kifizette az összes cuccom nem csak amit ő vett nekem a többit is. Pedig vettem parfümöt, napszemüveget, hello kittys pólót a tesómnak mert van két tesóm Olivia és Reachel.

- Hyunjin nem fizethetsz helyettem

- Pedig most tettem meg - inkább ráhagytam

Végül összeszedtük Minhot és Jisungot. És elváltak útjaink. Jisung nagyon boldognak látszott. Biztos élvezte a Minhoval töltött időt.

Este biztos vagyok benne hogy Jisung Minhoval álmodik. Tuti fix vagy ne legyen a nevem Lee Felix Yong Bok. De vajon én mit fogok álmodni? Csak ugy tudom meg ha elalszom...azta. Ezután a gondolatmenet után jött is értem az álomhajó. ( mi a fasz xd)

From enemy's to loversWhere stories live. Discover now