Rosé'den
Şuan Lisa'nın ailesinin evine doğru gidiyorduk. Çok gergindim. Annesi beni beğenir miydi? Gibi sorular aklımın her köşesindeydi.
"Tatlım ne kadar kaldı?" Dedim merakla.
"Yarım saat falan var. Sen biraz daha uyu istersen" dedi direksiyon başında ki Lisa. Madem daha gitmemize çok vardı. Bende biraz telefona bakayım.
Sırt çantamdan telefonumu çıkarttım ve sosyal medyaya girip dolaşmaya başladım.
...
Araba durmuştu. Dışarı baktığımda bahçesi olan 2 katlı bi evin önündeydik. Ağzım şaşkınlıkla açılmıştı. Kemerimi çıkartıp arabadan indim. Lisa'da yanıma geldi.
"Niye şaşırdın bu kadar?"
"Ev çok büyükmüş ve çok güzel" Dedim hâlâ eve bakarken. Kapıdan çıkan yaşlı kadınla eve bakmayı kesmiş ve kadına bakmaya başlamıştım. Saçlarının diplerine ak düşmüştü,alnı ise kırış kırıştı ve yüzü sarkmıştı.
Kadın yanıma geldiğinde saygıyla eğildim. Ardından kalkıp elimi uzattım.
"Ben Rosé efendim"
"Biliyorum Rosé. Lisa senden çok bahsetti. Bende Lora" diyip ellerini çekti ve kızının yanına gitti. Lisa ise ikimizin valizini almıştı. Annesine sadece selam verip eve doğru yürümeye başladı. Bende Annesine baktım.
"Sende peşinden git. Yorgunsunuzdur" dedi. Kısa bi teşekkür edip Lisa'nın yanına gittim.
...
Üstümde ki bornozla Lisa'nin yanına gittim. Benden önce duşunu almıştı.Lisa yatağında oturmuş telefona bakıyordu. Odaya giriş yapmamla bana bakmaya başlamıştı. Sırıtarak valizin yanına gittim. Beyaz tişört ve kot pantolon alıp yatağın üstüne fırlattım. Sütyen ve külodda aldım.
Lisa'nın gözleri üzerinde külodumu giydim ve bornozumu çıkardım. Lisa'nın gözleri tüm bedenimi turluyordu. Dudağı ısırmaktan kanayacaktı sanki. Sütyenimi de taktığımda gözlerinin içine baktım. Yataktan kalkıp yanıma geldi. Beyaz tişörtü kafamdan geçirdi,kollarımı da geçirince pantolonu eline aldı.
Beni yatağa oturtup pantolonumu giydirmeye başladı. Sağ ve sol bacağımdan geçirince benide ayağa kaldırdı. Belime kadar çekti pantolonu. Düğmeleri de iliklerken,yüzlerimiz çok yakın olduğu için nefesleri dudaklarıma çarpıyordu. Pantolonu da giydirdiğinde dudaklarıma kısa bi öpücük bırakıp geri çekildi ve yatağa geri oturdu.
"Hayır Lisa ben seni cidden anlamıyorum"
"Neden?" Dedi sırıtarak.
"Aşkım dibime giriyorsun,ellerin vücudumla temas ediyor. Tahrik oluyorum sonra geri çekiliyorsun" Dedim isyanla. Yanına doğru adımladım.
"Belki bilerek yapıyorumdur? Hmm?" Dedi.
"Bende yapıcam o zaman" diyip kucağına oturdum. Elleri anında belimi bulmuştu. Benim bir elim saçlarıyla oynarken,bir elimde omuzundaydı.
"Chae genelde sen yapınca altımda oluyorsun"
"Evet çünkü kendini tutamıyorsun ama ben tutabiĺiyorum" Dedim dudaklarına nefesimi üfleyerek. Saçlarında ki elimi diğer omuzuna indirip kendimi ona bastırdım. Dudaklarımı birbirine bastırıp inlememi engelledim. Sırıtarak beni izleyen Lisa'ya baktım.
"Ne o? Sevdin mi?" Dedim kendimi ona bastırmaya devam ederken. Dişlerini dudaklarına geçirmişti. Belimde ki elini tişörtümün içine sokup belimi okşamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always you // Chaelisa
DiversosRosé gece yattığı kişinin çocukluk arkadaşı Lisa olmasını beklemiyordu