Rosé'den
Tuvaletten gelen kusma sesleriyle uyanmıştım. Etrafıma baktığımda hiç kimse yoktu. Kusma sesleri artınca yataktan ayaklanıp tuvalete koştum.
Kapıyı açıp girince kusan bir Eunji vardı. Lisa'da arkasında saçlarını tutuyordu. Hemen yanlarına gittim.
"Ne oldu? Neden kusuyor?"
"Bilmiyorum bilmiyorum. Sabah uyandırdı beni. Anne kusucam dedi. Hemen kalktım bende"
"Kaçıncı bu?"
"3.postası. Sabahtan beri kusuyor" Tekrardan Eunji'ye döndüm.
"Bitti mi güzelim?" Dedi Lisa saçlarını okşayarak. Eunji kafasıyla onayladı. Lisa,Eunji'yi kucağına alıp lavaboya yaklaştırdı. Suyu açıp elini yüzünü yıkadım. Tuvaletten çıkıp salona geçtik. Eunji'yi koltuğa yatırdı. Bende ayakucuna oturdum.
"Daha iyi misin tatlım?" Dedim çatlak sesimle.
"Boğazım acıyor anne" diyip ağlamaya başladı. Hemen kucağıma aldım. Sırtını okşamaya başladım.
"Bitanem ağlarsan daha çok canın yanacak. Sen biraz daha yat. Kötü olursan hastaneye götürürüz" Ağlama sesleri kesilince endişeli Lisa'ya baktım. Yanıma oturup Eunji'ye baktı.
"Gel bitanem şimdi odana gidelim. Kötü hissedince bize seslen tamam mı?"
Eunji başıyla onayladı. Lisa kucağına alarak odaya doğru gitti. Bende salonda kaldım. Bir süre sonra Lisa geldi. Yanıma oturup beni kolları arasına aldı.
"Yemek yedi mi?"
"Hiçbir şey yiyemedi. Boğazım acıyor diyip duruyor. Hastaneye mi gitsek?"
"Biraz duralım. Kötü olmaya devam ederse gideriz. Sen yedin mi?"
"Boşver sen beni. Eunji yanlış bir şey yemiş olmasın?"
"Yanlış derken?"
"Alerjisi olan ya da tarihi geçmiş bir şey yemiş olabilir mi?"
"Hiç bilmiyorum. Zamana bırakalım" saçlarıma öpücükler kondurmaya başladı. Onun bu hallerine güldüm.
"Çorba içse keşke" Dediğim şey ile Lisa ayaklandı.
"Çorba yapayım o zaman. İçebilir belki. Yani umarım" diyip mutfağa gitti. Bende Eunji'nin odasına gittim. Yorganı boynuna kadar çekmişti. Yanına gidip dudaklarımı alnına bastırdım. Çok değil biraz sıcaktı.
"Annecim yorganı boynuna kadar çekme. Biraz indir" Dediğim şeyi yaptı. Elimle saçlarını okşadım.
"Biz sana çorba yapıyoruz. Biraz içmeye gayret et tamam mı? Ve kusmak istersen bağır bana"
"Tamam anne" cılız sesiyle konuştu. Yanına oturup kollarım arasına aldım.
"Kıyamam ben sana ya. Kızım hasta olmuş ama beni uyandırmak yerine öteki annesini uyandırmış" Dedim sahte bir sinirle. Kollarım arasında ki beden güldü.
"Ama anne seni uyandırsam sen çok panik birisin. Korkmanı istemedim. Lisa annem panik yapmıyor" söylediği cümle ile dalin kokulu saçlarına öpücük kondurdum.
"Bir dahakine ikimizde uyandır,tamam mı civcivim?"
"Tamam annem" diyip boynumu öptü.
...
"Hadi kızım biraz daha iç" Elimde ki kaşığı ağzına götürürken konuştum.
"Anne bu son kaşık" Kafamla onayladım. Ağzını açmasıyla kaşığı ağzına götürüp içirdim. Kaşığı kaseye bırakıp elimde ki peçeteyle ağzını sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always you // Chaelisa
CasualeRosé gece yattığı kişinin çocukluk arkadaşı Lisa olmasını beklemiyordu