25

132 13 0
                                    

Rosé'den

"Anne! Hadi ya!" Diye bağıran Eunji ile hızlıca kurabiyeleri koyup kapağını kapattım. Kurabiye kabını çantama koyup koşarak Eunji'nin yanına gittim. Ayakkabılarını giymişti bile. Hemen ayakkabılarımı giyip arabanın anahtarını aldım.

Elbette ehliyetim vardı. Sadece ehliyetimi yeni aldığım zamanlar bizim kızlarla beraber nehire uçmuştuk. Tabii Lisa bunu öğrenince temiz bir azar işitmiştim. O gün bugündür Lisa yanımdaysa asla araba kullanmama izin vermiyor.

Arabaya vardığımızda arka kapıyı açıp Eunji'yi çocuk koltuğuna oturttum. Kendimde sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdım.

"Anne şey" sürücü aynasından Eunji'ye baktım.

"Evet bitanem?"

"Şey Haewon'un annesi ve babası ayrılmış. Sana söylemem gerekiyor gibi hissettim" Kafamla onayladım ve üzgün surata baktım.

"Bebeğim üzülme. Hem zaten bugün Haewon bize gelecek. Bütün gün oynarsınız" Haewon demem ile Eunji tekrar gülümseye başladı. Kesinlikle shipliyordum.

...

El-ele tutuşmuş okula giderken Eunji bir anda elimi bırakıp koşmaya başlamıştı. Ben ne olduğunu anlamadan kahverengi saçlı küçük bir kıza sarılmıştı. Bu Haewon olmalıydı.

İkisinin yanına adımladım. Haewon'un annesi olduğunu düşündüğüm kadına elimi uzattım.

"Rosé ben. Eunji'nin annesi" elimi sıkarak cevap verdi.

"Lane bende" demesiyle elimi çekmiştim.

"Bayan Lane acaba Haewon bugün bize gelebilir mi? Eunji uzun zamandır istiyor" Lane isimli kadın Haewon'a baktı.

"Size rahatsızlık vermem istemem ama bir ricam olucak"

"Tabii buyrun"

"Çocuklar siz yavaştan içeri geçin" Haewon dediğini yaparak Eunji ile beraber okula doğru yol aldılar.

"Şey bilmem biliyor musunuz ama eşimle şuan boşanma aşamasındayız ve yarın davamız var. Size ve eşinize yük olmayacaksa sizde kalabilir mi?"

"Elbette kalabilir hanımefendi ve eşim şuan yurtdışında 1-2 güne gelecek"

"Ah çok minnettar oldum. Çok teşekkürler"

"Haewon istediği zaman bizde kalabilir. Hiç sorun etmeyiz" Dedim güven verircesine.

"Tekrardan teşekkürler"

"Bir şey değil" tam ayrılacakken aklıma gelen fikirle durdum. Çantamda ki kabı çıkartıp Lane uzattım.

"Eunji,Haewon için yaptı ama bize geleceği için size vereyim" Kadın elimde ki kabı aldı.

"Çok sağolun" diyip yanımdan ayrıldı. Bende arabaya doğru yol aldım.

...

Jensoo ikilisinin evine gelmiştim. Umarım yanlış bir zamanda gelmemişimdir. Kapıyı çalıp beklemeye başladım. Kısa süre sonra açılmasıyla gülümsedim.

"Ooo kaşarım. Sen gelir miydin ya?" Dedi Jennie şakaya vurarak. Kısaca sarılıp geri çekildim. Ayakkabılarımı çıkarırken konuştum.

"Kızım ben bir anneyim artık. Tabii meşgul olucam" Dedim içeri geçerken.

"Aman kıçımın annesi. Gören de sen doğurdun sanıcak"

"Emin ol ki doğursam bu kadar sevmezdim" diyip kendimi koltuğa attım. Jisoo'da gelmişti.

Always you // ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin