10

306 22 9
                                    

Rosé'den

12 gün gibi bir süredir Eun-ji bizdeydi. Yakında gidecekti ve bende ödülümü alacaktım. Tamam Eun-ji'yi seviyorum ama sevgilimden de kopamıyorum.

"Rosé teyze. Boyama kitabımı bulamıyorum. Yardım eder misin?" Lisa okula gitmişti bizde Eun-ji ile başbaşa kalmıştık. Kafamla onaylayarak odasına kitabına bakmaya gitmiştim. Yatağın altında bulmamla gülümsemiştim. Kitabı Eun-ji'ye verdim ve koltukta oturmaya devam ettim.

"Eun-ji"

"Efendim Rosé teyze?"

"Seni buraya kim gönderdi? Annen mi baban mı?"

"Annannem gönderdi" Kafamla onu onayladım. Telefonumdan Lisa'ya mesaj yazacaktım

                                                                                    🐿
                                            Ne zaman geleceksin?
                                                                         Sıkıldım

Yazıp telefonu kapatmıştım. Mesaj sesini duymamla geri açtım.

🍷
Daha gelmeme çok var bebeğim
Siz bir yerlere gidin isterseniz
Ben 1 bilemedin 2 saate anca gelirim

                                                                                    🐿
                                                                     Çok var ya
                                              Eun-ji sıkılırsa çıkarız

🍷
Tamam bebeğim çıkın siz
Benim gitmem lazım
Yanaklarından öpüldün <3
       
                                                                                    🐿
                                                           Sende öpüldün

Yazıp uygulamadan çıkmıştım.

"Eun-ji dışarı çıkalım mı?" Eun-ji yanıma gelip düşünür gibi yaptı.

"Nereye gideceğiz?"

"Oyun parkına gidelim mi? Sen oyun oynarken bende otururum. Bi arkadaşımı da çağıracağım"

"Olur Rosé teyze"

"Hadi sen giyeceklerini seç. Geliyorum bende" Koşar adımlarla odasına giden Eun-ji ile kıkırdadım. Telefonumdan Sana'yı aradım.

-Ooo Rosé hanım sen bizi arar mıydın ya?
"Şhhhh boş konuşmada şey dicem. Ben yarım saatte evden çıkıcam. Sana attığım konuma gelsene. Laflayalım azıcık"
-Hayır demem. Sen konumu atarsın bana. Görüşürüz
"Görüşürüzzz"

Diyip telefonu kapattım. Konumuda atıp odama üstümü giymeye gittim.

...

Oyun parkına gelmiştik. Eun-ji'nin hırkasını alıp içeri yollamıştım. Bir esperesso sipariş etmiştim. Şimdi de onu yudumluyordum.

Bakış alanıma giren Sana'yla oturduğum sandalyeden kalkmış el sallamıştım. Yanıma geldi ve paltosunu çıkartıp sandalyesine koydu.

"Ayol yaslanmışsın" dedi elini yüzümde gezdirerek.

"Hah bana diyene bak sen" diyip eline hafifçe vurmuştum. Ben geri sandalyeme oturmuştum. O da hemen yanımda ki sandalyeye oturdu.

"Ee dökül bakalım" diyip bütün dikkatimi ona vermiştim.

Always you // ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin