Rosé'den
Lisa'nın kazayı geçirmesi üzerinden 10-15 gün geçmişti. Eunji ise Tayland'a geri dönmüştü. Bir süre orada kalıp tekrar buraya gelecekti.
Şuan sadece sevgilimle başbaşa bir gün geçirmek istiyorum. Koltukta yatan Lisa'ya yavaş yavaş yaklaştım. En son yanına geldiğimde gözlerini televizyondan almış,bana döndürmüştü. Sırıtarak kulağına yaklaştım.
"Özledin mi beni?"
"Çok" dedi tok bir sesle ve yattığı yerden doğruldu.
"Özlem gidermeye ne dersin?" Dedim sırıtarak. Dudaklarıma atılmasıyla cevabımı almıştım. Bir elini belime doladı ve kucağına doğru çekti beni. Karnında ki yaraya dikkat ederek çok ağırlığı mı vermedim. Ellerimi boynuna dolayıp kendimi ona bastırdım. Yaptığım hareket hoşuna gitmiş olacak ki dudakları gerilmişti.
Dudaklarımız hâlâ savaş içindeydi. Hırçınca öpüyor ve çekiştiriyordu dudaklarımı. Belimde ki elimi yeşil tişörtümün içine soktu ve yavaş yavaş okşamaya başladı. Dilini ağzıma göndermesiyle,parmaklarını içimde hissetme isteğim artmıştı. Dillerimiz savaşırken oluşan ıslak sesler salonda yankılanıyordu ve bu dahada ıslanmamı sağlıyordu.
Tişörtümün içinde ki elini çıkarmış,yavaş yavaş kızlığıma getirmişti. Avuç içiyle baskı uygulamasıyla ağzının içine inlemiştim. Nefessiz kalıp ayrılınca Lisa'ya baktım. Büyümüş gözbebekleriyle beni izliyordu.
Kafamı geriye yatırıp boynumu sermiştim gözlerinin önüne. Boynuma atılan Lisa ile mırıldanmaya başlamıştım. Hâlâ kızarıklar geçmediği için yavaş yavaş öpüyordu ve asla canımı yakmıyordu. Tişörtümün yakasını çekiştirerek köprücük kemiklerimi ortaya sermişti. Boynumdan köprücük kemiklerime indi. Orayıda yavaş yavaş öpüyordu.
Daha fazla dayanamayacağımı anlayıp Lisa'ya sürtünmeye başlamıştım. Yavaş hareketleri beni çıldırtıyordu. Lisa bu azgınlığıma boğuk bir şekilde gülmüş ve bacaklarımdan tutarak kucağına almıştı. Odasına doğru gidiyorduk. Gözlerim önüne serilen boynuyla öpücükler bırakmaya başlamıştım.
Odaya girdiğimizde Lisa direkt beni yatağa atmıştı. Onu ilk defa bu kadar istekli görüyordum. Üstünde ki siyah tişörtü çıkartıp attı ve sütyenle kaldı. Gözlerim sütyeninden taşan göğüslerine kaymıştı. Sırıtarak bakıyordum. Karnında yarası ve sütyenli Lisa çok ilahi bir görüntüydü.
Yavaş yavaş bana yaklaştı ve omuzlarımdan tutup yatağa itti. Anında üstüme çıkıp yeşil tişörtümü çıkartıp attı. Ellerimi başımın üstünde sabitledi ve boynumdan başlayarak göğüslerime doğru öpücükler kondurmaya başladı. Sıra göğüslerime geldiğinde ilk önce taşan yerleri sulu sulu öpmüştü. Şimdi ise sütyenimi çıkarttı. Yavaşça göğüslerime eğildi. Göğüs ucuma öpücük kondurmasıyla inlemiştim.
"Mmh-m!"
İnlediğim için sırıtarak bana baktı Lisa. Bir göğüs ucumu ağzına alıp emmeye başladı. Ben ise o sırada zevkten çıldırıyordum. Kafamı yatağa bastırıp mırıldanmaya başladım. Daha önce bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyordum. Hâlâ göğüs ucumu emerken eli eşofmanıma gitmişti. Eteklerinden tutarak hemen indirmişti. Bacaklarıma çarpan soğuk havayla titremiştim.
Göğüslerimden ayrılıp dağılmış halime baktı. Dudağını ısırarak bedenimi izliyordu. Kendisiyle gurur duyuyordu büyük ihtimalle.
"Daha aşağılara gelmedim bile -cümlesini bitirip elini kızlığıma getirip,hafif baskı uyguladı- ama sen şimdiden dağıldın" dedi sırıtarak.
"Üstümde ki etkin o kadar büyük işte" diyerek onu memnuniyetle cevapladım. Eliyle baskı uygulamaya devam ederken,bende inlememek için kendimi kasıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always you // Chaelisa
RandomRosé gece yattığı kişinin çocukluk arkadaşı Lisa olmasını beklemiyordu