3

986 46 97
                                    

Rosé'den

Sabah kulağıma doluşan telefon sesiyle uyanmayı beklemiyordum. Lisa'nın kolları arasında uyanmayı ise hiç mi hiç beklemiyordum. Çalan telefon Lisa'nındı. Onu dürterek uyandırdım.

"Lisa telefonun çalıyor"

"Hm ne?"

"Telefonun çalıyor" kolları arasında biraz geriye gittim. Lisa telefonunu alıp açtı.

"Alo?yok ya ne uyuması horon tepiyordum. Bambam saat sabahın 10. Neden sabah sabah bara gidelim mi diye soruyorsun mal mısın sen evladım. Off tamam bakarız. Mümkünse bir daha arama"

Telefonu kapatıp yastığın altına sıkıştırdı. Kollarını açıp beni çağırdı. Bende hemen kabul edip kolları arasına girdim.

Dün gece olan herşeyi hatırlıyordum. Benden hoşlanması,neredeyse sevişmemiz hepsini hatırlıyordum. Ama olanları Lisa'nın ağzından duymak istiyordum.

Lisa'nın kokusuyla uyuyacakken odaya dalan Jensoo ikilisiyle hayalim suya düşmüştü.

"Ay pardon yanlış zamanda geldik galiba" dedi Jisoo sırıtarak.

"Jisoo sabah sabah şakalarını çekemicem. Valla o 2 metrelik sopayı götüne sokarım hamile kalırsın" Dedim.

"Neyse ayol. Ya kızım birbirinize aşıksınız işte. Şu pozisyona bak ya"

"Jenoma katılıyorum. Valla bi ara sizi öpüştürsek iyi olur"

"Ne konuştunuz be. Tamam kalkıyoruz" Lisa'nın ayaklanmasıyla bende kalkmak zorunda kalmıştım. Lisa tuvalete giderken Jensoo benim başımda bekliyordu.

"Dökül. Ne oldu dün gece?"

"Ya ben sarhoş taklidimi yaptım yapıştım bunun dudağına ve o hissiyat var ya hiç yabancı gelmedi. Sonra ayrıldım ben bu sefer bu bana yapıştı. Bi baktım yataktayım üstüme çıkmış. Bi anda kendine geldi bu 'hoşlandığım kızdan faydalanamam' falan dedi ben orada ruhumu teslim ettim. Ve artık eminim. Kesinlikle Lisa'yla yattım"

Jisoo Tanrı'ya dua eder gibi yere çömeldi ve ellerini birleştirip konuşmaya başladı.

"Tanrıma şükürler olsun. Duam kabul oldu" jennie onu aldırmadan konuşmaya devam etti.

"Ee çıkıyor musunuz şuan?"

"Eee şey hayır. Benim hiçbir şey hatırlamadığımı sanıyor. Ama kendisi söyleyecek diye düşünüyorum"

Jisoo duasını yarıda keserek bön bön suratıma bakmaya başladı. Yerden kalktı ve Jennie'nin yanına geçti.

"Jennie bence bunların yemeğine azdırıcı koyalım. Onun sabahı ne bok yediklerini anlarlar"

"Mantıklı fikir"

"Saçmalamayın isterseniz. Ben halledicem bi şekilde. Şimdi izninizle sıçmam lazım" diyerek odadan çıktım ve koşarak tuvalete girdim.

...

"Ya kızlar biz bugünde sizde kalsak?" Dedi Jennie. Lisa'ya baktım,gözleriyle onayladığını gördüm ve konuştum.

"Tabikide kalabilirsiniz ayolllll. Fare yemesin seni"

"Ay teşeke bacım" dedi ve boynuma sarıldı. Boynumdan ayrılıp götünü kıvırta kıvırta Jisoo'nun yanına oturdu.

Lisa telefonuna baktı ardından ayaklandı.

"Kızlar ben bambamla bara gidiyorum. Gece yarısı anca dönerim belki. Chae sen bekleme beni yat uyu" dedi ve üstüne ceketini giyip ayakkabılarını giymeye başladı.

"Hangi bara gideceksiniz?" Dedim.

"Her zaman gittiğimiz var ya. Madamlette'ye"

Onaylayan bir kaç ses çıkarttım ve Jennie'ye döndüm.

"Görüşürüz girlssss" diyerek evden çıktı. Lisa evden çıkar çıkmaz konuşmaya başladım.

"Onu takip edicem"

"Ne? Niye kızım?"

"Ya orada başka kızlarla yatarsa? Böyle birşey olmasına izin veremem"

Jisoo'nun yüzüne baktığımda gururlu anne bakışı vardı. Eliyle sahte gözyaşlarını sildi.

"Kızım ne kadar çabuk büyüyor"

Askılıktan üstüme bi mont geçirdim ve ayakkabılarımı giymeye başladım. Ayakkabılarımı da giyip evden çıktım.

Yolun ortasından bi taksi çevirdim ve madamlette bara gitmesini istedim.

...

Barın kapısından girdiğimde burnuma dolan ter ve alkol kokularıyla yüzümü ekşittim. Bi yandan etrafa bakarken bi yandan Lisa'yı arıyordum.

Bir süre etrafa bakınca tanıdık silueti görmüştüm. Bi kızla sarmaş dolaştı. Kızın arkası bana dönüktü. İnsanları iterek onların yanına gittim ve kızın saçından tutup geri çektim.

"Napıyorsun be!" Diye carlamasıyla insanlar bize dönmüştü. Lisa da yüzüme baktı.

"Rosé? Senin burada ne işin var?"

Kız,saçlarına doladığım elimden kurtulmaya çalışırken bi yandan bağırıyor bi yandan bana vurmaya çalışıyordu.

"Bıraksana lan beni kaşar! Sen kimsinde benim saçımı çekiyorsun!" Carlamasıyla yüzlerimizi yaklaştırdım ve konuştum.

"Sarmaş dolaş olduğun kızın sevgilisiyim! Var mı başka sorun?"

Kız ağzı açık şekilde bana bakarken Lisa aramıza girdi ve ayırdı. Lisa beni tutarken Bambam o kızı tutuyordu.

"Lisa bırak beni öldürücem bu orospuyu!"

"Sen kime orospu diyorsun kızım!" Lisa'nın elleri arasında cebelleşirken Bambam bağırdı.

"Rosé'yi götürsene gerizekalı puşt"

Lisa ellerimizi kenetledi ve bar kapısına doğru ilerledi. Bende onu takip ediyor ses çıkarmıyordum.

Bardan çıkıp bi ara sokağa saptığımızda beni duvara itti.

"Ne yapıyorsun Rosé?"

"Ne mi yapıyorum? Sevgilimi kurta-"

"Ne sevgilisinden bahsediyorsun sen! Biz ne zamandan beri çıkıyoruz?!"  Söylediği şey ile yutkunmuştum. Haklıydı. Sevgilim değildi ve ben onun hayatına müdahale etmiştim.

"Neden yaptın Rosé?" Dedi sakin bi sesle.

"Tekrar soruyorum. Neden yaptın Rosé? O kızın ne denli ünlü olduğunu biliyor musun? Hapise girebilirsin" sessizliğimi korumaya devam ettim. İyice dibime girip elini çeneme koydu ve yüzlerimizi hizaladı. Kalbimin hızı artmıştı.

"Neden yaptın Rosé?"

"Hoşlandığım kişiyi bi orospuyla görmek canımı sıktığı için yaptım!"

"Ne? Ne dedin sen?" Dedi. Gözlerine baktığımda büyük bi şaşkınlık vardı.

"Hoşlandığım kişiyi başkasıyla görmek canımı sıktığı için yaptım"

"Hoşlandığım kişi derken? Benden mi hoşlanıyorsun?" Nerden geldiğini bilmediğim bi utanmazlıkla kollarımı boynuna dolayıp dudaklarımızı birleştirdim. İlk başta karşılık vermese de olayın farkına varınca karşılık vermeye başladı. Belime dolanan ellerle dudaklarımızı ayırdım ve gözlerimi açmadan alınlarımızı birbirine dayadım.

"Evet senden hoşlanıyorum Lisa"

"Bende senden hoşlanıyorum Rosie" dedi ve duvarla beni arasına aldı. Dudaklarıma atıldı. Altdudağımı acımasızca ısırıyor,kanatıyordu. Dudaklarımız savaş verirken nefessiz kalıp ayrıldım.

"Benimle çıkar mısın Rosie?" Nefes nefese söylediği için güldüm.

"Elbette Lisa" Dememle gözlerinin içi gülen bir Lisa gördüm.

.

.





Always you // ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin