Máté
Baszki! Ekkora ökör nem lehetek! Tudtam, hogy nem kéne eljönnöm, már akkor tudtam, amikor Evelin könnyes szemmel búcsúzott tőlem. Én mégis eljöttem, mondván igaza van Balázsnak szükségem van erre. Hát kurvára nem kellett volna rá hallgatnom. Amikor megláttam ott ülni a kanapén Virágot akkor azt hittem felrobbanok. De az semmi nem volt ahhoz képest, amikor mellé ültem és megéreztem a parfümét. Isten áldja a DJ-t, hogy berakta ezt a rohadt Gasolina számot és elmentek táncolni a barátnőjével. Na persze az, hogy végig nézhettem, ahogy ebben a ruhában elriszálja a csodás fenekét a lépcsőig nem segített amúgy is szűkös helyzetemen. Pedig baszki, csak egy sima vörös ruha meg Convers volt rajt! Mi az isten indított így be rajta?
– Jól vagy haver? – kérdezi Balázs vigyorogva, miután eltűntek a lányok.
– Kurvára nem tetszik, hogy így rászedtél erre – nézek rá elég csúnyán. Úgy ahogy nem egy alkalmazottamat sirattam már meg. De ez a majom még most is csak vigyorog.
– Bárcsak mondhatnám, hogy én voltam ez a zseni, de hidd el nekem, ez a sors zseniális játéka. Amikor ma nekem jött a kis barna és elhívtam fogalmam sem volt róla, hogy ki a legjobb barátnője. Egyébként pedig láttam, hogy hogy bámuljátok egymást. Előttem ne tagadd, hogy bejön.
– Ha nem így van, akkor nem tagadom. Nem jön be – állítom.
– Tényleg? – pillant jelenetőségteljesen az ölembe.
– Te se vagy jobb helyzetbe – vágok vissza, elismerem elég gyerekesen.
– De nekem ma meglesz a kiscsaj. Neked viszont...
– Az alkalmazottam. Nem fogok vele kikezdeni.
– Mibe fogadunk, hogy végül az ágyadba fog kikötni? – nyalja meg az ajkát.
– Egy húszas.
– Húsz forint? Azt hittem ettől bátrabb vagy – vonja fel a szemöldökét.
– Húsz ezer te marha! Húsz ezer forintomat rakom rá, hogy nem fogok vele összefeküdni – nyújtom felé a kezem.
– Állom! – ragadja meg. Kezet rázunk, majd mind a ketten hátra dőlünk. – Mikor fogod elismerni, hogy bejön? – kérdi komolyan. És csakis ezért vagyok neki hajlandó válaszolni.
–Most. Irtó dögös, és a csípős természete csak még szexibbé teszi, de az alkalmazottam és marha fiatal.
– Az elsőt még meg is értem, de nem értem a kora, hogy jön ide.
– Nekem van egy gyerekem Balázs. Még ha nem is lenne a cégemnél, akkor sem tehetném meg vele, hogy elcsábítom aztán pedig benyögöm neki, hogy amúgy van egy lányom. 23 éves egészen biztosan nem akar még anya lenni.
– Annál jobb. Elmondod neki, hogy gyereked van, szexeltek, elmúlik ez a feszültéség köztetek aztán kész. Ha nem akar anya lenni, többet se fog akarni.
– Csak, hogy szerintem ő kalandot se akar. Nézz rá, üvölt róla, hogy neki komoly kapcsolat kell.
– Még szerencse, hogy a barátnője nem ilyen – vigyorog.
– És neked mik is a terveid vele? – kérdezem vigyorogva. – Sugar daddy leszel vagy mi? – röhögöm el magam és ő is.
– Viccelsz haver? Ennek a csajnak még az is lennék – nyalja meg az ajkát.
– Jézusom! Neked is mindegy, csak mindig üljön valaki rajta – rázom a fejem mosolyogva, mert nem titok, hogy Evelin előtt én is ilyen voltam, és néha még ma is irigylem amiért ő ezt megteheti.
YOU ARE READING
Rád Várva
RomanceVirág élte nem egyszerű. Tudja, hogy az egyetemi tanulmányait csak akkor tudja befejezni, ha megmarad neki az ösztöndíja, amiből és persze az egyetem melletti állásából fedezni tudja az egyetemét. Szüksége van rá. Nagyon. Azonban ez a forrás veszély...