27. Fejezet

25 2 0
                                    

Virág

Másnap reggel egy szál pólóban kelek fel, a beszűrődő napfényre. Este nem lett lehúzva a sötétítő így most teljes pompájában beragyogja a napfény a szobát.

- Jó reggelt! - hallok meg egy rekedtes hangot.

- Jó reggelt! - fordulok meg, de a tagjaim sajognak és ez egy halk nyögést vált ki belőlem. Az este ugyanis szerintem többször csináltunk, mint azt illett volna, de mentségünkre legyen mondva, hogy az állásinterjúm óta kívánjuk egymást.

- Átérzem - simítja a kezét az arcomra, majd gyengéden megcsókol.

- Még meg se köszöntem a tegnapi napot - húzódok el tőle. - Szóval köszönöm! Csodásan éreztem magam - mosolygok rá.

- Nem kell meg köszönnöd, de örülök, hogy te is jól érezted magad - mosolyog vissza. - Mennyire sürgős, hogy haza menny?

- Annyira nem. Miért?

- Reggelizzünk együtt - ajánlja.

- Csak ha van teád.

- Van teám. Többféle is - vigyorog rám.

- Micsoda kellemes meglepetés - ülök fel.

- Hova-hova? - kapja el a derekam.

- Pisilnem kell - nézek rá hátra. - Valamint ami azt illeti - fordulok meg és ülök vele szembe. - Kaphatnék kölcsönbe ruhát? Mert nálam csak a tegnapi van, és azt nem igazán szeretném visszavenni - húzom el a számat.

- Persze. Gyere - kel ki az ágyból, és sétál a szekrényéhez. - Ing vagy póló? - néz hátra.

- Póló - vágom rá. - Gatya nem kell - teszem hozzá.

- Oké, akkor lássuk csak. Zokni - húz ki egy fiókot. - Ha boka zoknit adok az jó? Szerintem úgyis az is hatalmas lesz - vonja fel a vállát.

- Nem igazán vagyok olyan helyzetben, hogy válogassak - túrok a hajamba. - De persze, tökéletes lesz - bólintok.

- Hé, nyugodtan válogass. A póló is, ha más milyet szeretnél akkor szétnézhetsz itt nyugodtan, hogy milyen van még

- Köszönöm - nézek rá hálásan.

- Nincs mit. Tényleg - von vállat lazán. - Boxer? - emel fel egyet.

- Hát, aha az is kéne - pirulok el.

- Tudod, a tegnap este után, igazán nem értem miért pirulsz el attól, hogy látod a boxerem. Vagy, hogy éppen rajtad lesz - jegyzi meg pimasz vigyorral az ajkán.

- Olyan bunkó vagy néha - állok fel, kapom ki a kezéből majd a többi cuccot is kézbe veszem.

- Na, Bébi! Nem úgy értettem - ragadja meg a derekam. - Ne haragudj - csókol bele a nyakamba.

- Mit merre találok? - sóhajtok nagyot.

- Bal felső szekrény törülközők, jobb lent minden más.

- Köszi - nyomok egy puszit az arcára.

- Köszi - nyomok egy puszit az arcára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rád VárvaWhere stories live. Discover now