Pénteken elindultam a susuba. Eléggé kevesen voltunk most mert a többség beteg viszont a mi ötösünk megmaradt meg Leo, Calypso, Rachel és Octavian.
-Halljátok -mondta Reyna
-Hm? -kérdezte Annabeth
- Otthom hagytam az összes cuccom. Csak a törit hoztam el.
- Ügyes vagy.
- Köszönöm.
- Mondjuk szerintem úgysem fogunk tanulni mert kevesen vagyunk.
- Nem tudom.
- Ki tudja?A töri tanárunk Persephoné aki a legkedvesebb töritanár a suliban viszont jövőhéten cetlit irunk. Ez azért fos.
Töri után,tesin négy kört kellett futni. Leo szinte egész nap velünk lógott (mert hát Octaviannal nincsen jóba) és futás közben beszélgettünk.
- Hé Leo!- szólt Leonak Rachel
- Mi van?
- Calypso össze akar veled jönni- kuncogott
Leo futás közben felém fordult majd én a szememmel megüzentem neki hogy "ez még nekem is új,, majd válaszolt Rachelnek.- Bocsi, nekem ő nem az esetem. Nem bírom a hisztis lányokat.
- Pedig nagyon tetszel neki.
- Nem érdekel.
- Azért egy kicsit mégiscsak érdekel.
- Rachel kuss és hagyj békén! - mondta Leo majd Rachel lemaradt és (gondolom) elmondta Calypso-nak hogy mi történt.- Utálod őket.
- Nem utálom őket de mindegyik olyan nyávogós. Calypso hisztis, Drew folyotn nyafog, Rachel meg bamba.
- Akkor neked senki se tetszik az osztályból.
- Nem. Neked?
- Hát...valószínű Walker.
- A Scobell gyerek?
- Aham.
- Na tudod mit? -mondta lihegve - Összehaverkodok Scobellel és összehozlak titeket.
- Tényleg Leo?
- Még szép- kacsintott Leo majd gyorsan belehúzott mert már az ötödik kör végénél jártunk.Walkert ma nem láttam ma. Kiderült hogy beteg lett (Aryon mondta nekem). Gondoltam hogy jobbulást kívánok neki de majd csak később mert a pizsi partira készülődtem.
Azt a szabályt szabtuk meg hogy egyből pizsibe kell menni. Felvettem egy lila színű rövid ujjú pizsamát és bepakoltam a holnapi ruhámat is majd hallottam hogy Reynáék Ford autója dudál.
Összepakoltam majd elköszöntem anyutól és elindultam.
Már mindenki bent ült a kocsiban. Piper-en egy rózsaszín szivecskés hosszú ujjú pizsama volt és egy fehér bolyhos mamusszal a lábán. Hazel egy gyémántos pulo-t vett fel és az alatt egy hosszú sötétkék pizsama nadrágot. Reyna-n egy lila rövid ujjú pizsamafelső volt és egy hozzá passzoló hosszú pizsi naci. Annabeth egy rövid pizsamaszettet viselt, amit a baglyos karkötője koronázott meg.
Beültem a kocsiba és elindultunk. Késődélután volt ezért az ég gyönyörűszép rózsaszínes színt vett fel. Egy repülő repült el felettünk amit le is fotóztunk.
Amikor megérkeztünk Reyna-ék házájához, lepakoltuk a cuccunkat. Otthonos kis házuk volt. Kis faházban laktak de olyan otthonos látványt nyújtott hogy majd elájultam.
Bementünk Reyna szobájába ahol Reyna ágya mellett még négy kisebb matrac sorakozott. Az asztalon egy tucatnyi nasit véltünk felfedezni egy csomó üdítővel. A tv be volt kapcsolva amin valami fantasy sorozat ment amit Reyna nézett.
- Na gyerekek mit csináljunk? -kérdezte Piper miközben ledőlt az ágyon.
- Párnacsata -dobtam be az ötletet majd Annabeth meg is dobott (elég erősen) egy párnával én meg visszaütöttem a legközelebb lévő párnával és ezzel be is indult a párnacsata.20:23
Estig mindent is csináltunk. Filmet néztünk, (azon belül a Fiúknak akiket valaha szerettem-et) karaoke-ztunk, olvastunk, Just Dance-ztünk stb.
Este már teljesen kidőltünk és a párnákon feküdtünk.
- Unatkozom -mondta Hazel
Piper felült majd teljesen eltűnt a fáradság az arcán és ezt kérdezte.
- Játszunk felelsz vagy merszet!
- Ó mamám azt utálom -feleltem
- Nembaj. Na én kérdezeeek- nézett körül gondolkodva- Annabeth-től!
- Hallgatlak -mondta kihívóan Annabeth.
- Felelsz vagy mersz?
- Felelek
- Hmm...Percy megcsókolt már? De úgy igazából.
Annabeth tiszta vörös lett majd először láttam rajta a pánik jelét.
- Hátőő...lehet? -válaszolt Annabeth majd mindannyian elkezdtünk örömtáncot járni.
- Storytime. Hallgatlak - feleltem és mire mindenki elhallgatott, Annabeth megköszörülte a torkát.
- Szóval az úgy volt hogy még Augusztusban voltunk a tengerparton és ott játszottunk meg minden majd a vízben megcsókolt...és...ja -felelte Annabeth (megjegyzem totál vörösen) majd megöleltem, Piper gratulált neki, Reyna megveregette a vállát, Hazel meg szintén megölelte.Mikor mát lement két kör is, Annabeth kérdezett tőlem.
- Merek.
- Hmmm... írj rá Walker-re és írd meg neki hogy gyógyuljon meg- vigyorgott Annabeth majd Hazel kivette a telómat a táskámból és a kezembe nyomta.Idegesen (és egyben izgatottan) felnyitottam a telóm majd megnyitottam a messengert és rányomtam Walker profiljára.
- Mire vársz Y/N? Írj már neki! - nógatott Reyna.
- Na jó tudod mit?- mondta Annabeth majd kivette a telót a kezemből és valamit bepötyögött rajta.
- Annabeth te mit csinálsz? Kérem vissza a telefonom!
- Pill- mondta Annabeth majd kivettem a kezéből a telóm és láttam hogy pont sikerült elküldeni az üzit.Én: Szia Walker! Ma nem láttalak egész nap a suliban és hát azt szeretném kérdezni hogy...hogy vagy? Kérlek gyógyulj meg minél hamarabb!
Már kitöröltem volna az üzenetet de csak akkor vettem észre hogy Walker már látta és épp ír.
- Jaj Annabeth, mit csináltál?!
- Én csak a dolgomat végzem -gyanúsan vigyorgott majd lepacsizott Piper-rel.
- Na írt valamit? -kérdezte Hazel.
- Most ír.Mire ezt kimondtam addigra már megjött az üzenet.
Walker: Szia Y/N! Köszi hogy kérded, jövőhéten már megyek suliba.
Walker: Te hogy vagy?😅- Omg Y/N írj vissza valamit! -könyörgött Hazel.
Én: Hát itt vok Reynánál és éppen pizsipartit tartunk.
Walker: Ó értem. Akkor nem is zavarlak.
Én: De nem zavarsz...
Walker: Tényleg? Akkor okés. Kik vannak még ott?
Én: Én, Reyna, Annabeth, Piper és Hazel.
Walker: Üzend meg nekik hogy üdvözlöm őket.
Én: Átadva😊.Ennél a pontnál Hazel kivette a kezemből a telefont és elindította egy hangüzit és ezt mondta.
- Sziaa én Hazel vagyok, elvettem Y/N telefonját. Csak annyit szeretnék mondani hogy Y/N egyszer el szeretne menni egy forgatásodra - felelte Hazel majd el is küldte Walkernek én meg teljesen kiakadtam.
Máris jött a válasz és félve felolvastam a lányoknak.
- Ezt írja: Hogyha tényleg érdekli őt akkor megpróbálom elintézni hogy egyszer eljöhessen az egyik forgatásra. -mondtam sokkoltan majd a lányok elkezdtek sikongatni.
- Y/N higyj nekem, nyert ügyed van- mondta Piper magabiztosan.
- Van esélyed nála- felelte Hazel.
- Nagyon sok esélye van- értett egyet Annabeth én meg csak ültem majd ránéztem az órára. 21:01.- Na jó gyerekek én alszok- mondtam nekik majd ledőltem az ágyamra és elaludtam.
YOU ARE READING
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)
FanfictionA Héroszok sulija. Y/N (te/neved) csak egy átlagos,uncsi csaj akinek minden nap egy unalmas nap. Viszont egy nap három új gyerek érkezik a suliba és az egyikük teljesen felforgattja az életét... Aki szereti a Percy Jackson-t és látta már a Disney+-o...