2 héttel később
Már vagy két hét eltelt amióta hazajöttem. És azóta nem tudom elérni Walkert.
Jó tudom, az év közben egy-két napra elment a forgatásokra. De akkor mindig szólt. És az hogy két hétig távol legyen és ne is írjon az már gyanús.
Ma lesz a 7.esek ünnepsége. Az iskola 50. évét ünnepeljük. Szóval ők készültek egy műsorral.
Ma reggel elindultam a sulihoz. Megint, már vagy huszadjára írtam Walkernek hogy jöjjön suliba és a műsoron várom. Lehet hogy csak nekem nem volt netem, de még mindig nem nézte meg.
Az osztályteremben mindenkin ünneplő volt. Csak egyedül rajtam nem. Viszont bepakoltam.
Megkértem Reyna-t hogy kisérjen el átöltözni. Bementünk a mosdóba msjd ott átöltöztem.
- Még mindig nem ír vissza?- kérdezte.
- Nem. Nem tudom mi történhetett.
- Tudod, Leah-t és Aryon-t se látjuk mostanában. Tuti hogy valami forgatás.
- Lehet.
Kijöttem a mosdóból és bementünk az osztályterembe.
Mindenki nagyban beszélgetett. Annyit látok hogy Leo most nem a fiúkkal hülyül, hanem Calypso-val cseveg.
Meglátott engem majd mosolyogva intett Calypso-nak és odajött hozzám.
- Komolyan ezzel a libával beszélgetsz?- kérdeztem.
- Y/N tudom hogy mit gondoltok róla. De jófej hidd el. Csak azért volt olyan amilyen mert Drew-ékkal volt.
- Jó vicc, szinte már röhög a vakbelem- gúnyolódtam.
- Komolyan mondom.
Mikor ezt kimondta Calypso odajött hozzánk.
- Sziasztok! Szia Y/N! Figyu Leo most beszélhetnék egy kicsit négyszemközt Y/N-nel?
- Aha- felelte majd utána el is ment. Magyarul cserbenhagyott egy hisztigéppel.
- Mit szeretnél? Hogy ne barátkozzak Leoval? Nem te mondod meg nekem hogy mit csináljak!- mondtam.
Calypso meglepődött majd a megbántottság látszódott meg az arcán.
- Én, nem is...figyelj én nem ezt akartam mondani. Gondolom gyűlöltök engem is úgy ahogyan Drew-t és Rachel-t. Kérlek szépen adjatok nekem még egy esélyt! Leo változtatott meg. Igen, Leo Valdez az idióta Humor Herold! Ő változtatott meg! Szeretnék a barátotok lenni. Mostmár bánom hogy szekáltalak titeket az egész osztállyal együtt csak azért mert Drew azt mondta. Sajnálom. A másik dolog pedig az hogy...beleszerettem a haverodba- mosolygott esetlenül.
Ott álltam ledöbbenve. Örültem is neki meg nem is. Azért örültem neki mert Leo nem lenne magányos. És azért nem örültem neki mert ha Calypso még mindig olyan mint volt, kitudja mivé változtatja Leo-t.
- Y/N? Hallasz?- kérdezte gondolom már sokadszorra.
- Micsoda?
- Szóval csak azt szeretném kérni tóled hogy segítesz vele kapcs? Tudom hogy ez furcsa kérés lesz de te jobban ismered őt, mint én.
- Magyarul csak azért beszélgetsz velem mert Leo-ra pályázol.
- Nem. Hidd el hogy nem ő miatta! De ha nem hiszed el akkor semmi értelme sincs ennek- felelte majd látta hogy bejön a tanár és leültünk.
Óra közben Calypso szavai jártak az eszemben. Tényleg megváltozott? Mostanában tényleg nem szekál úgy bennünket.
Szünetben felálltam és odamentem Calypso-hoz.
YOU ARE READING
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)
FanfictionA Héroszok sulija. Y/N (te/neved) csak egy átlagos,uncsi csaj akinek minden nap egy unalmas nap. Viszont egy nap három új gyerek érkezik a suliba és az egyikük teljesen felforgattja az életét... Aki szereti a Percy Jackson-t és látta már a Disney+-o...