Őszi szünet után

66 3 0
                                    

November eleje van, őszi szünet után. Az ősziszünetben elvittek anyuék "őszelni" a Disney Land-be. Nem volt nagy cucc, de legalább nem unatkoztam. Annabeth-thel elmentünk egy könyvtárba ahol kikölcsönzott hét könyvet. (minden tiszteletem Annabeth-é) Walker-rel párszor irogattunk de az nem olyan mintha személyesen beszélnénk. Meg aztán, nem is akartam zavarni szóval így nem írtam neki sokszor. (bár szerettem volna neki írni de ellenálltam a kísértésnek)

Ma azt írta ki az osztályfőnök hogy temetőbe megyünk (részben a halottak napja miatt, részben a múlthéten elhunyt gimis tanár miatt) ezért felvettem egy fehér hosszúujjú tapadós pólót, fekete blézerrel és mellé még egy fekete nadrágot is. Szóltam a tesómnak hogy indulunk majd felvettem a bakancsomat és elindultunk.

Anyu már rég visszament valamilyen másik városba ahol forgatnak, apu meg már hamarabb elutazott Koreába valami üzleti ügy miatt. Anyu egy életvidám egyed viszont apám egy (eléggé) zsémbes fickó. T/T nagyon is apura ütött. Ezt úgy értem hogy ő is mindig bezárkózik a szobájába satöbbi. Én viszont inkább anyura ütöttem de azért nem vagyok annyira hippi mint anyukám.

A második órán (ami technika volt) Hephaistus (aki a technikát tanítja) mondta hogy álljunk sorba és elindultunk a temetőre. Mellettem Annabeth állt, előttünk Drew és Calypso, mögöttünk meg Hazel és Piper.

Miközben a lépcsőn mentünk lefele Drew elesett és elkezdett sírni. Nem mintha sajnáltam volna de azért megkérdeztem hogy jól van e. Ő viszont tovább bömbölt majd azt mondta hogy elméletileg ráléptem a lábára és elesett.

- Igaz ez Y/N?- kérdezte tőlem Hephaistus.
- Ha ráléptem volna a lábára akkor már rég bocsánatot kértem volna.
- Hazug disznó! -hisztizett Drew.
- Én nem is csináltam semmit, Drew!
- Drew amúgy meg ha igazat mondanál akkor nem csak álcáznád hogy sírsz-mondta Annabeth - Egy könnycsepp se folyt le az arcodról.

Drew meglepődött majd a testbeszéde elárulta hogy az egész csak kamu volt majd Hephaistus az arcát pásztázta és igazat adott Annabeth-nek.

Tovább mentünk a temető felé majd láttam hogy mögöttünk jönnek a nyolcadikosok. Nem tudtam eldönteni hogy az a vagy b osztály volt e. Visszafordultam majd tovább mentünk.

A temetőnél egy sírhelynél megálltunk. Már ott volt a 6.a osztály, (nem nagyon bírjuk őket) a 7.b (Will rámosolygott Nicora majd Nico elpirult) és az 5.b.
Mi is beálltunk majd vártunk pár percet és amikor már az összes osztály megjött, Zeusz igazgató beszédet mondott. Az a helyzet hogy Zeusz imád beszélni főleg ha róla van szó és ezért mindig hosszú beszédeket szokott mondani.

Már vagy húsz perce ment Zeusz csacsogása amikor megdobtak egy kisebb kővel. A kő érkezésének az irányába fordultam majd megláttam Walker-t aki rám mosolygott. Láttam hogy lábujj hegyen áll mert a többi nyolcadikoshoz képest alacsonyabb. Visszamosolyogtam rá majd odaugrált hozzám.

- Szia- suttogta miközben vigyorogva aprókat ugrált.
- Minek örülsz annyira -mosolyogtam.
- Nem tudom. Milyen volt a szünet?
- Jó volt. Neked?
- Túl sokat kellett forgatni. El is fáradtam. Szinte délutánig aludtam.
- Ahhoz képest totál fel vagy most pörögve- mosolyogtam miközben ő szélesebben elvigyorodott.
- Ne kérdezd.
- Rendben Minion.
- Mióta vagyok minion?- kérdezte.
- Úgy nézel ki mint egy minion-kuncogtam mire mindenki rám furcsán rám nézett majd tovább hallgatták Zeusz beszédét.
- Akkor melyik minion vagyok?
- Bob.
- Miért pont Bob?
- Mert az a legkisebb- mondtam majd Walker tiszta vörös lett én meg hangosan felnevettem. Mindenki úgy nézett rám minthogyha azt üzennék hogy menjek vissza oda ahonnan jöttem. Zeusz is abba hagyta a beszédét majd megszólított.
- Már elnézést, kitudjahogyhívnak lány de ha még nem vette volna észre, egy temetőben vagyunk. Kérem, viselkedjen.
Abbahagytam a nevetést és visszaálltam Walker mellé.

- Látom elszórakozol rajtam -felelte mire a nevetésemet visszatartva bólogattam.
- Bocsi -mondtam mire (nem nézett rám) megfogta a kezemet. Ránéztem (elég feltünően) a kezünkre és akkorára nyílt a szemem mint egy bowling golyónak.

Mi a büdös Tartarosz??!

Döbbenten hallgattam tovább Zeusz beszédét majd arra utasított minket hogy a kiválasztott diákok rakják le a mécseseket. Mivel én voltam az egyik diák akinek le kellett rakni a mécseseket ezért elengedtem Walker kezét majd odamentem a sírhoz. Meggyújtottam a mécsest majd imádkozni kellett. Elmondtuk az imádságot majd visszamentünk a termünkbe. Walker elköszönt tőlem és bement a termébe.

A lányok órák után látták rajtam azt a tipikus döbbent fejet és azonnal kifaggatak. Elmondtam nekik mi történt majd Piper elmondta a JÓ HOSSZÚ LISTÁJÁT a top (kitudja mennyi) jel hogy tetszel neki-t majd Annabeth is elmondta hogy Percy is hasonlóan kezdte meg stb. Amikor hazamentem, megnyitottam a telefont és láttam hogy Walker írt.

Walker: Szia! Itt egy kis videó a forgatásról, nézd meg😅
Walker videót küldött

Elindítottam a videót. Walker éppen egy harcolós jelenetben volt benne és valami nála sokkal idősebb fazonnal kardozott. Mögötte Leah és Aryon állt és csak nézték a forgatást és a jelenet közben aggodalmas arcot vágtak. (gondolom ez volt a forgatókönyvben) Utána amikor vége volt ennek a jelenetnek. Walker közelebb jött a telefonhoz majd belekacsintott a felvételbe és leállította a felvételt.

A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang