Hajnalok hajnalán felkeltem (nemtom miért) majd elkészűltem és 7:00 kor elindultam a sulihoz a tesómmal.
Amikor beértem a suliba csak Nico volt bent a teremben Willel. Köszöntem nekik majd lepakoltam a helyemre. Will adott egy puszit Nico arcára majd kiment a teremből.
- Bocsi.
- Semmi baj nem gáz. Régen láttátok egymást?
- Mindig hamar szoktam jönni suliba hogy tudjunk beszélgetni- mondta Nico.
- hashtag Solangelo -vigyorogtam
- Y/N hagyj békén - mordult fel majd leült a helyére.A terembe egyszerre érkezett be Leo és Calypso.
- De Leo kérlek ülj már velem angolon- könyörgött Calypso.
- Megígértem Jasonnek hogy vele ülök és kész, viszlát. -jelentette be Leo és frusztráltan lepakolt a helyére majd (mivel előttem ült) oda suttogta nekem hogy nem bírja az ilyen embereket. Egyetértően bólintottam majd megnéztem hogy mi az első óránk. Angol.💙💙💙
Angolon Annabeth-szel ültem. Hermész az angol tanárunk aki néhány alkalommal nem csak angolt tanít nekünk hanem mindenféle nyelvet is (pl: koreai, spanyol, olasz stb). Ma egész órán angol filmet néztünk (hála az isteneknek).
💙💙💙
Ma ebédnél vártuk Pipert aki még beszélt Jasonnel. Vigyorogva jött az asztalunkhoz.
- Gyerekek olyat mondok nektek hogy meghaltok- mondta Piper miközben az arca tiszta vörös volt.
- Na?
- Jasonnel össszejöttünk. -felelte mire elkezdtünk hangosan sikítozni és megöleltük Piper-t.- Mindent IS hallani szeretnénk -felelte Hazel izgatottan.
- Szóval az úgy volt hogy angolon írt nekem egy cetlit Jason hogy kimegyünk e majd egy picit beszélni. Szünetben pedig elmondta és elhívott egy kávézóba.- Ugye igent mondtál? -kérdezte Annabeth.
- Még szép.
Tovább ebédeltünk majd Leah jött oda hozzánk.- Szia Y/N! Azt szeretném kérdezni hogy mi a neved Facebookon?
- Y/N Y/SN (te/vezetékneved)
- Melyik vagy te? Amelyiken a tengerparton vagy vagy amelyiken a tükörbe fotózol?
- A tengerpartos.
- Okés köszi. Aryon is be fog jelölni- mondta majd elment.- Leah Sava Jeffries tényleg bejelölt??- kérdezte Reyna.
- Annyira jó a hajstílusa- mondta Piper.
- Amúgy Annabeth, szerintem te jól kijönnél vele- jegyeztem meg.
- Okés majd beszélek vele.💙💙💙
Suli után felültem a biciklimre és elbicajoztam a kézisuliig, ahova a tesóm jár. Mikor megérkeztem anya pont hívott.
- Szia anyu- vettem fel a telefont
- Szia, kicsim éppen a vonaton vagyok, apuddal és indulunk hazafele. Otthon leszünk 2 hétig!- mondta a hírt anyu.
- Az jó majd elmondom T/T -nek.
- Szeretlek kicsim, puszi! - dobott egy puszit a telón keresztül majd letette a telefont.Letettem a bicajomat és kint vártam a tesómra. Közben Snapchaten Piper elstreakelt nekem egy képet amit meg is nyitottam.
Egy kávézó asztalán két kéz volt összekulcsolva. Az egyik Piperé a másik meg Jasoné. Piper keze mellett ott volt egy forrócsoki Jason keze mellett meg egy (szerintem) csokis süti.
Besziveztem a képet majd pár perccel később Jason ugyanazt a képet streakelte el.
Meghallottam egy ismerős hangot. Felnéztem és ott láttam Walkert egy szőke hajú lánnyal. A lánynak copfba volt a haja és egy fekete pulcsi volt rajta, háromnegyedes fekete testnadrággal. Ott beszélgettek mind a ketten én meg elkezdtem parázni. Mi van ha a barátnője?
Láttam hogy kijön a tesóm egy kb velem egy magas sráccal. Neki is szőke haja volt, napbarnított bőre és egy mocsárzöld hátizsák lógott a hátán.
Odamentem a tesómhoz majd amikor meglátott elköszönt a sráctól és a srác Walkerékhez ment.
Walker és a lány megláttak majd elkezdtek felém sétálni.
- Szeva Tanner, még nem mentek?- kérdezte a tesóm a sráctól.
- Még nem, Walker nagyon ide akart jönni. -felelte majd Walker belerugott a lábába majd a srác feljajdult.- Szia Y/N! Ő a tesód?
- Igen, T/T a neve. Ők kicsodák?
- Ők itt Tanner és Leena. A testvéreim. Tanner annyi idős mint te, viszont agyilag idióta, Leena meg már gimis.
- Szia gondolom te vagy Y/N -köszöntött Leena. - Gyere egy képre.
- Oksi. -mondtam majd lőttünk egy képet és egyből ki is tette Instára.
- Hallod Y/N, T/T átjöhet majd valamikor hozzánk? - kérdezte tőlem Tanner.
- Ömm persze majd valamikor igen viszont T/T ma jönnek anyuék.- Komolyan? - kérdezte
- Igen.
- Anyudék mit dolgoznak? -kérdezte Walker
- Apu utazómérnök, anyu meg színész.
- Mi a neve?
- Y/M S/S (te/ anyukád, ő/ vezetékneve)
- Vele már találkoztam. Jófej.
- Hát köszi- mosolyogtam
- Haza vigyünk titeket? -kérdezte
Már nemet mondtam volna viszont Tanner és T/T annyira elkezdtek könyörögni hogy menjünk velük haza hogy végül beleegyeztem.- Csak az a gond hogy én és T/T biciklivel jöttünk.
- Az nem baj, berakjuk a kocsiba- mondta Leena.Beültünk a kocsijukba ami egy cabrio volt. Leena vezetett, Walker mellette, a fiúk meg én mellettem.
- Na hogy tetszik? -kérdezte Walker miközben rám mosolygott.
- Nagyon menő. Leena te mióta tudsz vezetni?
- Július óta.- mondta majd lövött még egy kélet ahol a kocsiban ülünk.
- Bocsi Leena eléggé photogén.- tájékoztatott Walker.
- Hékás- mondta Leena majd gyengén rácsapott Walker fejére.
- Leena az útra fi- mondta volna Tanner viszont addigra már belementünk egy árokba.Mindenki épségben volt csak én nem. Egy ideig kiütött állapotban voltam majd Tanner leöntött egy vödör vízzel és felébrettem.
- Jól vagy? -kérdezte Walker.
- Persze persze. Mi történt?
- Belementünk egy árokba de a kocsi jól van.
- T/T? Leena?
- Jól vannak ők is.- Ahjj anyám na most hogy fogunk innen kijönni? Hívjuk a rendőröket?- kérdezte aggodalmasan Leena.
- Nem kell, valahogy kihúzzuk. Leena te ülje be a kocsiba, mi meg megpróbáljuk feltolni az árokból a kocsit. -dobta fel az ötletet Walker.
- Okés.Én, Walker, Tanner és T/T a kocsi óránál voltunk és együttes erővel próbáltuk kitolni a kocsit. Walker arca már gyöngyözött (lehetett vagy 36 fok) én meg alig bírtam kitolni a kocsit. Végül sikerült.
- Száljatok be!- utasított minket Leena és beültünk a kocsiba majd hazavittek engem és T/T-t.
A házunk előtt kiszáltunk majd amikor már elmentek volna még gyorsan visszatolattak.
- Y/N! - kiabált Walker.
- Hm?
- Holnal tali a suliban- mondta mosolyogva majd elmentek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)
FanficA Héroszok sulija. Y/N (te/neved) csak egy átlagos,uncsi csaj akinek minden nap egy unalmas nap. Viszont egy nap három új gyerek érkezik a suliba és az egyikük teljesen felforgattja az életét... Aki szereti a Percy Jackson-t és látta már a Disney+-o...