Erre nem számítottam...

62 1 4
                                    

Félve de elindultam a suliba.

Még tegnap este megnéztem azokat a kommenteket amiket a post alá írtak. Voltak olyanok akik gratuláltak és voltak olyanok is akik a pokolba kívántak engem.

A gyomrom összeszorult. Nagyon féltem hogy mi fog történni.

Mivel Drew rajong Walkerért és az egész suli csak a három színésszel akar lógni ezért tuti hogy mindenki hallotta a hírt.

Mikor beléptem a suli kapuján az összes 7.es (akik kint voltak) rám szegezte a tekintetét.

Zavartan mentem tovább a folyosón. Felmentem a második emeletre ahol az összes felsős volt.

Mikor benyitottam a termünkbe mindenki csöndbe maradt.

Az összes létező szempár engem fürkészett én meg csak álltam ott kínosan.

Láttam hogy Percy és Jason vigyorognak Piperékkel együtt. Nico nem mosolygott de a szeme elárulta hogy ő is tudja mi zajlik.

Octavian szerintem csak nézett ki a fejéből. Drew szúrós szemmel nézett rám és a rágóját rágta. Rachel és Calypso ugyanígy tettek.

Leo pedig...az arca nem mutatott ki semmilyen érzelmet. Mi a baja?

Hogy oldjam a feszültséget odamentem a lányokhoz köszönni.

- Sziasztoook! Hogy s mint? -kérdeztem Annabeth-től majd a többi barátnőm kivitt a osztályteremből és magyarázatot követeltek.

Elmeséltem nekik az elejétől a végéig. Hogy hogyan indultunk el a repülőn, milyen volt a forgatás, a lerobbant kocsis eset, a csók és a hazaérkezés.

Tátott szájjal hallgatták a történetemet majd amikor elmeséltem akkor mind a négyőjük megölelt.

- Én mondtam hogy bejössz neki- dobta irónikusan ide-oda a haját Piper.
- Ügyi vaaaagy- mosolygott Hazel
- A legjobb barátnőm tényleg szerelmes- suttogta Annabeth majd megölelt.
- Imádás vaannnn- ujjongott Reyna.

A sok gratuláció után (mintha megnyertem volna a lottót, úgy ujjongtak) bementünk a terembe.

Egyből Rachel állt előttem akinek az arckifejezéséből semmit nem tudtam kiolvasni. Egy pillanat múlva halványan elmosolyodott és összehúzta a szemöldökét.

- Gratulálok Y/N. Felszedted a suli egyik legmenőbb pasiját. Ezt még én se tudnám megcsinálni- felelte önimádóan Rachel.

- Ja,persze csak megcsókoltad Hínáragyút! -felelte bosszúsan Annabeth.

- Az meg ki? -kérdezte flegmán majd Annabeth már meg akarta volna támadni, de mi visszafogtuk.

Percy állt közéjük.

- Hé hé hé. Nem akarunk bunyót. Annabeth, nyugi- nyugtatta le Percy a szerelmét.

Annabeth lenyugodott de még mindig szúrós szemmel méregette Rachel-t aki pont ugyanígy tett.

Óra után Leo odajött hozzám.

- Szia Y/N
- Szia Leo
- Nos uhm...láttam a híreket.
- Te is?
- Ühüm...nos ö-örülök nektek- felelte bizonytalanul.

Láttam rajta hogy valami baja van.

- Gyere ki- feleltem majd kimentünk a folyosóra.

- Mi a baj? -kérdeztem

Nem válaszolt csak a száját harapdálta. A kezeit ökölbe szorította.

Mi történt vele?

- Mi történt Leo?

Pár pillanat után tudott csak megszólalni.

- Y/N...sajnálom! -felelte sírós hangon majd térdre rogyott.

- Leo, mi történt?

- Nem akartam neked ezt elmondani. Féltem. Láttam rajtad hogy neked más tetszik. Nem akartam közbe avatkozni.
Tudtam hogy ez csak nekem fog fájni. Ha segítek az csak jobban fog fájni. De nem érdekelt. Leplet terítettem az érzelmeim fölé. De a lepel hamar lecsúszott. Y/N...szeretlek. Szerelmes vagyok beléd. Úgy mint Walker. És ő ezt tudta. Ezért nem is lettünk jóban. Riválisok vagyunk. Ellenségeskedtünk egymással. De nem akartam megakadályozni hogy ti együtt legyetek. És most megláttam a posztot. Y/N...én t-tényleg örülök nektek és nekem az a legfontosabb hogy te boldog légy és Walkernek is. Walker ezt mondta: ,,Ha Y/N boldog veled akkor én annak már csak örülni fogok". Mind a kettőnknek ez a véleménye. Én szeretlek téged. De légy boldog jó?- mondta majd könnyek folytak le az arcáról.

Ahogy ezt kimondta könnyek szöktek a szemembe.

- M-Mióta?
- Hatodik eleje.

Sokkolva néztem a kisírt szemű fiút.

Ő a legjobb fiú barátom. Hogyhogy többet érzett irántam, mint barátság?

Erre a kérdésre már nem biztos hogy kapok választ.

Nem akarom megbántani. De én Walkert szeretem. De Leo-t sem akarom elveszíteni. Ő volt a legjobb barátom a fiúk közül.

Csak néztem tovább a fiút. Láttam hogy nagyon megviselte az ami Walker és köztem van.

Walkerhez húz a szívem. Leo-ra mindig is csak barátként tekintettem.

Húú gyerekek nem gondoltam volna hogy ilyen jól fog nekem esni ezt a részt leírni. Ezt úgy értem hogy imádom a drámákat😎😏 És ez is egy nagy dráma lesz😊😈 (nem nevettem fel gonoszul,á dehoogy)

Két endinget tervezek. Megírom az első endinget utána pedig megírom a másodikat is.

Remélem tetszik a könyv💗

A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Where stories live. Discover now