Hazel hazakísért majd bementem a házba, levettem a cipőm és egyből az ágyam felé tartottam. Beleugrottam az ágyamba és már aludtam volna (igen,olyan fáradt voltam hogy képes voltam 13 órakkor is elaludni) de megcsörrent a telefonom. A Forever💜 csoport volt az. Abban a csoportban benne vagyok én, Reyna, Piper, Annabeth és Hazel. Hazel nevezte el a csoportot szóval ja.
Piper: Gyerekekkk kik voltak azok akik ott álltak a tömeg közepén?
Annabeth: Az egyiket felismertem. Leah Sava Jeffries.
Piper: De azon belül kicsodák?
Reyna: Mind a hárman színészek.
Hazel: Annak a barna hajú srácnak Aryon Simhardi volt a neve.
Én: A szöszi Walker Scobell voly.
Piper: OMG mindenki elérhető!!!
Reyna: Akkor azért voltak olyan ismerősek. Most fognak forgatni egy új sorozatot.
Én: Tudjátok mit, rájuk keresek.Elsőnek rákerestem Aryonra.
Aryon Simhaldi
Kor: 15
Filmek amikben szerepelt:
-Mixelj
-Legfontosabb meccs
-Trevor: A musical
- Tucatjával olcsóbbSzóval ő egy ilyen Disney Channel-ös gyerek. Komoly. Nála kiirt egy másik filmet is de az az volt amit most forgatnak
A kövi Leah volt.
Leah Sava Jeffries
Kor: 14
Filmek amikben szerepelt:
- Beast
- RelNála is azt írta ki amit most forgatnak.
Az utolsó akire nagyon kíváncsi voltam, Walker.
Walker Scobell
Kor: 15
Filmek amikben szerepelt:
- Adam Project
- Titkos főhadiszállásMind a hármójuknál kiirta azt a filmet amit most forgatnak. Elnézegettem Walker képeit amit felraktak róla a neten. Az a sötétkék ing nagyon jól állt rajta. De miért is nézegetem őt a neten??
18:15
Újranéztem az Adam Projectet. Kedvenc filmem lett. De nem Walker miatt...vagy talán mégis csak miatta, na mindegy...
A tesóm hazajött kéziről. Lepakolta a cuccát és egyből bekuckózott a szobájába.
-Köszönni?
-Csá -mondta majd bezárta az ajtót és egyből elment gamerkedni.Ránéztem a telómra és meglepetésemre 99+ üzenetet találtam a Forever💜 csoportban. Nem görgettem vissza teljesen az üziket de amit most ebben a szent percben írtak azt elolvastam.
Reyna: Na akkor majd nálam tartunk mozis estet?
Annabeth: Hány órakkor legyen?
Piper: 18kor sztem jó lesz
Én: Mikor megyünk?
Reyna: Pénteken. Mondjuk még nem kaptuk ki az órarendeket de mindegy.
Annabeth: Piper üzenetére válaszolt: Sztem ne akkor legyen, legyen inkább 16 órakkor.
Hazel: Okés ez tényleg jó időpont.Még mindig irogattak de észrevettem hogy valaki bejelölt Facebookon. Megnéztem és elakadt a lélegzetem.
Én: Gyerekek...
Annabeth: Igen?
Reyna:?
Én: Bejelölt Walker
Piper: NEM MONDOOOOD
Annabeth: Jelöld vissza
Hazel: Egyetértek
Piper: CSAJOS HÁT TE NAGYON SZERENCSÉS VAAGY!!!!!!
Én: Biztos rossz embert jelölt be na mindegy, visszajelölöm.Megnyitottam a Facebookot és egyből vissza is jelöltem Walkert. A profilján fejjel lefelé van és olyan mintha éppen szaltózna. Fehér, rövid ujjú póló volt rajta, farmerrel, a derekára kötve egy piros pulcsival és egy menő fekete fehér Adidas cipő volt a lábán. Nyár lehetett amikor ezt a képet csinálták.
Megnyitottam a Messengert és egyből láttam hogy rám írt.
Walker: Szia ugye te vagy Y/N?
Én: Igen. Te meg Walker,igaz?
Walker: Igen😉.
Walker Scobell beállította a beceneved: Y/N✨
Beállítottad Walker Scobell becenevét: Walker😎Én: Egyébként honnan tudtad a vezetéknevem?
Walker: Van egy jó barátom az osztályotokból, Percy aki elmondta nekem.Egy jó ideig nem tudtam mit válaszolni az üzenetre majd ráírtam Percyre
Én: Percy te MIT IS MONDTÁL WALKERNEK?
Percy: Ő kérdezte a nevedet én meg csak megmondtam.
Én: Óhh értem.
Percy: Annabeth jól van?
Én: Persze, miért?
Percy: Ma ugye randin voltunk és meglátott egy pókot majd egész úton csak reszketett és a karomat szorította. Remélem nem lett baja.
Én: Nyugi nincs baja😊Pár percig próbáltam megemészteni hogy Walker megkérdezte Percytől hogy mi a teljes nevem.
Megnyitottam a Messengert és újabb üzit találtam amit Walker írt.
Walker: Ugye nem baj?
Én: Dehogy baj, hisz egy suliba járunk (mostmár)😊
Walker: Akkor oké. Ki is az osztályfőnökötök?
Én: Athéné.
Walker: Nekünk Dionysos.
Én: Akkor te 8.b-s vagy ugye? Amúgy csak szólítsd Mr.D-nek
Walker: Meglesz és igen 8.b-s vok Leah-val meg Aryonnal. De most mennem kell mert forgatás van. Szia
Én: SziaLetettem a telefont és este vigyorogva aludtam el.
YOU ARE READING
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)
FanfictionA Héroszok sulija. Y/N (te/neved) csak egy átlagos,uncsi csaj akinek minden nap egy unalmas nap. Viszont egy nap három új gyerek érkezik a suliba és az egyikük teljesen felforgattja az életét... Aki szereti a Percy Jackson-t és látta már a Disney+-o...