L. V. ending: Szótlanul

16 1 0
                                    


Leo's POV:

Csak én vagyok ilyen balfék a szerelemben? 

Ja...hogy senki más nem ilyen hülye.

Szögezzük azt le hogy imádom őt. A mosolyát, a szemét, a kedvességét, mindenét!

Amikor megtudtam hogy együtt van Walkerrel, az olyan érzés volt mintha belém csapott volna a villám, késsel szurkálnának, plusz még egy jó erős pofont is kaptam volna. Majd ez az érzés eltorzult és átment a testemen. Végig. Mint egy hideg zuhany. Majd a mellkasomban éreztem egy szorító érzést ami egyre erősebb lett. 

Egyszóval: szar

Nagyon szar.

De mindegy is. Férfi vagyok szóval...azt várják el hogy ne legyenek érzelmeim.

Nem?

De.

Úgyhogy ja.

Ezt egy ideig betartottam.

De amikor kimondtam azt a bizonyos szót, kitört belőlem a bőghetnék.

Szánalmas vagyok. Szánalmas egy hülye.

Engem bántottak kicsiként. Hogy túl kisfiús vagyok és mindig csak kimutatom az érzelmeim.

Ezért lettem ilyen. A rossz poénok azok amik mint a maszk, eltakarják az érzéseimet.

Ezért is nem álltam szóba vele. Tudom hogy szakított vele és tudom hogy elutasított egy fiút is, még segítettem is neki de...már nem megy. Az agyam azt kántálja egyfolytában hogy nem szabad.

Én meg szót fogadok neki.

Nem szabad

Nem szabad

Nem szabad


Y/N's POV:

Már vagy két hete hozzám se szól. Megint ezt a játékot játszuk.

Próbáltam keresni a társaságát de mintha kerülne. Pedig ott a faházban...

Mit csináltam? Mi történt ami őt megrázhatta?

Szeret még egyáltalán?

Csak szeret...

Ma reggel is nyűgösen keltem fel. Mostanában nem tudok aludni. Lehet T/T miatt. Egész este nyomja a játékot.

Lassan kinyitottam a szemem. Imádom hogy az ablak pont az ágyammal szemben van ezért amikor anyuék felhúzzák a redőnyt, mindig majd megvakulok.

Pislogtam egy-kettőt, majd felültem. Majd...

Jesszusom.

Meg se néztem...

De jó...

Gyorsan felálltam az ágyamról hogy megnézzem mennyire lett olyan az ágyam.Ott virít egy bazinagy vörös folt az ágy közepén.

Pompás.

Gyorsan elszaladtam a mosdóba kicserélni a fehérneműmet és a pizsimet is, mert sajna az is olyan lett. Szuper. Gyorsan átcseréltem a ruhámat, tettem be magamnak egy betétet majd mentem reggelizni.

A reggeli már ki volt téve mert anyuéknak hamarabb el kellett menniük így se szó, se beszéd kitettek az asztalra egy szendvicset, amit majd elviszek a suliba, meg a reggelit, ami egy müzli volt.

Gyorsan megettem majd indultam fogat mosni. Azzal gyorsan megvoltam, majd felöltöztem.

Ma egy rövidujjú sárga pólót vettem fel, hosszú tapadós farmert, hozzá pedig egy övet. Megfésültem a hajam, majd elindultam. T/T most otthon maradt mert lebetegedett úgyhogy így hamar elindultam utamra.

A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora