W.W.S. ending: T/T hálálkodik

63 3 3
                                    

A suliba belépve egyből a rengeteg plakát jelent meg előttem.

Ez állt rajtuk:

Kedves Discokirály/ királynő!

Szeretettel várunk téged erre a fantasztikusan bulis eseményre, a Suli Disco-ra!

Április 5-én lesz, három nap múlva! Hozz magaddal saját poharat és kiegészítőt!

Dresscode: elegáns

Lehet zenéket kérni, az osztályodnak lesz külön asztala, és az osztályod fogja hozni a saját asztalára a finom nyalánkságokat!

Lesz tombola sorsolás! A tombolák 200 forintba kerülnek! A tombolákat a tanáriban lehet megvenni. Keressétek Aphrodité tanárnőt!

Várunk téged sok sok szeretettel!

Mosolyogva olvastam végig. Amúgy nem rossz program.

Hirtelen átölelte valaki a derekamat. A fél szememmel hátranéztem és Walker volt az.

- Nagyon megijesztettél!- nevettem.
- Ez volt a cél- mosolygott.

Megfogta a kezem majd órára indultunk. Nekünk töri, neki pedig angol lesz.

Megálltunk a termünk előtt majd elköszöntünk egymástól.

Amikor beértem az osztályterembe mindenki csak a buliról beszélt.

Hallottam hogy Calypso Leo-t zaklatja hogy kísérje el őt a buliba. Leo meglepetésemre viszont bizonytalanul igent mondott.

Octavian elkezdett a fiúkkal ordibálni hogy mennyire nincs stílusuk. Percy visszaszólt hogy ha stílusról van szó akkor Octavian a stílusok legalja.

Piper és Annabeth beszélgettek míg Hazel és Reyna valamin nevetgéltek.

Köszöntem nekik majd odamentem hozzájuk és beszélgettünk

💙💙💙

Órák után Piper könyörgött nekünk hogy menjünk ruhákat venni.

Bementünk a plázába és Piper úgy viselkedett minthogyha idegenvezető lenne.

Elsőnek Reyna próbált fel egy lila nyári ruhát. Nagyon jól állt rajta. Ki is fizette.

Annabeth egy hófehér rövidujjú ruhát vett fel.

Hazel elsőnek egy arany ruhát vett fel de az túl csilli villi volt neki. Másodjára fel vett egy felül sötétkék virágmintás ruhát.

Piper válogatott a legtöbbet. Leginkább a rózsaszín ruhák között nézelődött.

Elsőnek egy hosszabb fodros ruhát próbált fel.

- Na, szerintetek milyen?- kérdezte de amikor szólásra nyitottuk a szánkat, belénk folytotta a szót.
- Nem, mégse lesz jó- mondta majd felvett egy másik ruhát.
- Ez se jó- felelte

Még vagy 20 percig próbálgatta a ruhákat majd megtalálta a neki tökéletes ruhát.

Magamnak is találtam egy narancssárga színű ruhát.

Reyna ruhája:

Reyna ruhája:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora