Ma volt a suli disco. Nos, nem úgy történtek a dolgok ahogyan én azt elterveztem.
Reggel indultam volna a suliba, viszont már nagyon késésben voltam. Elfelejtettem bepakolni a kajámat, pedig anyu ki is tette.
Anya áprilisban és május közepéig itthon lesz, apa viszont már csak két napot lesz itthon.
Szóval, gyorsba bementem a város legrosszabb kínai boltjába. Ott megvettem valamilyen random kaját. Valami kínai tészta lehetett.
Kiszaladtam a boltból és lóhalálába futottam a suli felé.
Minden szuperül alakult, már majdnem ott is voltam a sulinál. Aztán valamibe belebotlottam.
A lábamon volt egy kis horzsolás, de nem volt vészes körülnéztem majd megláttam Drew-t. Önelégülten vigyorgott majd elment.
- Nem unod még? -kérdeztem.
- Mit?
- Hogy másokat szekálsz. Ezért utálni fognak, remélem tudod. Senki sem szereti hogyha piszkálják.
- Kit érdekelsz?
- Csak mondom, hogy változz meg. Amikor legjobb barátok voltunk, egyáltalán nem voltál ilyen. Vegyél, vissza magadból- feleltem majd gyorsan be is mentem a terembe.Pont beértem becsengőre. Már mindenki a helyén ült.
Nico a padján aludt. A barátnőim amikor megláttak, mind felém integettek.
Percy a tollával játszadozott, és az előtte ülő Octavian-t idegesítette.
Leo (ahogy láttam) a házit másolta Jason-nel együtt. Leo felnézett rám majd elmosolyodott és felém integetett. Olyan mintha sose mondta volna el hogy szerelmes belém. Úgy viselkedett mint az előtt. Egyébként, én ennek örültem mert akkor legalább nem kell kínos szitukba keverednem amiatt mert szerelmes volt belém.
Már csuktam volna be az ajtót de pont Drew-ra csuktam.
- Áuuuu- nyávogott és a homlokát dörzsölgette.
Leültem gyorsan a helyemre és vártam a tanárt.
💙💙💙
Késő délután körül kezdődött el a buli. A lányokkal a mosdóban átöltöztünk.
- Viiii de vároooom- ugrált örömében Hazel.
- Én is. Szuper lesz- mondta Reyna miközben a szoknyáját igazgatta.- Várod már?- kérdezte tőlem Annabeth.
- Aha. Csak...izgulok.
- Miért?
- Én se tudom.
- Minden jó lesz, nyugika.Kiléptünk a mosdóból. A folyosón Walker már várt. Éppen Aryan-nal dumált.
Amikor felénk nézett totál...nos én se tudom milyen arcot vágott.
Odaléptem hozzá és mielőtt megkérdezhettem volna hogy tetszik e neki a ruhám, félbeszakított.
- Borzasztóan szép vagy- ámult.
- Ömm...köszi. Te is nagyon jól festesz- feleltem.Walker egy fekete inget vett fel, rá pedig egy sötétkék öltönyt és egy hozzá illő fekete nadrágot. Nagyon jól nézett ki benne.
- Mehetünk- nyúlt a kezem felé, mint egy úriember. Én is odanyújtottam felé a kezemet majd ő adott egy kézcsókot. Olyan vörös lehettem mint a paradicsom.
Közben, mellettünk voltak Percy, Annabeth-szel, Jason pedig Piper-rel.
Hazel és Reyna egymással beszélgettek és oda oda pillantgattak felénk.
YOU ARE READING
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)
FanfictionA Héroszok sulija. Y/N (te/neved) csak egy átlagos,uncsi csaj akinek minden nap egy unalmas nap. Viszont egy nap három új gyerek érkezik a suliba és az egyikük teljesen felforgattja az életét... Aki szereti a Percy Jackson-t és látta már a Disney+-o...