December van. És az év első hava. Temérdek sok hó esett aminek nagyon örültem. Januárban lesz a sítábor amire sajnos nem fogok tudni menni mert akkor megyünk anyuékkal Lengyelországba. A szüleim már előre lefoglalták a szállást szóval jó lesz.
Athéné nyelvtanon megengedte hogy le menjünk az udvarra mert jó idő van. Ez a kedvesség nem vall rá...
Lent az udvaron Leo megdobott egy hógolyóval.
- Szóval ilyen módon akarsz játszani, Valdez?- kérdeztem majd én is megdobtam egy hógolyóval. Elkezdtünk hógolyó csatázni amibe beállt Annabeth, Percy, Jason, Piper és Hazel. Sokáig játszottunk majd Calypso odajött nyomulni Leo-ra. Leo-t láthatóan zaklatta hogy Calypso itt van így Percy elég csúnyán elzavarta Calypso-t.
Tovább hógolyó csatáztunk amikor Leo véletlenül nekem jött és felborított.
- Bocsi, jól vagy?- kérdezte majd felém nyújtotta a kezét.
- Aha, jól vagyok- mondtam de ő teljesen másra figyelt. Követtem a tekintetét és láttam hogy Walker ott áll és a feje tiszta vörös. Gondolom látta hogy Leo felborított és fel segített. Úgy látszik nekik is megengedte a tanár hogy kimehessenek.- Szia Walker! - köszönt Leo viszont Walker csak elmormolt valamit majd a vállával nekiment Leo-nak majd az ebédlő felé tartott.
- Mi baja?- kérdezte Leo
- Nemtudom. Valami rosszat csináltam?- kérdeztem.
- Dehogyis. Te csak elestél, vagyis én miattam estél el szóval nem csináltál semmi rosszat.Leah elment mellettem majd megfogta a karom és elhúzott.
- Y/N mit csináltál?
- Mi az hogy mit csináltam? Mi baja Walkernek?
- Féltékeny. Olyan puhány néha. Na mindegy szóval, beszélek a fejével és megmondom neki hogy te nem csináltál semmit.
- De mégis mit csináltam??!
- Azt hiszi hogy Leo-val együtt vagy- mondta halál komolyan.
- Ő csak a haverom nincs köztünk semmi több.
- Figyelj, Walker néha eléggé makacs tud lenni. Gyere és beszéljunk vele.Azt hittem hogy az ebédlő felé ment, de Walkert könyvtárban találtuk meg.
Meglátott minket majd tovább bújta a könyveket(?)
- Ez nem vall rá- suttogta Leah
- Szia Walker- köszöntem neki de ő nem válaszolt.
- Na jó odamegyek hozzá beszélni- mondta halkan majd Walker felé vette az irányt.Hallottam hogy valamit motyognak de nem értettem hogy mit. Walker rám nézett majd a cipőmet kezdtem el tanulmányozni mintha olyan érdekes lenne.
Kintről hallottam hogy Héra igazgatóhelyettes orditja hogy becsengettek és menjünk be a termünkbe. El is indultam meg sem várva őket.
💙💙💙
Suli után a városban sétáltam. Vettem magamnak egy Bounty csokit meg Coca- cola-t. Miközben sétáltam megláttam Walkert egy lánnyal beszélgetni. Az a lány nagyon ismerős volt valahonnan.
Végül rá is jöttem hogy ki volt az. Egy színész. Momona Tamada.
Beszélgettek nevetgéltek majd öleléssel elköszöntek egymástól. A szemem majd kiesett a helyéről.
Van köztük valami? Ki az a csaj?! Ugye csak barátok?!
Hazamentem majd azonnal bekapcsoltam a laptopom és rákerestem a csajra. Nem írta ki hogy együtt lenen valakivel. Akkor most mi van??
Youtube-ra is rámentem és ott láttam egy editet. Valami másik filmből lehetett. A jelenet annyi volt hogy Walker meg a csaj egymás szemébe néztek majd csókolóztak. Walker kb annyi idős lehetett mint én a csaj meg olyan 15-nek nézett ki.
Amikor megláttam az editet teljesen kikészültem. Tudom hogy csak a forgatókönyv miatt csinálták de nagyon kiakadtam. Ráírtam Leah-ra hogy most mi történik.
Én: WALKER MEG MOMONA EGYÜTT VANNAK??!
Leah: Dehogyis. Hogy jött ez fel?
Én: Hát láttam őket a városban nevetgélve meg megölelték egymást. Láttam egy editet Youtube-on ahol egy filmben csókolóznak...
Leah: Ahjj csajos. Ők csak barátok.
Én: Akkor meg miért ölelkeztek?
Leah: Mert csak barátok. Plusz ugye Walker 15 Mo meg 18 éves.
Én: De biztos hogy nincs köztük semmi?
Leah: Holt biztos. Amúgy meg ha lenne is valami akkor úgy viselkedne vele mint most veled.Na erre az üzire nem válaszoltam.
ESTÁS LEYENDO
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)
FanficA Héroszok sulija. Y/N (te/neved) csak egy átlagos,uncsi csaj akinek minden nap egy unalmas nap. Viszont egy nap három új gyerek érkezik a suliba és az egyikük teljesen felforgattja az életét... Aki szereti a Percy Jackson-t és látta már a Disney+-o...