Prológus

184 9 1
                                    

Már 6 éves korom óta a Héroszok sulijába járok. Elsőként a legjobb barátnőm Drew Tanaka volt 4.ig de amióta rájöttem hogy milyen is ő, azóta a legjobb barátnőm Annabeth. Ő a legokosabb lány az osztályban és egyáltalán nem olyan mint Drew.

Viszont Annabethel együtt öten vagyunk barátnők. Én, Annabeth, Piper, Hazel és Reyna. Imádom mindőjüket! Annabeth ugye a legokosabb, Piper nagyon ért a szerelmi ügyekhez, Hazel nagyon kedves és Reyna meg nagyon jól tud harcolni.

Mióta elkezdődött az 5. azóta mind az öten együtt lógunk.

6.b-s vagyok. 9 lány és 6 fiú. Igen elég kevés létszám. Akikkel jóba vagyok a fiúk közül az Nico, Leo és Percy.

A 8.osok közül csak Dior Goodjohnnal vagyok jóba. Azt mondogatja mindig hogy a többi osztálytársa mind nyomorék. Bírom a stílusát.

Igazából én is valamennyire értek az ilyen szerelmi ügyekhez, hisz én hoztam össze Nico-t és Will-t. Will 7.a-s és ő az egyetlen normális és vele is jól kijövök. Elmondta hogy már régóta szerelmes Nico-ba és pár hónap múlva össze is hoztam őket. Azóta megy a Solangelo ship. Annabeth és Percy is összejöttek és az ő shipnevük, a Percabeth is most nagyon híres. Mondjuk ők nem miattam jöttek össze de mindegy.

Van egy kistesóm, T/T. Eléggé idegesítő de annyira nem zavar. Anyum színész, apum meg utazómérnök szóval kb mindig csak én vagyok otthon meg a tesóm.

Majd 6. osztály elején minden megváltozott...

A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora