L.V. ending: Egy emlék és egyéb dolgok

29 1 0
                                    

Ma is csak az ágyamat tűztem ki egész napos programként.

A buli óta egész hétvégén nem csináltam szinte semmit csak az ágyamban voltam. Anyáék a kaját az ágyamba hozták ami más körülmények között jó is lett volna, de most nem foglalkoztam vele. Nem érdekelt.

Próbáltam Leo-nak írni de ő még csak meg se nézte őket. Alex pedig egész hétvégén írogatott nekem.

Alex: Szia Y/N! Figyu, bocsi hogyha rosszul sültek el a dolgok a bulin. Lehet hogy kicsikét túloztunk. Nem beszélhetnénk meg egy süti mellett?

Szombat 11:20

Alex: Na mit gondolsz?  Akkor eljössz? Vasárnap várlak a cukrászdában. Ha meggondolnád magad...

Szombat 13:40

Alex: Y/N sajnálom, már mondtam...

Ma 09:13

Alex: Y/N gyere el, mondani szeretnék neked valamit. Nagyon fontos...


Vajon mit szeretne mondani? Vagy ezt csak azért írta hogy menjek el? És mi van ha átver? Alig ismerem...

Vagyis...

A napokban rám tört valamiféle érzés ami olyan volt, mintha Alexet ismerném már valahonnan, de nem tudom honnan. Gondolom ezért is mentem el vele táncolni. De mégis, olyan furcsa...

De vajon mondjak neki igent? Menjek el vele a cukiba és hallgassam meg? Nem tudom. 

Visszaírtam neki egy üzit.

Én: Lehetséges hogy elmegyek de ha 13:45 után se üzenek neked, ne számíts rám.

Egyből elolvasta és be is likeolta az üzenetet.

Utálom ha likeolnak.

Jézusom, az utóbbi napokban ennyire megváltoztam volna? Sosem voltam még ennyire kedvetlen...

Anya kisebb műanyag tányéron hozta be nekem a friss pirítóst, sonkával pont ahogyan én szeretem. Most jöttem rá csak hogy baromi éhes vagyok. Eddig észre se vettem.

- Kicsim, minden rendben? Biztosan nem szeretnél kimozdulni egy kicsit? Mondjuk a városba? - ajánlotta fel anyu

- Nem tudom lehet hogy megyek valakivel a cukrászdába.

Anya erre a hírre szélesen elmosolyodott és leült mellém az ágyra.

- Na és kivel? A lányokkal? 

- Nem, egy fiúval. Alex Walch a neve.

- Szóval egy randi? - vigyorgott anyu

- Nem, csak baráti.

- És mikorra tervezitek?

- 13:45-re

- Rendben, de szerintem lassan öltözz fel! Ne nézzél ki úgy egy randi előtt mint egy boszorka - vigyorodott el megint.

- Anya! Ez nem egy randi, már mondtam! Ó, mindegy hagyjuk, összeszedelőzködöm.

Kikeltem az ágyból majd megágyaztam. Felöltöztem, rendbe szettem a hajam majd ránéztem a faliórára. 09:46

Még van egy csomó időm. Gyorsan írtam egy üzenetet Alexnek hogy megyek 13:45-kor, majd leültem a gép elé és elkezdtem Wattpadozni.

A Wattpadra a napokban találtam rá és nagyon megszerettem. Rengeteg nem publikus könyv van rajta amit mások írnak és nagyon jó alkalmazás. Én is írok egy könyvet és még csak 5 fejezet van kint de már 150-en megnézték! Ez eddig a legnagyobb boldogságom.

A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora