Eltelt a téli szünet is. Karácsonyra kaptam egy pulcsit, két könyvet és egy Police parfümöt.
Már meggyógyultam szóval már mehettem suliba. Walker át tette az időpontot ezért ezen a héten fogunk majd menni New York-ba.
Amíg ő a sítáborban volt addig küldött nekem képeket a helyről. Olykor-olykor még videókat is küldött hogy hogy siel.
Mindig megmosolyogtatott amikor írt nekem. Teljesen beleestem. És ez baj. Nem túl jó ha egy színészbe leszel szerelmes.
Ma hétfőn egyből a reptérhez mentünk. Elvitt a limuzinjával. Benne ültem én, Leah, Aryan és Walker. Meg persze a sofőr is. RyanAir géppel utaztunk.
Walker's POV:
Én Aryan mellett ültem a repülőn, mögöttünk pedig Leah és Y/N.
Hallottam ahogyan összenevetgélnek, kommentálják azt a filmet amit néznek és a többi. Egyszer hátrafordultam amikor Y/N nem vett észre de Leah igen.
A mutató ujjamat a számhoz illesztettem vagyis azt üzentem neki hogy maradjon csendben. Vette a lapot közbe Y/N a telefonján a filmet nézte és Haribo-t evett.
Elbűvölve néztem ahogyan belemélyül a filmbe és eszik miközben észre sem vesz. Nagyon aranyos volt.
Amikor az egyik piros gumimacit a szájába vette felnézett rám. Először csak bambán rám nézett majd elmosolyodott.
Vagy öt percig szemeztünk amikor Aryon elkezdte bökdösni a vállam. Hátafordultam majd flegmán megkérdeztem tőle hogy mi van.
- Semmi csak mindjárt ott vagyunk. Már szállunk lefele.
- Az szuper-feleltem.Mikor megérkeztünk leszálltunk a repülőről. Egyből oda mentünk ahova épp forgatni készültünk volna.
Egy erdős részhez mentünk ahol volt egy hatalmas nagy tó is. Y/N tátott szájjal bámulta a sok színészt aki körülöttünk lebzselt.
- Ilyen sok színész kell egy filmhez? Azt hittem hogy csak pár ember.
- Nyugi elsőnek én is azt hittem- mondtam.Az előttünk álló tömeget próbáltuk kikerülni. Megfogtam Y/N kezét hogy el ne vesszen (részben ezért is) és átgázoltunk a sok emberen.
A rendezőkhöz mentünk akio egyből meg is mondták hogy mit kell csinálni. Azt mondták hogy Y/N jó lesz háttérszínésznek.
Odaadtak neki egy narancssárga pólót,majd elment átöltözni.
Igaz hogy nem sokat változott de mesésen festett.
A T/H (te/hajszíned) haja a vállára omlott. Egy fekete rövidnadrágot viselt ami nagyon jól állt rajta. A Nike cipője maradt rajta de nem is baj. Nem lett volna jó ja azt is megszabják a rendezők. Így volt gyönyörű. Mondjuk mindenhogy is csodálatosan szép de mindegy.
- Milyen?- kérdezte bizonytalanul
- Gyönyörű vagy -válaszoltam meg a kérdését gondolkodás nélkül.
- Tényleg nagyon jól áll neked a póló Y/N- felelte Leah
- Tök jó- mondta Aryon.El is kezdődött a forgatás. Ebben a jelenetben Charlie Brushnell-el kellett beszélgetnem.
Mindent beleadtam a szerepembe. Y/N-nek és a többi színésznek az volt a dolga hogy járkáljanak.
Leah-nak és Arya-nak most nem volt semmi más feladata csak nézték a forgatást.
- Lesz majd olyan amihez értesz- idézte Charlie a szövegét. Pont mögötte ment el Y/N. Még jó hogy a kamerák Charlie-ra fókuszáltak mert ha nem akkor az egész jelenetben annyi látszódna hogy a szemem más emberen jár.
YOU ARE READING
A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)
FanfictionA Héroszok sulija. Y/N (te/neved) csak egy átlagos,uncsi csaj akinek minden nap egy unalmas nap. Viszont egy nap három új gyerek érkezik a suliba és az egyikük teljesen felforgattja az életét... Aki szereti a Percy Jackson-t és látta már a Disney+-o...