W.W.S. ending: Írdatlan nagy dráma

43 1 5
                                    

Mióta Walkernél lakok azóta a szüleim egyáltalán nem léptek kapcsolatba velem. Nem is írtak, se nem hívtak. Csak T/T kérdezte meg hogy hol vagyok de arra sem válaszoltam.

Vasárnap eléggé nyugisan kezdődött. Arra keltem fel hogy Walker az ágyam előtti fotelben ül és csillógó szemekkel figyel.

-Felébredtél?- kérdezte

-Aha. Mi lesz a kaja?

- Rántotta. Gyere.

- Most nem, majd később. Fáradt vagyok- feleltem majd magamra húztam a takarót.

- Keltselek fel?- kérdezte hülye vigyorral majd fölém hajolt és elkezdett csikizni. Felsikoltottam majd dőltem a nevetéstől, annyira csikizett. Mikor abbahagyta játékosan szájon csókolt majd felhúzott.

- Na gyere, kihűl a reggeli- megfogta a kezemet és a konyhába vezetett.

A rántotta friss illatát hamar megéreztem. A gyomrom egyből jelzett hogy éhes.

Walker kihúzta az egyik széket és úriember módjára leültetted. Utána leült mellém és csendben ettük a rántottát.

A csendet Walker szakította meg.

- Amúgy várod már?

- Mit?

- Ja, akkor csak mondani akartam neked- mondta majd felém fordult és rám mosolygott - A barátaim eljönnek hozzánk. Veled is meg akarnak ismerkedni. Ugye nem baj?

- Kik?

- Mo, avagy Momona Tamada, Abby Witherspoon és Keith Williams. Ők is színészek mint én. Biztosan ismered már őket.

Momona neve hallatán egyből összerándult a gyomrom. Most komolyan találkoznom kell vele? Nem leszek arra képes hogy lássam őt és Walkert egy helyen.

- Mit szólsz?- kérdezte majd meglátta rajtam a pánikot- Hé, mi a baj?- kérdezte majd megfogta a kezem.

- Csak...izgulok- feleltem.

- Biztos nem csak ennyi. Látom rajtad. Mi a baj?

- Semmi különös.

Walker felegyenesedett majd hosszan a szemembe nézett.

- Figyelj, nem tudom mi történt de nyugodj meg. Kedvesek. Ha bunkók lesznek veled én ezerszázalék hogy kizavarom őket a házból. Oké?

-Oké...- feleltem de még mindig nem voltam nyugodt állapotban. Viszont a hangjai egy cseppett levitték az aggodalmamat.

Miután befejeztük a reggelizést, Walker felállt, elvitte a tányéromat és megpuszilta a homlokom.

💙💙💙

16:10

Elkezdtem készülődni. Felvettem egy oversize-os fehér pólót, és egy szakadt farmernadrágot.

A kapucsengő hangját hallottam.

Megérkeztek.

Most mit csináljak? Ugorjak ki az ablakon? Fussak he gyorsan a mosdóba és ne is jöjjek ki onnan amíg el nem mennek?

Viszont már túl késő volt. Kinéztem az ablakon és láttam hogy a három színész közeledik.

Ajtónyitást hallottam. Megfordultam majd Walkert találtam szemben magam előtt.

- Kijössz?

- Uhum.

Lesétáltunk a lépcsőn és megláttuk a vendégeket.

A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Where stories live. Discover now