L.V. ending: Buli van

35 1 0
                                    

A suli előtt megpillantottam egy plakátot. Úgy nézett ki, mintha valamiféle gyerekzsúrra hívnának.

Kedves Discokirály/ Discokirálynő!

Szeretettel várunk téged, erre a fantasztikusan bulis eseményre, a Suli Disco-ra!

Április 5-én lesz három nap múlva! Hozz magaddal saját poharat és kiegészítőt!

Dresscode: elegáns

Lehet zenéket kérni, az osztályodnak lesz külön asztala, és az osztályod fogja hozni az asztalára a finom nyalánkságokat.

Lesz tombolasorsolás! A tombolák 200 Ft-be kerülnek! A tombolákat a tanáriban lehet megvenni. Keresd Aphrodite tanárnőt!

Várunk téged sok sok szeretettel!

Pont akkor láttam meg Annabeth-t és Reyna-t. Odafutottam hozzájuk és egyből belecsaptam a lecsóba.

- Gyerekek, veszünk tombolát? - kérdeztem.

- Aha már elgondolkoztunk ezen de még szólni kéne a lányoknak. Egyébként Walker-rel miért szakítottatok?

- Hát...már nem vagyok szerelmes. Igazából csak ennyi.

Szomorúan bólintottak.

Fel hívtuk Piper-éket majd mondták hogy ők már vettek maguknak tombolát, így hárman, a tanáriba indultunk. Pipernek és Hazelnek még elmondtam a szakításunk okát. Nem nagyon örültek neki, de ez van.

Aphrodité egyből fogadott minket majd kifizettük és odaadta nekünk a tombolát.

Én csak kettőt vettem, Annabeth hármat, Reyna pedig ötöt.

Visszamentünk a terembe ahol már Piper és Hazel várt minket.

A buli napján

Kész szerencse, hogy találtunk ruhát! Azt hittem már nem lesz.

Szóval, már a legelső boltban Hazel és Reyna megtalálta a saját maga ruháját.
Annabeth, Piper és én csak megvontuk a vállunkat hogy biztos nekünk is lesz majd olyan ruha ami tetszeni fog.

Benéztünk a másik boltba is, semmi. A harmadikat is megjártuk, semmi. A negyedikben alig néztünk szét, de Piper felkiáltott.

- Atya ég, na ez lesz az én ruhám!

Egy rózsaszín csipkés térdig érő ruhát tartott maga elé majd gyorsan beszaladt a próbafülkébe.

Amíg felpróbálta a ruháját, addig én és Annabeth tovább nézelődtünk. A barátnőm nem talált magának semmit, de én megláttam egy gyönyörűszép arany nyakláncot.

- Ez az ékszer pont hozzád való - felelte Annabeth.

Mire kifizettem a nyakláncot, addigra Piper már kijött a próbafülkéből.

- Na, gyerekek, mit szóltok?

- Vedd meg, ezt neked hagyták itt! - mondtam.

Bólintott majd visszament a fülkébe. Pár perc múlva már a pénztárnál állt.

Utána még rengeteg üzletbe bementünk. Már csak az én ruhám nem volt meg.

- Lányok, ez az utolsó ruhabolt amibe bemegyünk utána megyünk készülődni - mondtam.

Mind a négyen bólintottak.

Ebben a ruhaüzletben is eltöltöttünk vagy húsz percet, majd megláttam a ruhámat. Narancssárga színű, térdig érő, elegáns szoknya volt.

A suli sztárja (Walker Scobell× Reader)Onde histórias criam vida. Descubra agora