Hadi bismillah. Tekrar yaptım. Elimde 15 bölüm var. Siz yorum ve oy attıkça yazma hevesim geliyor.
Tanıtım
Öldükten sonra ne olur?
Yok mu oluruz?
Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz?
Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim?
Umutsuzluğa kapılır mıydınız?
Ya da hayal kırıklığına mı uğrardınız?
Çok para kazanıp uzun süre çalışan ve bekleyen kişiyi ne bekliyor öğrenelim.
.
.
.
1.bölüm-Öhöm... Öhöm.. Selamlar sevgili ölüler. Hepiniz nasılsınız? Bugün daha da canlı görünüyorsunuz. Hahahah..
Devasa bir kalabalık hiçbir ifade göstermeden boş boş baktılar konuşan kişiye.
Fakat sonra öfkeli bağrışlar yankılandı.
-Defol seni salak!
-Nasıl canlı olmamızı bekliyorsunuz?!
-Bizler zaten ölüyüz!
-Artık sıranın bize gelmesini istiyoruz!
Konuşan kişi zoraki bir gülümsemeyle kalabalığın sesinin kesilmesini bekledi. Fakat öfkeli ve sıkkın kalabalık seslerini kesmeyi hiç de düşünüyor değildi. Anlaşılan bu sözler onları oldukça kızdırmıştı.
-Yeter! Tamam.. Tamam... Ufak bir şaka yapayım demiştim. Bugün yanımda olacak kişi bize reenkarne olduktan sonra ki yaşamını anlatmak için geldi. Kısacası bu bir başarı öyküsüdür. Örnek alın.
Konuşan kişinin yanına yaşlı bir adam belirdi. Giydiği beyaz kıyafetin üstü tamamen kanlıydı. Belli belirsiz bir onur, asillik ve zarafet yayıyordu.
-Selamlar, sevgili bekleyen sabırsız ruhlar! Ben Mil Andre.
-Buraya geldiğimde bir araba kazasından ölmüştüm. Burada tam 171 sene çalıştıktan sonra reenkarnasyon geçirecek kadar şanslıydım.
-Tuhaf bir krallıkta bir aristokrat olarak tekrar doğdum. Bana verilen şansı iyi kullandım ve krallığın en güçlü ilk üç şovalyesinden birisi oldum. Onurluca savaştım ve krallığımı kurtarmak için çıktığım savaşta 64 yaşımda tekrar öldüm.
-Demem o ki, sonsuz sayıda boyut ve bizim de sonsuz zamanımız var. Asla umudunuzu kaybetmeyin. Bir gün sizde yeni bir hayata başlayacaksınız. Sabırlı olun ve zamanınız gelene kadar elinizden gelenin en iyisini yapın!
Andre Mil'in konuşması ruhların arzusunu kuvvetlendirmişti.
Eh en azından yeni gelenlerin...
Her 50 sene de bir reenkarnasyon geçirip ölen ruhlar buraya gelir ve bir konuşma yapardı.
Ruhlar, reenkarnasyon geçirene kadar ruhlar dünyasında birer insan gibi çalışırdı.
Peki bu nasıl bir çalışmaydı?
Elbette yeni gelenlere kuralları öğretmek, onlara rehberlik etmek, kalacak yerleri göstermek, düzeni sağlamak gibi..
Bazıları bir kaç aylıktı. Bazıları ise 50 seneden fazla çalışıyordu. Bazıları ise 200'den fazla bir senedir buradaydı.
Ne kadar zaman geçerse geçsin bir gün sıra onlara da gelecekti.
Ruhlar, ne kadar çok çalışır ve ruhan parası biriktirirse yeni hayatlarında o kadar iyi bir yaşama sahip olurlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakter Olmak. (BL)
FantasyÖldükten sonra ne olur? Yok mu oluruz? Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz? Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim? Umutsuzluğa kapılır mıydınız? Ya...