Ne demiş yazar, yorum yorum yorum..
Önceki bölüm
Ayrıca daha kendisi bile çıplak vücudunu görmemişken başkasına göstermek istemiyordu.
.
.
.
.
-Usta, kendim yıkanmak istiyorum. Bu öğrenci çok utanıyor.Fan Buxi, nazikçe gülümsedi ama ısrarcı olacağı çok açıktı. Parmağını sallamasıyla kirli ve paçavra kıyafetler saniyeler içerisinde paramparça oldu.
-Ha?!
-Ne!?
Shi hanyu'nun gözleri önce kocaman oldu. Sonra kıpkırmızı kesildi ve saniyeler içerisinde gözleri tehlikeli bir şekilde kısıldı.
-USTA, BUNA NASIL CÜRET EDERSİN!?
Fan Buxi, Shi hanyu'nun böyle tepki vermesini beklememişti. Hızla banyodan çıkarken kendi düşüncelerine daldı. Biraz önce ölümün soğuk nefesini hissettiğine yemin edebilirdi ama kanıtlayamazdı.
-Sadece...seni yıkamak istedim. Bekle... Yoksa kahramanı utandıran pislik kötü adam rolünü mü oynadım az önce!?
-Yoksa belirlenen kaderden kaçınamıyor muyum?!
Şimdi düşünüyordu da ciddi anlamda kahramanı kızdırmış ve utandırmış olmalıydı. Fakat onu sadece çocuk olarak görmüştü.
Anne ya da babanın çocuğunu yıkamasında sorun neydi!?
Fakat o ne anneydi ne de baba..
Sadece her fırsatta kahramanı taciz eden pislik usta idi.
Şimdi istemese bile böyle bir şey yapmıştı. Bu düşünce onu ciddi manada endişelendirdi.
-Bittim ben! Ne yapacağım.. Ne yapmam lazım...
Fan Buxi, odanın etrafında döndü. Tamamen panik halindeydi. Kitapta ki usta ve kahraman arasında bile böylesi utanç verici bir olay hiç yaşanmamıştı.
-Özür dilemem gerek. Yoksa gelecek ölümüm daha beter olacak.
Fan Buxi, bir kaç kez banyoya dalıp özür dilemeyi düşündü. Fakat kendisini tuttu.
Onu çocuk olarak görse de aslında 14 yaşındaydı. Birileri ile yıkanma yaşını çoktan geçmişti. Utanması normaldi.
Bir süre sonra Shi Hanyu tamamen temizlenip yeni kıyafetler giyip çıkmıştı.
Pisken bile iyi görünüyordu. Fakat temizlenince çok daha yakışıklı olmuştu. Açık buğday cildi, kahverengi dalgalı saçları ve derin yeşil gözleri...
İnsana rahatlatıcı birisi olduğu imajını veriyordu. Büyüyünce daha da yakışıklı ve iç açıcı olacaktı.
Fakat bedeni hem zayıf hem de fazla hırpalanmıştı. Sayısız morarma ve yaralar bulunuyordu. Ayrıca çok sayıda kamçı izi de vardı. Neyse ki o tarz izler biraz daha gizli yerlere yapılmıştı. Dışardan pek görünmüyorlardı.
Şu anda da soğuk bir şekilde ustasına bakıyordu.
Fan Buxi ve Shi Hanyu birbirlerine sessizlik içerisinde baktılar. Ortam oldukça gergindi.
-Öhöm.. Öhöm... Bundan sonra eğitimine başlayalım. Öncelikle sana verdiğim teknikten başlayalım. Onu bana ver.
Shi hanyu, tüm öğrencilere dağıtılan sıradan depolama kesesinden bir kitap çıkartıp uzattı.
Fan Buxi, kitabı üstünkörü inceledikten sonra konuştu.
-Bu yanlış kitap. Sana verdiğim değil. Birisi sana şaka yapmış olmalı. Şimdi doğrusunu vereceğim. Ayrıca okuma-yazma da bir kaç sorunun vardı sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakter Olmak. (BL)
FantasyÖldükten sonra ne olur? Yok mu oluruz? Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz? Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim? Umutsuzluğa kapılır mıydınız? Ya...