Önceki bölüm
Böylece zaman yavaş ama verimli bir şekilde geçti...
.
.
.
.
.
Shi Hanyu, bir gününü kitap okumaya ve gelişimine ayırıyordu. Sonra da silah altrenmanına ayırıyordu. Kısa kılıçta %100 uzmanlığa ulaşmadan başka bir tanesini seçmek istemiyordu.Ayrıca her gün 3 saat vücut gelişimi için çalışıyordu. Mesela ip atlamak, mekik çekmek, şınav, koşmak...
10 gün sonra Shi hanyu, vücudunun geliştiğini hissetti. Kasları gerginleşmiş, kanı yoğunlaşmış, dantianı büyümüş ve Qi'si daha saf ve yoğun hale gelmişti.
Temel kurma alemi 5.seviye başlangıç!
Beklediğinden daha erken seviye atlamıştı. Hem de burası sayesindeydi.
Bunun için gerçekten de çok minnettardı.
Shi hanyu, sıkı çalışmaya devam etti.
Böylece 1 ay daha hızla geçti...
Bu sırada dışarda ki göreve giden küçük grup, hedefine ulaşmıştı.
5 gün içerisinde görevlerini bitirdiler ve 2,5 ay da tarikata geri döndüler.
Shi hanyu, buraya geldiğinden beri çalışmaya devam ediyordu. Dün itibariyle temel kurma aleminin 6.seviyesine ulaşmıştı.
Her geçen seviye de ilerlemek daha uzun sürüyordu. Fakat bu durum Shi hanyu için biraz daha kısa bir zaman sürüyordu.
Ayrıca dün itibariyle kısa-hafif kılıçta %100 uzmanlığa ulaşmıştı.
Cidden 3 ayda başarmıştı!
İkinci silah olarak bu sefer uzak mesafe silahı olan okçuluğu seçti.
Zaman geçerken onda da 5 ayda uzmanlaştı.
Temel kurma alemi 7.seviye!
Shi hanyu, bu kadar zaman içerisinde sadece içten güçlenmemişti. Aynı zamanda dıştan da güçlenmiş ve değişmişti. Artık o çocuksuluk iyice azaltmış ve gerçek bir adam olmaya başlamıştı.
Boyu 5 cm daha uzamıştı. Ayrıca 6 kilo daha almıştı.
Böylece 154 cm boya ve 46 kiloya sahipti.
Kilosu ve boyu artık yaşına göre çok daha iyi olmasına rağmen Shi hanyu daha fazlasını ve iyisini istiyordu.
Çünkü kendisiyle ilgilenen ve ondan yaklaşık 2 yaş büyük olan Du Jiyan adlı kız bile kendisinden 10-15 cm daha uzundu.
Eski Shi hanyu da büyümüş halinde uzun olsa da (185 cm) aslında bu dünya için çok uzun sayılmazdı. Hatta birazcık kısa bile olabilirdi.
Shi hanyu, reenkarne olmadan önce uzun ve yapılı bir insan olduğunu hatırlıyordu. Haliyle de gözü hep en yüksekteydi.
-Artık ejderha totemleri oluşturmamın zamanı geldi de geçiyor.
Shi hanyu, aslında daha erken başlayacaktı. Fakat biraz daha bekleyerek yetişimini, bedenini ve kondisyonunu daha iyi hale getirmeye karar vermişti.
Çünkü başlangıç önemliydi.
Ne kadar iyi bir başlangıç yaparsa o şekilde giderdi.
Kendisini hazırladı ve yetişim odasında ki mindere oturup gözlerini kapatarak odaklandı.
Zihninde ejderha totemine dair bir simge belirledi.
Eski Shi hanyu'nun belirlediği ejderha totemi bir asya ejderhasıydı. Bıyıklı, kanatsız olan türdendi. Fakat kendisi ise batı ejderhasını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakter Olmak. (BL)
FantasyÖldükten sonra ne olur? Yok mu oluruz? Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz? Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim? Umutsuzluğa kapılır mıydınız? Ya...